STOP! Lees de regels hieronder!
(1.) LEES VOORDAT U POST
(2.) ZOEK VOORDAT U POST
(3.) POST IN HET ENGELS
(4.) GEEN GODSLASTERING, WEES RESPECTVOL
(5.) ALLEEN ONDERSTEUNING VOOR VIRTUELE MACHINES.
ALS U IETS VRAAGT DAT AL BEANTWOORD IS, GA IK UW BERICHT VOLLEDIG NEGEREN. ZORG ERVOOR DAT U VRAGEN & ANTWOORDEN PAGINA HIER OOK BEKIJKT ALS U UW ANTWOORD HIER NIET KUNT VINDEN.
---------------------------------------------------
Website- of downloadproblemen
Als u problemen ondervindt bij het openen van de site, het upgraden van uw account of hulp nodig heeft bij het downloaden van iets van volvodiag.com, plaats dan hier een bericht om me dit te laten weten. Als u problemen ondervindt bij het openen van de site en een bericht ontvangt met de melding dat uw IP, IP-bereik of ASN is geblokkeerd, vermeld dan het bericht dat u ontvangt.
En om Gods wil, mijn naam is Roxy, niet Roger of Rick, dus noem me geen dude, bro of man.
Redenen waarom IP's en ASN's worden geblokkeerd:
Ze behoren tot een datacenter, ze zijn geregistreerd als een VPN, VPS, hostingsite of andere cloudruimtediensten. De IP kan lopende kwaadaardige activiteiten hebben. Ze zijn door andere services op de zwarte lijst gezet, wat aangeeft dat ze gevaarlijk zijn voor sites en servers.
Wanneer u verbinding maakt met de site, kijkt de firewall naar de gebruikte IP. Het controleert de IP om te zien of deze tot een van de bovenstaande behoort. Als dit het geval is en het niet op de zwarte lijst staat, komt het op de zwarte lijst te staan. Dit wordt gedaan om de site en het netwerk dat deze gebruikt te beschermen.
Meest recente nieuws
VolvoDiag heeft nu een VIN-decoder voor degenen die er een moeten gebruiken... Het staat onder het menu "andere bronnen"
Nieuwe virtuele machines zijn beschikbaar voor zowel VMware als Virtualbox. Beide images zijn meertalig. Deze images bevatten nu de volgende talen (Chinees, Nederlands, Engels, Fins, Frans, Duits, Italiaans, Japans, Koreaans, Portugees, Russisch, Spaans, Zweeds, Turks, Taiwan, Thais) De talen Duits en Fins heb ik handmatig toegevoegd omdat Volvo ze niet in de releases van 2014 heeft opgenomen.
VOLVODIAG.COM IS NIET GERELATEERD, EIGENDOM VAN, GEËXPLOITEERD OF GEASSOCIEERD MET VOLVO!!!!
Bezoek hier voor downloads: VolvoDiag