Zoals beloofd, foto's van de V70's nu bij onze dealer, Bekijk het

Quote, oorspronkelijk geplaatst door TH@HEICO SPORTIV NA » |
Dacht dat ik hiernaar zou verwijzen, nu de foto's openbaar zijn. Meer foto's van Essen volgen volgende week, maar dacht dat dit interessant zou kunnen zijn in deze thread, waar de V70 wordt besproken. http://forums.swedespeed.com/zerothread?id=89554 |
Quote, oorspronkelijk geplaatst door JRL » |
Ja, als je die exacte auto voor me bouwt (WIT), ben ik nu voor 95% een koper en natuurlijk met minstens de geadverteerde 330 pk en AWD. (18's. niet 19's of 20's die de PA-wegen niet zullen overleven) Wanneer je dit in de VS kunt aanbieden, laat Todd dan contact met me opnemen Ik kan leven met een automaat (Trouwens, waar is een dakspoiler?) |
Quote, oorspronkelijk geplaatst door Sausca » |
Todd, het is een lange weg naar Frankfurt vanaf hier. Waar is VCNA in dit alles? |
TH@HEICO SPORTIV NA VCNA: Ik kan geen commentaar geven op onze relatie met VCNA said:Je hebt het allemaal gezegd.
Quote, oorspronkelijk geplaatst door JRL » |
Je hebt er geen!!! ![]() ![]() ![]() |
VCNA: Ik kan geen commentaar geven op onze relatie met VCNA, of voor hen spreken. |
Quote, oorspronkelijk geplaatst door T5_awd » |
Erg interessant over VCG en Hecio. Gaat dit alleen over de 'cosmetische' onderdelen? Of ook over prestatieonderdelen (chip etc.)? |
...omvat alle HEICO-onderdelen, inclusief ECU en motorpakketten. |
Citaat, oorspronkelijk geplaatst door T5_awd » |
Ok, maar betekent dat dat je een Heico-chip kunt kopen en toch je garantie van Volvo kunt behouden? Of heb je een extra garantie van Heico? |
Als je in Duitsland woont, heb dan een fijne dag met het kopen van HEICO-onderdelen...er is geen garantie "probleem" meer. Als je in Noord-Amerika bent, bel me dan en ik zal uitleggen hoe het hier werkt...zou maar 4 uur moeten duren. LOL |
Quote, oorspronkelijk geplaatst door T5_awd » |
Bedankt voor de info! http://********************/smile/emthup.gif
![]() Maar wat als ik naar een Volvo-dealer in Duitsland rijd en Heico Bodykitt, Volutions 19" en ECU installeer? Gaat mijn motorgarantie verloren als ik terugkom? |
Het beste is om rechtstreeks HEICO GmbH te bellen en te vragen, maar "ja", ik geloof het wel... het zou dezelfde situatie zijn als wanneer je een jaar geleden een HEICO ECU in Zweden zou kopen via de importeur daar. De garantiesituatie die in deze thread wordt besproken, wordt afgehandeld via Volvo Cars Germany, dus je kunt niet verwachten dat een andere Volvo-importeur (de verkoop van Volvo-auto's in Zweden wordt net als overal elders afgehandeld, er is een verkooporganisatie of "importeur", zo u wilt, die losstaat van VCC en de distributie van dealers verzorgt) dit zal nakomen. De nieuwe regeling die in de Essen-aankondiging wordt benadrukt, betreft op dit moment alleen de Duitse markt. Je zou daar een appartement kunnen kopen ![]() |
Quote, oorspronkelijk geplaatst door donatelife » |
Mooi! Is de dakdrager zilver of zwart? Zijn de remklauwen tijdens het transport met iets bedekt (eerste foto)? |