Geweldige dakkoffer. De Vector Alpine is een stuk stijver en degelijker gebouwd dan de oudere Thule-boxen en heeft die naar beneden gebogen voorkant, die er naar mijn mening voor zorgt dat het geluid verder terug rond de rails wordt verminderd. Vind je dat hij redelijk stil is?
Ik heb een Thule Motion Alpine en hoewel ik de maat erg prettig vind, voelt het deksel een beetje slap aan, dus ik moet voorzichtig zijn bij het openen en sluiten. Het is prima als hij gesloten is, maar alle stevigheid verdwijnt zodra het deksel is ontgrendeld.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
We hebben een V90CC en een Yakima CBX 16 dakkoffer, en het panoramadak gaat prima open. Maar … het is lawaaiig met de dakkoffer erop, en de koffer blokkeert uiteraard het meeste licht dat normaal gesproken door het panoramadak zou komen.Hey -- een beetje laat op het feestje, maar toch. Geweldige opstelling!
Zaterdag krijg ik een V90 CC B6 MY2021 en ik overweeg mogelijk een dakkoffer toe te voegen. Ik ben specifiek op zoek naar degene die jij hebt, inclusief dezelfde bevestigingen.
Heb je toevallig ook het glazen/panoramadak? Is het volledig operationeel met de dakkofferbevestigingen?
Met skiguard zit de box onder de dwarsbalken, omdat de dwarsbalken er doorheen gaan.Ter info - de box zelf heeft vrijwel niets te maken met de vraag of je het dak kunt openen. Dat zijn allemaal de dwarsbalken.