SwedeSpeed - Volvo Performance Forum banner
Status
Not open for further replies.
2,001 - 2,020 of 2,061 Posts
Hallo
Zolang uw laptop voldoet aan de vereisten voor Windows 10, VMware Player met de speciale specificaties. Ik raad minimaal 6 GB ram en Intel dual core i3 aan. Dit komt omdat u 2 kopieën van Windows 10 uitvoert, plus VMware...
Ik heb een idee om te gebruiken en ik wil met u communiceren. Is het handig om mij een e-mail te geven?

Kan iemand https://volvodiag.com/ bezoeken?

Ik krijg een Cloudflare-fout:

Fout 1005
Ray ID: 7dcda5d40b2e756a • 2023-06-25 13:44:53 UTC Toegang geweigerd
Wat is er gebeurd?

De eigenaar van deze website (volvodiag.com) heeft het autonome systeemnummer (ASN) waarin uw IP-adres zich bevindt (13037) geblokkeerd voor toegang tot deze website.

Ja, hier zijn geen problemen. Zoals de foutmelding zegt, is het netwerk waar u vandaan komt (tijdelijk) verbannen. U kunt er niet veel aan doen, maar het verdwijnt meestal na een korte tijd. Waarschijnlijk vanwege kwaadaardige activiteiten die op uw (ISP-)netwerk zijn gedetecteerd. Dit heeft trouwens niets te maken met uw eigen netwerk thuis.
Bewerken: of het kan een van de peers zijn waardoor uw ISP netwerkverkeer stuurt; nogmaals, buiten uw controle, PeeringDB

Discussion starter · #2,004 ·
Ik beheer de website niet meer, dus ik kan niets voor je doen. Ik heb de website overgedragen aan iemand anders die meer tijd had om hem te beheren en te helpen met behulp van het forum dat in de site is ingebouwd. Deze is niet echt meer actief. Ik zal zeggen dat sommige ASNs geblokkeerd zullen worden vanwege kwaadaardige activiteiten, maar zolang het geen datacenter is, zal het er normaal gesproken na een paar uur of een dag afvallen...

• Like
Reactions: AndyHamp
Save
Ja, geen problemen hier. Zoals de foutmelding zegt, is het netwerk waar u vandaan komt (tijdelijk) verbannen. U kunt er niet veel aan doen, maar het lost meestal na een korte tijd op. Waarschijnlijk vanwege kwaadaardige activiteiten die op uw (ISP's) netwerk zijn gedetecteerd. Dit heeft trouwens niets te maken met uw eigen netwerk thuis.
Bewerken: of het kan een van de peers zijn via welke uw ISP netwerkverkeer routeert; nogmaals, buiten uw controle, PeeringDB
Bedankt voor de info .... Het was het grootste deel van het weekend niet beschikbaar voor mij, maar het is nu maandagochtend en ik kan er toegang toe krijgen.

Ik wil betalen om toegang te krijgen, maar ik wil mijn visa niet rechtstreeks op de site gebruiken vanwege privacyredenen.

Kan ik je gewoon met crypto betalen? Ik kan je ETH of USDT equivalent sturen.

Discussion starter · #2,007 ·
Zoals ik twee posts geleden al zei, heb ik niets meer met de site te maken. Wat crypto betreft, hij zal het niet nemen.

Save
Het is de offline software voor gebruik met de DiCE-eenheid. Het is de app die toegang heeft tot alle gegevens die naar de computer zijn gedownload wanneer je vanaf de dvd installeert... Al de rest is nutteloos...
Zijn de MB Quartz-luidsprekers goed?

Ik heb een probleem. Ik heb VIDA en de VM prima aan de praat gekregen, maar mijn DiCE komt op als een "ft232r" en VIDA noch de DiCE updater kan het zien. Ik heb het prima doorgegeven aan de VM, ik weet hoe ik de VM moet gebruiken, maar deze DiCE wordt gewoon niet herkend door een van mijn VM's

Save
Ik heb er een geleend van een vriend die het niet aan de praat kon krijgen, en als ik die link volg, is het nep lol. Zijn er bijgewerkte threads/plaatsen voor de hoogste kans op bruikbare dobbelstenen?
Dit is wat de mijne doet, hetzelfde als die in de thread (Dit is niet mijn foto) het heeft zelfs dezelfde vergeelde sticker

Image

Ik heb er een geleend van een vriend die het niet aan de praat kreeg, en als je die link volgt, is het nep lol. Zijn er bijgewerkte threads/plaatsen voor de grootste kans op bruikbare dobbelstenen?
Dit is wat de mijne doet, hetzelfde als die in de thread (Dit is niet mijn foto), het heeft zelfs dezelfde vergeelde sticker
Ik heb de mijne hier gekocht - bekijk de site, hij staat vol nuttige info.
Mijn ervaring was helemaal positief.

En hier is de Amerikaanse site van die linkpagina:

Save
Ik heb de mijne hier gekocht - bekijk de site, hij staat vol nuttige info.
Mijn ervaring was helemaal positief.

