Dus ik haat de velgen op mijn 19 S60 T6R en ik heb een paar mooie TSW 20 bij 10s gevonden en een deal voor 245 35 v20s. Dus denken jullie dat dit gaat passen, en denken jullie dat dit mijn fabrieksgarantie bij Volvo zal beïnvloeden?
Ik weet het, je vult gewoon de huidige en toekomstige specificaties in en het geeft je een redelijk goed idee van waar de nieuwe zullen zitten. De beste bron die ik ben tegengekomen als ik probeer te zien hoe ver een andere set wielen zal uitsteken.Ik denk niet dat het autospecifiek is
Gebruik je een 9” met een offset van 38 mm? Ik was van plan om die maat in 19” te doen en het lijkt erop dat hij iets meer dan een halve inch meer naar buiten is verplaatst. Hoeveel steekt hij voorbij de spatborden uit? Problemen met aanlopen bij die maat op standaardhoogte?Standaard wiel is 8” breed. Je kunt 9” monteren met een offset van 38 mm en dat is net voorbij de spatbord.
interessant. de mijne is een late 22’ T8 ER. Dus 19x8 ET42. Maar het heeft 235/40/19 banden.Ik heb een paar metingen gedaan om te zien wat er past. Ik ben aan het spelen met ideeën, ik wil graag een wiel dat zonder spacer op mijn remmen past en naar een 8,5 of 9" wiel gaat.
Nu zijn dit een soort schattingen, maar hoeveel ruimte hebben we om mee te spelen...
(2019 S60 T6 R-Design) OEM 19x8 ET42 wiel met OEM 235/35/19 Pirelli. Ziet eruit alsof de minste speling tot de rechtopstaande/spindel van de bandenwang komt, dus afhankelijk van elke band, verschillen de afmetingen zelfs in dezelfde maat.
Binnenruimte tot de rechtopstaande: ~22mm
Buitenruimte tot de spatbord: ~10mm (dit is gebaseerd op mijn huidige 10mm spacers, geen problemen, er is waarschijnlijk meer ruimte dan dat)
20x9 of 19x9 (ik weet niet zeker welke je definitief hebt besloten) +32 zou geen probleem moeten zijn, aangezien ik 20x10 +30 heb en niet aanloop. Het kan nooit kwaad om te passen als dat mogelijk is.Dus als jullie denken dat ik weg kan komen met een 32 offset, dan ga ik ze bestellen, of moet ik voor de zekerheid 35 nemen? Ik ben bang dat het achteraan gaat aanlopen, en ja, ik heb het sportchassis