SwedeSpeed - Volvo Performance Forum banner

Zeldzame 1997-2000 volvo 850/s70/v70 awd öhlins/ohlins achterschokdempers - uitstekend

12K views 4 replies 5 participants last post by  o2ej  
#1 · (Edited)
OEM Volvo 850/S70/V70 AWD Öhlins achterschokdempers

Hebben ongeveer 2.000 mijl op ze. Ik heb ze een paar jaar geleden gloednieuw gekocht.

Op dit moment lijken ze niet meer verkrijgbaar bij Volvo en zijn ze een zeldzame OEM Volvo-accessoire

Staat: Uitstekend. Canisters en schokdempers zijn in uitstekende staat met zeer minimale gebruikssporen. Er zitten een paar scheuren in de stofhoezen, maar ik kan kijken of ik nieuwe stofhoezen kan leveren.

Inclusief: Volvo/Öhlins papierwerk, stickers, canister mounts met hardware en een socket voor installatie.

Past op: 1997 Volvo 850 AWD, 1998-2000 Volvo V70/V70R AWD, 1998-2000 S70 AWD. Dat gezegd hebbende, ik heb wel adapters om deze te laten werken met een FWD achterste deltalink setup voor extra $ indien geïnteresseerd.

$1000 plus Paypal en verzendkosten

Ik kan wereldwijd verzenden op kosten van de koper. Neem contact op voor een verzendofferte buiten de Verenigde Staten.

Als u vragen heeft, aarzel dan niet om te vragen. Bedankt!

Foto's:

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

#3 ·
Wil je 320 mm rembeugels maken? We hebben een reeks kwijlende P80-eigenaren die bereid zijn te betalen