Aanbevelingen zijn welkom en worden gewaardeerd.
Ik vind het geweldig. Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een zilveren RD heb gezien. Zwart, rood en wit zijn de gebruikelijke kleuren in die volgorde.
Ik denk dat je gelijk hebt, maar de wegen hier in de omgeving van Portland zijn erg versleten door alle idioten die het nodig vinden om winterbanden met spikes te gebruiken in de winter, voor de 2-3 dagen dat het glad wordt. Toegegeven, we hebben veel heuvels (ik woon op een heuvel waar de helft van de wegen op die dagen wordt afgesloten), maar ze hebben blijkbaar de nieuwere winterbanden zonder spikes niet geprobeerd. Er is elk jaar een groot debat over de vraag of de spikes illegaal moeten worden gemaakt vanwege de kosten van de schade aan de weg, die door iedereen wordt gedragen.Ik denk dat je veel uit de handling en het uiterlijk van de R-design zult halen als je de 18" wielen vervangt door 17"...
Ben je hier in het noordwesten? Ik moest hem snel oppakken in het weekend dat hij binnenkwam, omdat er verschillende geĂŻnteresseerden waren die hem wilden komen bekijken. Gisteren zijn we naar Mt St Helens en terug gereden, inclusief rondkijken op de berg en kregen 27 mpg aangegeven, maar hebben nog niet getankt omdat hij pas een halve tank leeg was. Hij houdt echt van die tweebaanswegen. Ik hoop dat je er een vindt.Ik heb eigenlijk geprobeerd die V70 te kopen zodra ik hem op het web zag verschijnen. Ik hoop dat je ervan geniet...
Dus OP... welke kant ga je op? Stationwagen of Crossover?Eigenlijk ben ik in Ohio... Niet veel 2010 V70's hier... (geen) ;-)
Ik haat het om een domme vraag te stellen, maar kun je alle Craigslist-sites in de VS doorzoeken? Als ik het probeer, vraagt het om steden...Een snelle scan van Craigslist toont er een in Orange County, CA (zilver, 21K) en een in Minneapolis (zwart, privépartij). De laatste is bijna een maand geleden geplaatst, waarschijnlijk niet meer beschikbaar en sowieso niet je eerste keuze. Daar ga je... een snelle vlucht naar John Wayne, de deal sluiten en onderweg... een paar dagen later op tijd voor het avondeten thuis![]()
IMO, heeft veel van de XC70-carrosseriepantsering geëlimineerd met het model uit 2008 op de voor- en achterbekleding. De foto hieronder is een 2009 XC70 T6 - minder dan $30K met minder dan 25K mijl en CPO'dIk ben al een tijdje aan het zoeken en kan niet beslissen over een nauwelijks gebruikte 2010 V70 of 2011 VC60.
Ik ben op zoek naar een zilveren v70 r-design met minder dan 30.000 mijl en minder dan $30.000.
Pluspunt voor de V70 - de r-design valt binnen mijn prijsklasse.
minpunt V70 - zilveren r-designs zijn erg moeilijk te vinden (met minder dan 30.000 mijl) en
ik heb gelezen dat de 3.2l motor niet erg pittig is en niet erg zuinig is.
Pluspunt voor 2011 XC60 - veel ervan beschikbaar
minpunt - r-design valt buiten mijn prijsklasse
3.0T wordt aanbevolen vanwege snelle acceleratie, maar het brandstofverbruik lijdt eronder
3.2 wordt niet aanbevolen
geen grote fan van de XC70 vanwege de carrosseriepantsering
aanbevelingen zijn welkom en worden gewaardeerd.
Bedankt. Ik vind het nog mooier zonder de UFO op het dak.Nice looking rig!
Ik heb een 08 V70 T6 (Yay voor Volvo Aus voor het importeren hiervan!) en 17's erop lossen echt alle problemen op die ik had met ruwe wegen zonder veel handling op te offeren.Trouwens, Russ, ik zag vandaag een hele mooie Volvo sportwagon en slaagde erin om me door het verkeer te werken om te ontdekken dat het een V50 was... een erg strakke T5 AWD-versie. Zeker niet zo ruim, maar zou naar mijn mening een erg leuke weekend- en woon-werkverkeerauto zijn. Vraag me af of ze zo zeldzaam zijn als deze V70's.