Mijn XC60 OSD-bestelling is geplaatst, dus ik ben nu overgegaan op het overwegen van accessoires. Specifiek, een trekhaak. Deze wordt uitsluitend gebruikt voor een fietsenrek; hoogstwaarschijnlijk geen echt slepen. Volvo heeft een chique intrekbare, maar de kosten bedragen meer dan $ 1.000:
Aan de andere kant kan ik een hitch-ontvanger van derden krijgen voor minder dan $ 200 en deze laten installeren voor ongeveer $ 100 (schat ik).
Dus hoewel de Volvo-trekhaak best cool is, heb ik het gevoel dat ik iets moet missen om de extra $ 1.000 te rechtvaardigen.
Suggesties/gedachten?
- Volvo accessoires website vermeldt het voor $ 1.047,44 (15% korting op de adviesprijs van $ 1.232,28), vermoedelijk exclusief arbeid; en
- De OSD-accessoireprijslijst 2022 heeft het voor $ 1.373 (adviesprijs $ 1.525), mogelijk inclusief arbeid.
Aan de andere kant kan ik een hitch-ontvanger van derden krijgen voor minder dan $ 200 en deze laten installeren voor ongeveer $ 100 (schat ik).
Dus hoewel de Volvo-trekhaak best cool is, heb ik het gevoel dat ik iets moet missen om de extra $ 1.000 te rechtvaardigen.
Suggesties/gedachten?