T8: Waar zonnebril plaatsen?
Ik mis een speciale ingebouwde zonnebrilhouder.
Wat doet de rest?
Ik mis een speciale ingebouwde zonnebrilhouder.
Wat doet de rest?
Er is een zonnebrilbox-accessoire. Verwijder gewoon de handgreep boven de bestuurdersdeur en plaats daar de zonnebrilbox. Sommige XC90-eigenaren hebben het gedaan. Ik heb het niet gedaan, wacht nog steeds op de zon.Ik mis het hebben van een speciale ingebouwde zonnebrilhouder.
Wat doet de rest?
Is dat ook voor 2018? Na een snelle zoekopdracht lijkt het erop dat die voor de vorige generatie zijn?Er is een zonnebrilbox-accessoire. Verwijder gewoon de handgreep boven de bestuurdersdeur en plaats daar de zonnebrilbox. Sommige XC90-bezitters hebben het gedaan. Ik heb het niet gedaan, wacht nog steeds op de zon.
Fusion · Rood · T8 · XC60
Perfecte oplossing! Occam's scheermes!Ik heb de mijne in de opbergbak van de bestuurdersdeur verstopt. Niet ideaal natuurlijk, maar het zijn goedkope brillen.
Best koud daarboven in Zweden, maar er moet toch veel zon zijn??Het duurde lang voordat Volvo airconditioning in hun auto's plaatste.
Ik heb er een gekocht voor de XC90 en kon hem prima installeren op mijn XC60 T8. Het kostte wel wat tijd en finesse om het plastic lipje in de hemelbekleding te steken om de houder vast te zetten, maar hij past perfect.De zonnebrilhouder die de handgreep aan de bestuurderskant vervangt, is niet beschikbaar voor de XC60 2018 en de eerdere versie past niet. Ik heb Volvo gevraagd en ze zeiden dat ze een verzoek zouden indienen, maar ik ben er niet gerust op en niemand bij Volvo lijkt te weten waarom deze niet langer beschikbaar is.
Blij dat de XC60 nog een handgreep boven het deurkozijn heeft. Ik hoop dat ze daar de zonnebrilhouder als accessoire aanbieden, zoals bij oude modellen.De XC90/V90 heeft een klein vakje links onderin dat volgens mij hiervoor wordt gebruikt, helaas lijkt het de XC60 niet te hebben gehaald. Ik zou handschoenenkastje, deurvak of een zonneklepbevestiging voorstellen
Ik heb dat op 4 april gekocht en het werkt prima. 1 zonnebril en 1 leesbril binnen handbereikHoe beheert iedereen waar ze hun bril plaatsen? Dacht erover om deze houder van Amazon te halen, aangezien ik zowel een gewone bril als een zonnebril heb.
https://www.amazon.com/Sunglasses-G...unglasses-Superior-Essentials/dp/B00YVQD4A2/ref=cm_cr_arp_d_product_top?ie=UTF8
Ik heb er net een laten installeren (maar donker vanwege mijn zwarte hemelbekleding). Ik was bang dat hij te ver naar beneden zou steken en dat ik mijn hoofd ertegen zou stoten, maar hij is niet veel groter dan de handgreep die hij verving.Ik heb mijn dealer de beige zonnebrilhouder aan de handgreep aan de bestuurderskant laten installeren, dit was in november met het onderdeel van vorig jaar en ik heb een blond interieur, het ziet er goed uit.