Mijn vrouw en ik bekijken momenteel de opties voor een dakkoffer voor onze XC70. We zijn van plan deze voornamelijk te gebruiken voor het vervoeren van snowboards, kampeerspullen en al het andere op reizen voor ons drieën in de familie. Ik hoop een lange/smalle unit te krijgen die geschikt is voor de bovenstaande spullen, maar ook ruimte biedt voor een kajakhouder ernaast. Mijn voorkeur gaat uit naar het Yakima "Whisperbar"-systeem (op de foto) dat precies op de OEM-zijrails past en daar niet overheen steekt.
Is een verlenging (langere stangen) voorbij de OEM-stangen nodig om een dakkoffer en kajakhouder naast elkaar op het dak van de XC70 te plaatsen? ...of kan ik wegkomen met de Whisperbar-breedte?
Ik dacht ook dat het leuk zou zijn als anderen hun XC70 dakkofferinstallatiegegevens en foto's konden plaatsen, zodat we allemaal kunnen zien hoe verschillende kleurencombinaties/stijlen/maten eruitzien ter referentie.
Is een verlenging (langere stangen) voorbij de OEM-stangen nodig om een dakkoffer en kajakhouder naast elkaar op het dak van de XC70 te plaatsen? ...of kan ik wegkomen met de Whisperbar-breedte?
Ik dacht ook dat het leuk zou zijn als anderen hun XC70 dakkofferinstallatiegegevens en foto's konden plaatsen, zodat we allemaal kunnen zien hoe verschillende kleurencombinaties/stijlen/maten eruitzien ter referentie.