Het lijkt me dat het S40/V50-platform iets sterker is dan het S60R/V70R-platform om de grenzen te verleggen. We hebben een sterkere, nieuwere generatie Haldex en 2,4 l in plaats van 2,5 l. Ik heb nog nooit gehoord van iemand die een tuning van meer dan 21 psi op een P1 uitvoert en de motor opblaast, en AWD-storingen lijken niet voor te komen.
Hoe ver kan dit platform gaan zonder interne wijzigingen? Ik heb dit platform verder gepusht dan de meesten, en het is volledig betrouwbaar en schijnbaar kogelvrij.
Begrijp me niet verkeerd, de R is een geweldige auto en ik heb een V70R overwogen voordat ik de V50 kocht. Ik hield van het interieur van de R, haatte de draaicirkel, de V50 voelde gewoon wendbaarder aan.
Ik denk persoonlijk dat het P1-platform erg solide is.
Hoe ver kan dit platform gaan zonder interne wijzigingen? Ik heb dit platform verder gepusht dan de meesten, en het is volledig betrouwbaar en schijnbaar kogelvrij.
Begrijp me niet verkeerd, de R is een geweldige auto en ik heb een V70R overwogen voordat ik de V50 kocht. Ik hield van het interieur van de R, haatte de draaicirkel, de V50 voelde gewoon wendbaarder aan.
Ik denk persoonlijk dat het P1-platform erg solide is.