SwedeSpeed - Volvo Performance Forum banner
1 - 20 of 26 Posts

Olli.Bolli

· Registered
162 Posts
Discussion starter · #1 · (Edited)
Hallo mensen,

Ik heb deze tool genaamd p3tool gevonden, een configuratietool voor het P3-platform.

Weet iemand van jullie of deze tool openbaar te downloaden is?

Hebben jullie het geprobeerd?

Verzonden vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Hallo mensen,

Ik heb deze tool genaamd p3tool gevonden, een bevestigingstool voor het P3-platform.

Weet iemand van jullie of deze tool beschikbaar is voor openbare download?

Hebben jullie het geprobeerd?

Je kunt het de auteur rechtstreeks vragen, want hij is hier ook.

Verzonden vanaf mijn SM-N975F met Tapatalk

Discussion starter · #3 ·
Hé, bedankt :) Ik heb net de andere thread gezien:

Ik zal verder schrijven in die thread. Negeer deze dubbele thread.

Discussion starter · #5 ·
Leuke vraag. Ik zou graag een top-to-bottom retrofit willen zien met behulp van de P3tool, misschien zelfs met een YouTube-video?

Ik heb verschillende dingen op mijn to-do lijst die ik van plan ben te doen, maar ik ben bang dat dit uitgesteld zal worden tot de herfst of winter, omdat ik er op dit moment gewoon geen tijd voor heb :-/

Verzonden vanaf mijn 2109119DG met Tapatalk

Hoi, hoe moet ik contact opnemen om credits/licentie voor vin te krijgen? Ik kan geen PM naar jp_swe schrijven
Heb je het volgende geprobeerd?

Klik op je profielicoon, kies gesprekken.
Start een gesprek met jp_swe en stuur hem je verzoek met je e-mail.

Goedemiddag! Ik heb een XC70 D5244T10 met Webasto TT Vevo (heb de kachel geüpgraded van V naar Vevo, de software is officieel). De releasedatum van de auto is juni 2010, het modeljaar is 2011. Ik wil een paar parameters met betrekking tot Webasto uitzoeken: 1. #022 Extra kachel/kachel aangedreven door brandstof. Een optie is gedefinieerd in de configuratie 0х03 Brandstofgestookte parkeerverwarming, maar tegelijkertijd kunnen er twee timers op het dashboard worden ingesteld, waarom is in dit geval de 0x03 optie ingesteld, zou er niet een 0x04 optie moeten zijn - Brandstofgestookte parkeerverwarming met timer en extra kachel? Of begrijp ik de waarde van de 0x04 optie verkeerd? 2. Ik ben van plan ThermoCall TC4 Entry te installeren, er zijn configuraties #056 Callstart van parkeerverwarming. Nu is er natuurlijk een punt 0х01 - Zonder callstart van parkeerverwarming Welke van de opties komt overeen met de lancering via ThermoCall: 0x02 - callstart van parkeerverwarming, alleen accessoire (via pager) 0x03 - …. (via radio) Enerzijds verschillen Telestaet T91 en ThermoCall TC4 alleen in de manier waarop ze het signaal ontvangen, zoals Webasto verzekert, en anderzijds is de pager dezelfde tekstbesturing via GSM. Kunt u het verschil uitleggen?

Goedendag. Ik heb info gevonden over het programmeren van auto's via p3tool. Waar kan ik het programma downloaden en de hardwarebeveiliging verwijderen? Zoals ik het begrijp, is het selecteren van de pincode voor de CEM het verwijderen van de beveiliging. Help me alsjeblieft. volvo xc70 2008 P3

1 - 20 of 26 Posts