Nee, de verse lucht aansluiting die niet is aangesloten op de TCV zou niet voorkomen dat hij start.
Als hij niet ronddraait, krijgt u geen brandstof of vonk. U kunt de brandstofdruk bij de brandstofrail controleren en controleren of u een vonk heeft.
Wat is de geschiedenis? Is dit een probleem dat net is begonnen, of bent u een Volvo uit de dood aan het opwekken?
Nee, de verse lucht aansluiting die niet is aangesloten op de TCV zou niet voorkomen dat hij start.
Als hij niet ronddraait, krijgt u geen brandstof of vonk. U kunt de brandstofdruk bij de brandstofrail controleren en controleren of u een vonk heeft.
Wat is de geschiedenis? Is dit een probleem dat net is begonnen, of bent u een Volvo uit de dood aan het opwekken?
Heeft brandstof bij de rail waar een manometer op gaat en een nieuwe brandstofdruksensor geïnstalleerd (had op een gegeven moment een brandstofcode, dus ook vervangen)
Nieuwe bougies, maar een paar van de bobines zullen niet "klikken" omdat de helling waar de draadboom in klikt, is afgebroken. Ik heb een oude bougie gebruikt om de vonk te testen en hij had een vonk, was niet super sprankelend toen hij werd getest, maar dat is al een tijdje geleden. Zal de vonk vandaag opnieuw testen om te bevestigen. Heeft ook een nieuwe turbodruksensor geïnstalleerd. Bij het starten gisteravond was ik gas aan het pompen en hij wilde starten. De storing van de rem zou verschijnen en zou vermogen verliezen alsof een batterij leeg was. Zou het gewoon een gebrek aan batterijvermogen kunnen zijn dat dit veroorzaakt? Of nieuwe bougies nodig?
Geschiedenis/problemen begonnen:
Ik heb een gebruikte auto gekocht van een vriend van me, dus ik ken de volledige geschiedenis niet, maar ik was op een dag op weg naar huis van mijn werk en verloor gewoon alle stroom. Met een p0236 (denk ik). Uiteindelijk startte hij toen hij werd overbrugd, maar sloeg toen een paar seconden nadat de startkabels waren verwijderd af. Codes gewist zodra de bougies, brandstofdruk en druksensoren waren vervangen en toen werd de code een p0237 en is de enige die consequent terugkeert na het wissen van codes.
Bedankt voor uw tijd om te proberen te helpen met een antwoord trouwens!