SwedeSpeed - Volvo Performance Forum banner

Middenconsole verwijderen

10K views 7 replies 4 participants last post by  Sean1491  
#1 ·
Heeft iemand een handleiding voor het verwijderen van de middenconsole van een 05+ Volvo S60? Ik moet de mijne verwijderen om toegang te krijgen tot het handremmechanisme en het af te stellen, omdat de parkeerrem vastzit (ik heb mijn auto gewassen voordat ik hem een week in mijn verwarmde garage liet staan ​​terwijl ik op vakantie was en nu wil de auto helemaal niet meer bewegen, zelfs niet als de handrem niet is aangetrokken) Ik heb een paar keer geprobeerd vooruit en achteruit te gaan, maar zonder succes.

#2 · (Edited)
Ik heb al eens eerder een console-swap van 04 naar 05 gedaan en het was vrij eenvoudig om de console te verwijderen. Slechts een paar schroeven aan de voorkant, panelen aan de zijkant, schroeven in het armsteuncompartiment en de 12v-aansluiting achterin loskoppelen en hij zou er zo uit moeten komen. Wees voorzichtig met de bottool bij het werken aan de handremhoes; het leer is gewikkeld rond een plastic frame dat met lipjes naar beneden in de console is gestoken. Wil geen lipjes afbreken.

#5 ·
Ik heb al eens een 04-naar-05 console swap gedaan en het was vrij eenvoudig om de console te verwijderen. Slechts een paar schroeven aan de voorkant, panelen aan de zijkant, schroeven in het armsteuncompartiment en de 12v-aansluiting achterin loskoppelen en hij zou er zo uit moeten komen. Wees voorzichtig met het botgereedschap bij het werken aan de hoes van de handrem; het leer is gewikkeld rond een plastic frame met lipjes die naar beneden in de console zijn gestoken. Wil geen lipjes afbreken.

http://forums.swedespeed.com/showthread.php?152263-04-to-05-Console-Swap

#4 ·
U hoeft de console niet te trekken om de handrem af te stellen. De moer zit direct onder de hendel, dus als u de kofferbak en de bekleding optilt en een plastic beschermkap omhoog tilt, zit de moer daar direct.

#7 ·
Door het aan te draaien zet u de rem vast. U moet hem losser zetten. Tenzij dat is wat u bedoelde.