SwedeSpeed - Volvo Performance Forum banner

Volvo C303

1.9K views 3 replies 3 participants last post by  michaelmaguire  
#1 ·
Dit verscheen in mijn YouTube-aanbevelingen. Leuke video voor sommigen van jullie, dacht ik, ik deel het even:

#2 ·
Die zijn zo cool.
In een perfecte wereld met oneindig veel geld zou mijn 4-auto-oplossing zijn:
  • Volvo 1800S, gebouwd B20, M41 met OD, achter LSD, IPD veren en volledige poly/Bilstein schokdempers
  • Mijn '98 V70 AWD, M66 swap, volledig gebouwde T9, Quaife, JRS schroefsets (of fabriek Ohlins), alle R goodies
  • Volvo C202 Laplander
  • ‘19 V60 T6 RD, Bursting Blue, Sport Kit, Sport Chassis, Polestar
(Als ik hierover nadenk, zou ik veel meer dan 4 auto's hebben, maar dat zijn de Volvo's LOL)

#4 ·
Die zijn zo cool.
In een perfecte wereld met oneindig veel geld zou mijn 4-auto-oplossing zijn:

• [* ]Volvo 1800S, gebouwd B20, M41 met OD, achter LSD, IPD veren en volledige poly/Bilstein schokdempers
    [* ]Mijn '98 V70 AWD, M66 swap, volledig gebouwde T9, Quaife, JRS schroefsets (of fabriek Ohlins), alle R goodies
    [* ]Volvo C202 Laplander
    [* ]'19 V60 T6 RD, Bursting Blue, Sport Kit, Sport Chassis, Polestar
(Als ik hierover nadenk, zou ik veel meer dan 4 auto's hebben, maar dat zijn de Volvo's LOL)
Mijn huidige poging, met eindig geld:

Image

#3 ·
Mooi, ik heb de Laplander opgezocht en het lijkt op een mini-versie van de C303. Ik wil een GMC-motorhome kopen en een soort motorwissel doen, maar de standaard aandrijflijn van die dingen is zo raar dat het een complete nieuwbouw zou moeten worden. Helpt ook niet dat ik er laatst een langs de snelweg zag staan met platte banden; een dreigende slechte beslissing. Ik moet even gaan kijken wat er aan de hand is lol