Is er een manier om een verbinding met de service te forceren? De pictogrammen geven aan dat ik internettoegang heb en Spotify streaming werkt prima. Maar het grootste deel van de dag krijg ik geen verbinding met de service....

Probeer eerst de Volvo ID-app of de weer-app te selecteren en selecteer vervolgens het downloadcentrum nadat de eerste app verbinding heeft gemaakt.Is er een manier om een verbinding met de service te forceren? De pictogrammen geven aan dat ik internettoegang heb en Spotify-streaming werkt prima. Maar het grootste deel van de dag krijg ik geen verbinding met de service....
![]()
De mijne start ook als de bestuurdersdeur opengaat. Ik geloof dat het zo is ontworpen om de opstarttijd te verkorten. Het start echter met dezelfde instellingen als ik het voor het laatst had verlaten.In mijn geval, als de sensus start zonder de auto te starten (d.w.z. wanneer je de deur opent en de auto niet snel start), krijg ik die melding. Het wisselen van apps en teruggaan naar de app lost het altijd op.
In mijn ervaring vereist het installeren van apps geen actief AT&T-abonnement, aangezien apps worden gedownload en bijgewerkt zolang de originele simkaart is geĂŻnstalleerd en je je in een dekkingsgebied bevindt. Ik weet niet zeker waarom je dat bericht krijgt wanneer je verbonden bent met je wifi thuis, maar soms duurt het even voordat de verbinding via mobiele data tot stand komt, dus het kan hetzelfde zijn met wifi. Als ik het me goed herinner, kan het ook lang duren voordat de applijst om de een of andere reden wordt ingevuld.Ik heb mijn 2016 XC90 sinds vorig jaar, toen we de auto (gebruikt) voor het eerst kochten, had hij geen apps geĂŻnstalleerd. Dus bijna een jaar later besloot ik hier weer naar te kijken, want we hebben nog steeds "geen verbinding met de service". We hebben geen simkaart aangesloten op ATT, maar ik verbind hem wel succesvol met mijn wifi thuis. Wifi-symbool toont succesvolle verbindingen, maar "geen verbinding met de service" verschijnt nog steeds en we hebben NUL apps. Mijn vrouw heeft de auto gisteren naar Volvo gebracht voor de meest recente updates en daarbij werkt de AUTO STOP/START niet.
Enige gedachten?
Het is onregelmatig. Ik heb gevallen gehad dat ik langer dan een dag geen verbinding kon maken met het downloadcentrum. Het doet geen pijn omdat ik niet elke dag apps hoef bij te werken. Er is echter een geval dat een app niet start vanwege een beschikbare update en er geen verbinding kan worden gemaakt. Dat is balen. Ik houd wifi aan (gebruik mijn mobiele hotspot) tijdens het rijden en meestal maakt het verbinding voordat mijn reis eindigt. Wat betreft wifi thuis, wil je misschien niet zo lang wachten, bijvoorbeeld > 5 minuten in de auto om de verbinding te controleren en de batterij leeg te makenOns hele downloadcentrum is leeg en verstoken van apps of de mogelijkheid om iets bij te werken. Het enige waar ik aan dacht, was een volledige systeemreset, want toen we de auto kochten, denk ik dat mijn vrouw het profiel van de oorspronkelijke eigenaar heeft overschreven, hoewel ik het niet zeker weet.
De dealer heeft een software-update uitgevoerd om het probleem met de automatische start-stop te bestrijden, hoewel ik nu zie dat het pad om dit uiteindelijk op te lossen tot batterijvervanging leidt.
Als u zegt een lange tijd om te vestigen, bedoelt u dan 5 minuten, 10 minuten of langer?
De mijne was onlangs 8-10 dagen offline, maar sinds afgelopen weekend werkt het prima (nieuwe Spotify gedownload, etc.).Ik zie nog steeds af en toe verbindingsproblemen met AT&T.
Ik kan je 100% vertellen dat zolang je een geldige internetverbinding hebt, je een complete wereldbol linksboven zou moeten zien. Dat bevestigt je verbinding.Kan iemand 100% bevestigen dat je de ATT-celverbinding NIET nodig hebt om dit te laten werken? Ik kan verbinding maken met mijn wifi thuis, maar het downloadcentrum, updates en de app zijn allemaal volledig leeg. De dealer lijkt hier volledig verloren mee te zijn, hun antwoord tot nu toe is verdere diagnose met de technische afdeling. Ze vermeldden ook dat de meeste eigenaren niet eens weten dat de apps en het downloadcentrum bestaan.
Auto start/stop werkt weer niet, dus de auto gaat voor de 3e keer in 7 dagen terug naar Volvo.
Ja, dit heb ik sinds een paar dagen, er worden nieuwe updates getoond maar er is niets om te updaten. En Maps wordt gek en verbreekt gewoon de route, en gisteren ging het scherm uit. En blijft zwart.Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkNog iemand die hier de laatste tijd problemen mee heeft? De weer-app (en andere apps) zegt dat hij niet kan opstarten omdat hij een update nodig heeft. Als ik naar het downloadcentrum ga, krijg ik al een paar dagen de melding "Geen verbinding met de server". 100% zeker dat ik een internetverbinding heb.
Klopt. Zoals ik de afgelopen elf jaar herhaaldelijk heb ervaren, is Volvo Customer Care een contradictie. De laatste helft van die term is bijzonder toepasselijk.Ik heb 24 uur geleden een e-mail naar de Volvo-ondersteuning gestuurd en ondanks hun belofte om binnen 2 uur te antwoorden, heb ik niets gehoord.
Domme vraag, maar heeft u uw AT&T-abonnement geactiveerd?Ruim een jaar later en dit probleem bestaat nog steeds op een gloednieuwe auto.
Ik heb geprobeerd mijn XC40 te verbinden met de modem, de wifi van mijn huis en mijn telefoon. Het geeft aan dat het verbinding maakt, maar doet niets.
Het is echt balen dat ik weer terug naar de dealer moet om het te laten updaten.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Bedankt voor de info. Heb hetzelfde probleem. Apps in de auto werken niet. Maar het modem van de auto werkt prima. AT&T-account is goed. Kan laptop aan auto koppelen. Maar weer, Pandora etc. werken niet. Geen verbinding met de service. Uw info uitgeprint om mee te nemen naar de dealer. Misschien wat tijd besparen. Klinkt alsof u minstens twee keer terug naar de dealer moest. Nogmaals bedankt. Wens me succes!Hallo,
Voor het geval iemand dit onderwerp nog eens leest.
Net terug van de dealer.
Ze hebben het probleem direct met Zweden onderzocht.
Het eindigde met IHU herlaad programmeren.
Nu werkt het zonder problemen zoals het hoort
Proost
Dom