En hier is de Amerikaanse site van die linkpagina:

Sorry voor de late reactie, geweldig, heel erg bedankt, ik zal waarschijnlijk de komende dagen een bestelling plaatsen voor een DiCE van die site, ze hebben antwoorden op al mijn vragen

Ik heb er een geleend van een vriend die het niet aan de praat kreeg, en volgens die link is het nep lol. Zijn er bijgewerkte threads/plaatsen voor de hoogste kans op bruikbare dobbelstenen?
Dit is wat de mijne doet, hetzelfde als die in de thread (Dit is niet mijn foto) het heeft zelfs dezelfde vergeelde sticker

View attachment 204030
De problemen die iedereen heeft, komen doordat de Chinezen slim zijn geworden en besloten hebben een ARM SOC op een PCB te plaatsen om een verbinding met VIDA te emuleren met behulp van een standaardprotocol. Kortom, zonder te technisch te worden. Het gebruikt software van een VXDiag en hardware om een dice-eenheid te emuleren.

Je kunt het niet laten communiceren door VX Diag-software te installeren... je kunt het verschil zien door naar de PCB te kijken.

Sorry voor de domme vraag, ik ben op zoek naar een DICE-kabel om te kopen. Ik heb al een paar uur besteed over een paar dagen en kon geen manier vinden om iets te krijgen dat werkt, voor een redelijke prijs, dat naar Europa verzendt.

In theorie zouden advertenties die de "fake not fake" PCB tonen, geen ARM SOC op hen moeten gebruiken, toch?
Dus zoiets zou de juiste hardware moeten zijn:

Hoewel ik nog steeds niet volledig begrijp wat minder ideaal is in VXDiag-eenheden, aangezien iets als deze een aantrekkelijke optie lijkt

Als er al een antwoord op deze vragen in het forum staat, sorry! Ik heb mijn best gedaan om ze te vinden

De DiCE in uw link ziet eruit als een ARM SOC-versie.
Ze vermelden ook VXDIAG-drivers in de beschrijving. Het is dus in feite hetzelfde als in uw tweede link.

Hier is er een met afbeeldingen van een Renesas CPU-versie: https://www.aliexpress.com/item/1005004408075944.html
Maar je weet nooit wat ze zullen leveren.
Bedankt voor de hulp! Nou, dat is een beetje duur om het te riskeren...
Is er meer geluk te vinden op Mongoose-gebaseerde hardware?
Ik ben op zoek naar diagnose-intentie, ik zou graag de mogelijkheid hebben gehad om een aantal parameters op de auto te wijzigen en mogelijk sleutels te programmeren, maar ik kan zonder

Sorry voor de domme vraag, ik ben op zoek naar mijn DICE-kabel, ik heb al een paar uur besteed over een paar dagen en kon geen manier vinden om iets te krijgen dat zou werken, voor een redelijke prijs, dat naar Europa verzendt.

In theorie zouden advertenties die de "fake not fake" PCB laten zien, geen ARM SOC op hen moeten gebruiken, toch?
Sorry voor de domme vraag, ik ben op zoek naar mijn DICE-kabel, ik heb al een paar uur besteed over een paar dagen en kon geen manier vinden om iets te krijgen dat zou werken, voor een redelijke prijs, dat naar Europa verzendt.

In theorie zouden advertenties die de "fake not fake" PCB laten zien, geen ARM SOC op hen moeten gebruiken, toch?
Dus, zoiets zou de juiste hardware moeten zijn:
...
Nee, beide links zijn slecht als je probleemloze en betrouwbare diagnoses wilt!

Ik heb mijn DiCE-kloon hier gekocht en het is een goede kloon die volledig operationeel is. De verkoper is een serieuze en behulpzame persoon.

Bekijk de site, deze heeft alle antwoorden op je vragen en helpt je te beslissen wat je moet kopen.

Save
Dank u voor de hulp! Welnu, dat is een beetje duur om het te riskeren...
Is er meer geluk te vinden op Mongoose-gebaseerde hardware?
Ik ben op zoek naar het diagnosticeren van de intentie, ik zou graag de mogelijkheid hebben gehad om een aantal parameters op de auto te veranderen, en mogelijk sleutels te programmeren, maar ik kan zonder leven
Lees dit onderwerp als je dat nog niet hebt gedaan. Het helpt ook met Mongoose J2534.

Mongoose-hardware kan ook van zeer lage/slechte kwaliteit zijn, dus wees je ervan bewust...

Nogmaals, lees hier info: Swedish Vehicle Diagnostics (not SAAB) – Swedish Vehicle Diagnostics (not SAAB) – Support and information

Save
Lees dit onderwerp als je het nog niet hebt gedaan. Het helpt ook met Mongoose J2534.

Mongoose hardware kan ook van zeer lage/slechte kwaliteit zijn, dus wees je ervan bewust...

Nogmaals, lees hier info: Swedish Vehicle Diagnostics (not SAAB) – Swedish Vehicle Diagnostics (not SAAB) – Support and information
Bedankt voor alle informatie, allemaal erg nuttig om de huidige situatie te begrijpen, die heel anders lijkt te zijn dan een paar jaar geleden...

Ik probeer nog steeds Europese leveranciers te vinden, vanwege zeer slechte douane-ervaringen, met name uit het VK vanwege de brexit...

Dus... hoe zit het hiermee?

Is het gewoon een onnodig dure j2534-interface?

2,001 - 2,020 of 2,061 Posts
Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.