SwedeSpeed - Volvo Performance Forum banner
1 - 19 of 78 Posts

GiRaff3

· Premium Member
5,237 Posts
Discussion starter · #1 ·
Yep, het lijkt erop dat ik terug zal zijn :eek: De cheque is onderweg voor de aankoop en ik ben bezig met het plannen van een vrachtwagen om hem op te halen uit FL.

Meer details volgen ;) Als je het per se wilt weten, het is degene die R Broski in de FS-sectie heeft vermeld. De dingen zouden sneller geregeld zijn, maar ik ben een paar weken op training geweest :(

Ik heb besloten dat ik de R erg leuk vind. Mijn eerste weggedaan om te upgraden naar een handgeschakelde met bodykit. Mijn tweede weggedaan omdat ik dom ben (ik mis haar :(). De T-5R-wagon komt ZEER binnenkort te koop te staan, zodra ik haar goed heb schoongemaakt en een paar losse eindjes heb afgewerkt. Ze heeft net een M56 met een lagere kilometerstand gekregen (de originele handgeschakelde versnellingsbak begon kuren te vertonen), evenals een volledige aircoservice en een paar andere kleine dingen.

Discussion starter · #3 ·
Ik ga die 19" Evolve V7 binnenkort opsturen om te laten repareren, hij komt misschien op deze R terecht ;)

Discussion starter · #6 ·
Mistte je de R of was de 850 niet helemaal wat je had verwacht?
De T-5R was geweldig. Ik zou me uit het raam kunnen hangen en zeggen dat de T-5R met mijn huidige tune sneller is dan mijn zilveren S60R met tune, uitlaat, dp, inlaat, FMIC. Ik heb een hoop complimenten gekregen als ik in de stationwagen rondrijd en mensen zijn verward over hoe geweldig hij klinkt. Dat gezegd hebbende, ik mis wel hoe verfijnder de S60R was. Ik heb niets verbazingwekkends nodig en de S60R heeft een beetje meer van alles wat ik wil en doet het goed genoeg om me gelukkig te houden. Zoals ze zeggen, je weet niet wat je hebt tot het weg is! Ik mis mijn zilveren R, hopelijk kan deze de leegte vullen!

Nou. Van het 850-platform afkomstig, mis ik alleen de kleinere draaicirkel, het grotere aanbod aan aftermarket-mods en het gebrek aan zorgen over hoekversnellingen en dergelijke. Al het andere, de R heeft overtroffen, of het nu gaat om styling, interieurcomfort, modern design .... Ik denk dat Giraf in dezelfde lijn zit...

Probeer gewoon wielen of uitlaten te vervangen, veel gemakkelijker dan het hele voertuig te vervangen... :)

Probeer gewoon wielen of uitlaten te verwisselen, veel gemakkelijker dan het hele voertuig te verwisselen... :)
Grappig. Toen ik dit draadje las, ging ik een RKelly-wielreferentie maken... Niets is zo verslavend.

Discussion starter · #12 ·
Ik ben klaar met de T-5R. Het was een avontuur, ik heb VEEL geleerd, maar ik ben klaar. Ik ben klaar om terug te keren naar een S60R, het zo te krijgen als ik het wil, en te ontspannen.

Ik ben klaar met de T-5R. Het was een avontuur, ik heb VEEL geleerd, maar ik ben klaar. Ik ben klaar om me weer te settelen in een S60R, hem te krijgen waar ik hem wil hebben, en te ontspannen.
Welke kleur en welk jaar is die die je van R Broski krijgt of zou moeten krijgen?

Discussion starter · #15 ·
Ti/Gobi, kit. Jullie kunnen in de FS-thread kijken. Winglets moeten worden bijgewerkt en de middenconsole wordt verwijderd zodat ik deze opnieuw kan spuiten. Man, ik heb zoveel kleine dingen aan deze auto's gedaan, zo makkelijk :)

Ti/Gobi, kit. Jullie kunnen in de FS-thread kijken. Winglets moeten worden bijgewerkt en de middenconsole wordt verwijderd zodat ik deze opnieuw kan spuiten. Man, ik heb zoveel kleine dingen aan deze auto's gedaan, zo makkelijk :)

Image
Het lijkt erop dat je die ruitenwissers ook moet repareren... veel te ver naar achteren?

Discussion starter · #20 ·
Welkom terug!

Hoe ver ben je gekomen met je E39 M5 zoektocht?
Ik was op het punt dat ik een 01, zwart, Dinan-pakket vond, iets meer dan 90k mijl en voor de juiste prijs. Ik kon gewoon de moed niet opbrengen om de trekker over te halen. De auto was in geweldige staat, de man zorgde er geweldig voor, hij had al wat mods, maar na het lezen over reparaties haakte ik af. Verzekering zou ook een arm en een been zijn geweest. Ik moest even stilzitten en me herinneren dat ik het me kon veroorloven, maar wilde ik het wel?

1 - 19 of 78 Posts