Hallo @jp_swe, ik heb onlangs de SRS-moduleconfiguratie op mijn P3 2017 XC60 verknald toen ik probeerde een aantal veiligheidsgordelfuncties te activeren. Hoe configureer ik de SRS-module? Zie bijgevoegde DTC's.
Dat zou echt helpen. YV1DZ40MCH2047895Wat is het VIN-nummer van uw auto? Misschien kan ik een andere vergelijkbare auto vinden en u de configuratie sturen om te vergelijken
Hehee…. Ik heb de wijzigingen met Vdash gedaan. Ik had dat eerder in het gesprek vermeld 😎. Over credits gesproken, ik heb een e-mail gestuurd naar het p3 tool team om te informeren hoe ik credits kan kopen, maar niemand heeft me iets laten weten😎Nou, het is me een beetje verrassend dat je geen credits hebt en als zodanig niet geactiveerd bent om wijzigingen aan te brengen met p3tool![]()
Ja, ik probeer iedereen te beantwoorden, maar soms vergeet ik het gewoon of gaat het verloren in de zee van vragen die in mijn mailbox binnenkomen. Stuur nog een e-mail en ik zal proberen deze keer snel te antwoordenHehee…. Ik heb de wijzigingen met Vdash aangebracht. Ik had dat eerder in het gesprek vermeld 😎. Over credits gesproken, ik heb een e-mail gestuurd naar het p3-toolteam om te informeren hoe ik credits kan kopen, maar niemand heeft gereageerd😎
Beantwoord gewoon de e-mail waarin je je login en wachtwoord hebt gekregen.Hehee… geen zorgen bro! Heb je een oplossing gevonden? Ook, hoe koop ik P3 tool credits?
Niet echt, ik heb je auto niet in p3toolHoi @jp_swe Ik hoop dat het goed met je gaat. Even checken of je de SRS-configuratie hebt kunnen krijgen.
Hoi @jp_swe Ik heb nu p3tool aangeschaft en credits geladen. Kijk even of je kunt helpen met de SRS-configuratie🙏🏽Niet echt, ik heb je auto niet in p3tool
Sorry, p3tool doet CarConfig-bewerking. Het kan geen software in modules downloaden. Ik heb ook geen dergelijke software, aangezien deze eigendom is van de autofabrikant en niet iets dat ik in enig medium of formaat kan hebben/gebruiken/opslaan.het heeft de volgende software nodig om te worden geïnstalleerd na de hardwarevervanging:
30773482 - SRS opnieuw laden
30774384 - CCM-upgrade
Hoi @jp_swe, ik heb over je P3Tool-applicatie geleerd (een geweldig stuk werk!) en vraag me af of het kan worden gebruikt om de bovenstaande softwarepakketten te installeren (bevindt zich op een sd-schijf?)