SwedeSpeed - Volvo Performance Forum banner
81 - 100 of 228 Posts
Ik heb een paar weken geleden mijn vizierverlengingen en hoekstukken ontvangen en ben er dol op. Ik heb de zwarte hemelbekleding, dus ik heb de mijne in zwart gekocht en ze zien er geweldig uit en werken perfect. Ik raad ze zeker aan iedereen aan die de Volvo-zonnekleppen minder dan ideaal vindt.

Verzonden vanaf mijn Pixel 4 met Tapatalk

@chmax, ik ben geïnteresseerd in een zwarte set. Als alternatief, en bij voorkeur, wil ik graag het .stl-bestand voor 3D-printen. Ik zou graag voor het bestand betalen en verklaren dat ik het alleen voor mezelf zal gebruiken en er nooit geld mee zal verdienen.

@chmax, ik zou geïnteresseerd zijn in een zwarte set. Als alternatief, en bij voorkeur, zou ik graag het .stl-bestand willen hebben voor 3D-printen. Ik zou graag voor het bestand willen betalen en verklaren dat ik het alleen voor mezelf zal gebruiken en er nooit geld mee zal verdienen.
@snovvman, jij bent de eerste die om het STL-bestand vraagt. Zeker een mogelijkheid, stuur me gewoon een PM...

• Like
Reactions: snovvman
Een dikke shout-out naar Massimo. Heb net een paar van de clip-on stukken voor de buitenste uiteinden van de vizieren gekregen. Heb ze meteen gebruikt en ze werkten perfect. Normaal gesproken zou ik op de terugweg van het ophalen van de kinderen links rijden, mijn torso zo ver mogelijk naar rechts gedraaid om te voorkomen dat de zon door de opening tussen de voorruit en het vizier scheen...niet meer! Hij heeft zelfs zijn initialen op een ervan gestempeld...mooi gebaar.

maak een tekening op een stuk papier en stuur me de foto, het klinkt als een gemakkelijke mod, maar ik wil graag precies begrijpen wat je probeert te krijgen ... gruss
Hoi, maak je die zonneklepverlengers nog steeds met de 3D-printer?
Zo ja, dan zou ik er graag twee willen kopen voor mijn XC 90. Het is de zwart/grijze kleur. Ik ben in New York, laat me weten hoeveel dit zou kosten
Bedankt,

Anthony

Omdat het me gevraagd is :D, produceer ik nog steeds zowel hoek- als zijschaduwverlengers voor de xc90. Stuur me gewoon een bericht als je geïnteresseerd bent.
Massimo

Ik ben gevraagd om hier weer foto's van de items te plaatsen en ik ben meer dan blij om daaraan te voldoen :D

Hier is de "hoekschaduw", d.w.z. hij draait om de opening tussen de zonneklep en het einde van het glas te bedekken, die in mijn geval althans precies daar zat waar de zon maandenlang doorheen scheen tijdens mijn dagelijkse woon-werkverkeer.
127138
127139

Het andere product is de "zijverlenger" die een verschuifbare verlenging biedt voor de zonneklep bij gebruik op de zijruit.
127140

Ze zijn verkrijgbaar voor zowel de bestuurders- als de passagierskant en in grijs (zie foto's) of zwart. Het gebruikte materiaal is hoogwaardig PETG van Prusa.

Massimo

Omdat het me gevraagd is :D Ik produceer nog steeds zowel hoek- als zijschaduwverlengers voor de xc90. Stuur me gewoon een PM als je geïnteresseerd bent. Massimo
Hallo Massimo, ik heb de twee paren ontvangen. Het werkt zoals ontworpen. De kleur kwam 100% overeen. Bedankt.

Verzonden vanaf mijn SM-N986W met Tapatalk

Denk je dat deze zouden werken op een XC60 uit 2020? Ik stuur je afmetingen als je ze nodig hebt, zeg me maar waar ik moet meten. Ik zag dit ook bij een niet meer bestaande eBay-verkoop:
Image

Ik probeer je een bericht te sturen!
Hoi Shawn, ik heb je berichten gezien en ze beantwoord. Ik ben gevestigd in Europa, dus houd er rekening mee dat ik een paar uur nodig heb om wakker te worden en ze te lezen :D

Denk je dat deze zouden werken op een XC60 uit 2020? Ik stuur je de maten als je ze nodig hebt, zeg me maar waar ik moet meten. Zag dit ook op een niet meer bestaande eBay-verkoop: View attachment 149549
Sorry voor het late antwoord, drukke tijd op het werk!
De laatste keer dat ik het probeerde op een xc60 werkte het niet, ze lijken op elkaar maar de afmetingen zijn verschillend genoeg (het xc60-onderdeel lijkt kleiner te zijn) dat het niet zal werken, maar het was geen my20 ...
Als je me een paar foto's wilt sturen (inclusief een liniaal om het te kunnen meten) van de zonwering en de diameter van de ophangstang die het onderdeel vasthoudt, kan ik kijken wat ik kan doen...

81 - 100 of 228 Posts