SwedeSpeed - Volvo Performance Forum banner
1 - 20 of 27 Posts
Discussion starter · #3 ·
Helaas had ik de originele configuratie niet opgeslagen. Vdash heeft echter een terugzetfunctie naar de originele functionaliteit die ik probeerde te gebruiken, maar die werkte nog steeds niet. Wat zijn mijn opties? Iets op p3tool dat kan helpen?

Discussion starter · #8 ·
Nou, het is me een beetje verrassend dat je geen credits hebt en als zodanig niet geactiveerd bent om wijzigingen aan te brengen met p3tool :)
Hehee…. Ik heb de wijzigingen met Vdash gedaan. Ik had dat eerder in het gesprek vermeld 😎. Over credits gesproken, ik heb een e-mail gestuurd naar het p3 tool team om te informeren hoe ik credits kan kopen, maar niemand heeft me iets laten weten😎

Hehee…. Ik heb de wijzigingen met Vdash aangebracht. Ik had dat eerder in het gesprek vermeld 😎. Over credits gesproken, ik heb een e-mail gestuurd naar het p3-toolteam om te informeren hoe ik credits kan kopen, maar niemand heeft gereageerd😎
Ja, ik probeer iedereen te beantwoorden, maar soms vergeet ik het gewoon of gaat het verloren in de zee van vragen die in mijn mailbox binnenkomen. Stuur nog een e-mail en ik zal proberen deze keer snel te antwoorden :)

Eigenlijk kan ik niet zien dat je daadwerkelijk verwijst naar het aanbrengen van de wijzigingen in vd*sh, maar je hoopte op de "terug naar origineel"-functie van vd*sh als laatste redmiddel om dingen op te lossen. Dat is mijn fout, want ik ging ervan uit dat je hier p3tool gebruikte :)

Hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum. Het is geweldig om lid te worden van de eigenaarsgemeenschap van de Volvo-auto's.

Onlangs toonde mijn VIDA de SRS-U300000 DTC voor de SRS-module. Ik overweeg de module te vervangen en heb geleerd dat de volgende software moet worden geïnstalleerd na de hardwarevervanging:

30773482 - SRS Reload
30774384 - CCM-upgrade

Hoi @jp_swe, ik heb over je P3Tool-applicatie geleerd (een geweldig stuk werk!) en vraag me af of deze gebruikt kan worden om de bovenstaande softwarepakketten te installeren (bevindt zich op een sd-schijf?)

Heel erg bedankt!

het heeft de volgende software nodig om te worden geïnstalleerd na de hardwarevervanging:

30773482 - SRS opnieuw laden
30774384 - CCM-upgrade

Hoi @jp_swe, ik heb over je P3Tool-applicatie geleerd (een geweldig stuk werk!) en vraag me af of het kan worden gebruikt om de bovenstaande softwarepakketten te installeren (bevindt zich op een sd-schijf?)
Sorry, p3tool doet CarConfig-bewerking. Het kan geen software in modules downloaden. Ik heb ook geen dergelijke software, aangezien deze eigendom is van de autofabrikant en niet iets dat ik in enig medium of formaat kan hebben/gebruiken/opslaan.

1 - 20 of 27 Posts