SwedeSpeed - Volvo Performance Forum banner

De melding kwam kort in het Chinees!

527 views 9 replies 6 participants last post by  darylrobert  
#1 Ā·
Het vreemde gebeurde vandaag, wat ik nog nooit eerder heb meegemaakt. Toen ik mijn V40 startte, verscheen even de melding 'brandstof bijna op' in Chinese letters en na een tijdje ging het terug naar het Fins!

Is zoiets al eens bij iemand anders gebeurd? šŸ™‚šŸ™ƒ

Attachments

#6 Ā·
Dat was ook mijn eerste gedachte. De batterij is nu vijf jaar oud en vertoonde de afgelopen winter zwakte.

Hoewel ik een fractie van een seconde vermoedde dat ik gehackt werd door de Chinezen, omdat ik ze altijd de draak steek als ik de kans krijg šŸ˜„
Mijn fabrieksaccu ging dood na iets meer dan 5 jaar. Hoe lang hij ook aan een CTEK-oplader stond, hij laadde niet meer volledig op.

#5 Ā·
Ik had onlangs een soortgelijke ervaring, onze XC60 (P3) uit 2015 (die altijd een "Lage batterij"-waarschuwing geeft) toonde het bericht in het Japans.

Misschien is dat een teken van lage spanning/zoals al vermeld, een bijna lege batterij.

#9 Ā·
Tijdens de PDI - Pre Delivery Inspection - moesten we een batterijlader aansluiten op de batterij om het softwarepakket op de auto te laden en het was interessant dat het label op de batterijen in de Chinese auto's meestal in het Chinees was, in tegenstelling tot het Engels van alle andere Volvo-auto's die we ooit hadden gezien.