SwedeSpeed - Volvo Performance Forum banner
21 - 27 of 27 Posts
Dus ik weet dat er VEEL uitlaatdraden zijn, maar ik heb nog niet veel gezien/gehoord van mensen die een Straight Pipe Catback-systeem gebruiken met een res-tip. Ik kan het systeem in 3 inch SS krijgen voor ongeveer $300 en dat is inclusief een tip. Als iedereen me hierom uitlacht, dan ga ik de StraightPipe terug naar een magnaflow-uitlaatdemper (die uit R Kelly's Suggestie Thread) naar een ovale magnaflow-tip (ook genoemd in die thread), wat me waarschijnlijk ongeveer 450 voor het hele systeem zou kosten.
$300???? waar?!?!?!

Ik heb een 3" SVR downpipe in de standaard resonator en dan 2 rechte pijpen eruit. Op de stationwagen zal het op de snelweg dreunen, maar niets dat niet door wat muziek kan worden gedood. Op een dag zal ik er wel aan toekomen om wat isolatie te doen om de cabine wat stiller te maken. Het geluid is verder best verbazingwekkend en ik krijg overal enorm veel positieve reacties.

Dus welk merk uitlaten gebruiken jullie? Ik wil niet dat mijn V70 klinkt als een rijstkoker kinderauto... Helpt of schaadt het verwijderen van de resonator achter de Cat een beetje met het vermogen?["/QUOTE]Er is geen manier om je auto te laten klinken als een Civic of Corolla of Tiburon... De Rs klinken als de VW VR6 motoren... De resonator doet absoluut niets anders dan het gebrom van de uitlaat te verminderen. Het heeft 0 restrictie en gebruikt alleen resonantie om uitlaatgeluiden te annuleren, dus je zult geen prestaties winnen door het te verwijderen. Als je wat uitlaatgeluid wilt, maar niets luidruchtigs wilt, zou ik eerst de resonator verwijderen en kijken of dat genoeg voor je is. Ik heb geen resonator of uitlaatdemper en mijn auto is bijna obsceen. Ik hou echter van het geluid, dus ik vind het niet erg.

Discussion starter · #26 ·
Er is geen manier om je auto te laten klinken als een Civic of Corolla of Tiburon... De Rs klinken als de VW VR6-motoren... De resonator doet absoluut niets anders dan het gebrul van de uitlaat te verminderen. Hij heeft 0 restrictie en gebruikt alleen resonantie om uitlaatgeluiden te annuleren, dus je zult geen prestaties winnen door hem te verwijderen. Als je wat uitlaatgeluid wilt, maar niets luidruchtigs wilt, zou ik eerst de resonator verwijderen en kijken of dat genoeg voor je is. Ik heb geen resonator of uitlaatdemper en mijn auto is ronduit aanstootgevend. Ik hou echter van het geluid, dus ik vind het niet erg.
Onzin US, je hebt geen idee waar je het over hebt. Het voegt een gemakkelijke 10 pk toe door de middelste res te verwijderen. Verwijder ook de demper en verdomme, je hebt tot 20 pk winst....je moet je echter wel zorgen maken over het verlies van knieschijven....

Onzin US, je hebt geen idee waar je het over hebt. Het voegt gemakkelijk 10 pk toe door de middelste res te verwijderen. Verwijder ook de demper en verdomme, je hebt tot 20 pk winst.... je moet je echter wel zorgen maken over het verlies van knieschijven....
Nou, ik probeerde hem te weerhouden van het ontketenen van oncontroleerbare kracht. Ik denk dat de waarheid nu bekend is. Nou, je kunt net zo goed een paar fireball-stickers onder de motorkap plakken. Dat is 25 kW per stuk. Zorg er wel voor dat je de motorkapdeken nog hebt, anders kunnen er nare dingen gebeuren.

21 - 27 of 27 Posts