Op 17 juli werden er verschillende kanalen aan het aanbod van Sirius toegevoegd (de meeste kanalen zijn dat gewoon), en ik heb net mijn derde dag besteed aan het spreken met de uitgebreide technische ondersteuning. Mijn radio deed maar een paar van de wijzigingen, maar de twee kanalen die werden toegevoegd, kanalen 55 en 57, weigeren te worden toegevoegd. Geen groot levensveranderend probleem, maar toch frustrerend en irriterend. De wijzigingen werkten op mijn vrachtwagen, maar weigeren van kracht te worden in de auto. Ze zeiden dat ik naar Volvo moest gaan, wat onzin is.
Kan iemand die Sirius af fabriek heeft geĂŻnstalleerd, controleren of 55 en 57 zijn toegevoegd? 55 is Utopia en 57 is Y2Kountry. Ik zie de naamswijziging op kanaal 3 naar Venus; ze hebben kanaal 128 toegevoegd (Joel Osteen komt in de herfst), en dat werkte voor mij, een paar countryzenders veranderd (56 werd 59 en vice versa), kanaal 75 Classical Pops verwijderd, waar ik boos over ben.
Ik zag vanmorgen voor het eerst "updaten" met de technicus, maar geen succes voor mij... nog steeds 55 en 57 missen.
Bedankt!
Irene
Kan iemand die Sirius af fabriek heeft geĂŻnstalleerd, controleren of 55 en 57 zijn toegevoegd? 55 is Utopia en 57 is Y2Kountry. Ik zie de naamswijziging op kanaal 3 naar Venus; ze hebben kanaal 128 toegevoegd (Joel Osteen komt in de herfst), en dat werkte voor mij, een paar countryzenders veranderd (56 werd 59 en vice versa), kanaal 75 Classical Pops verwijderd, waar ik boos over ben.
Ik zag vanmorgen voor het eerst "updaten" met de technicus, maar geen succes voor mij... nog steeds 55 en 57 missen.
Bedankt!
Irene