SwedeSpeed - Volvo Performance Forum banner

2023 XC90 Recharge - Lounge-pakket

3.5K views 5 replies 4 participants last post by  Tony 2023  
#1 ·
Volgens de handleiding kan de bestuurder de passagiersstoel aanpassen via het menu "Bedieningselementen".
Ik heb het getest en ontdekt dat alleen de positie (omhoog/omlaag, vooruit/achteruit, enz.) kan worden aangepast, niet de multifunctionele bediening.
Dit betekent dat de bestuurder de lendensteun, de massagefunctie, de zijsteun, enz. voor de passagiersstoel niet kan aanpassen.
Komt dit omdat het moeilijk is om toe te passen?

#3 ·
Volgens de handleiding kan de bestuurder de passagiersstoel aanpassen via het menu "Bedieningselementen".
Ik heb het getest en ontdekt dat alleen de positie (omhoog/omlaag, vooruit/achteruit, etc.) kan worden aangepast, niet de multifunctionele bediening.
Het betekent dat de bestuurder de lendensteun, massagefunctie, zijsteun, etc. voor de passagiersstoel niet kan aanpassen.
Is het omdat dit moeilijk toe te passen is?
Dit is zodat de BESTUURDER de stoel weg kan bewegen van de EIGENAAR achterin, en/of hem daarna terug kan zetten als iemand aan die kant in moet stappen.
Zit de XC90 ook met de bediening van de voorstoel in de achterpassagiersstoel zoals mijn S90?
OF, gewoon puur plezier als je passagier niet weet dat je dat kunt doen :devilish:

#5 ·
Ik heb het gebruikt om een oudere passagier te helpen die een beetje in de war raakt van alle bedieningselementen. Voor dat doel zou het fijn zijn om alles vanaf de bestuurdersstoel te kunnen bedienen, maar ik denk niet dat dat de specifieke bedoeling van de functie was.

#6 ·
Ik heb het gebruikt om een oudere passagier te helpen die een beetje in de war raakt van alle bedieningselementen. Voor dat doel zou het fijn zijn om alles vanaf de bestuurdersstoel te kunnen bedienen, maar ik denk niet dat dat de specifieke bedoeling van de functie was.
Ik ben het ermee eens. Als er een schakelaar op een zichtbare positie zit, zoals bij de Mercedes, is het gemakkelijk uit te leggen hoe je hem moet gebruiken, maar hij bevindt zich onder de stoel, dus het is niet gemakkelijk om de passagier uit te leggen hoe de functie werkt, vooral niet in beweging.