SwedeSpeed - Volvo Performance Forum banner

Wat vinden jullie van de illustratie voor de nieuwe Zweedse Ops T-shirts?

2.1K views 8 replies 5 participants last post by  astronmr20  
#1 ·
Binnenkort komen onze Zweedse Ops t-shirts, ouderwetse monteurshemden met knopen en petten uit. Ik ben gewoon benieuwd wat mensen van het uiteindelijke artwork vinden. De afbeelding hier komt op de achterkant van het shirt, ons logo op de voorkant van het shirt en we zullen onze Special Builds Division badge op de rechter mouw hebben.

Dit worden zwarte shirts, dus de zwarte box zal er niet zijn. Hoe dan ook, ik ben gewoon benieuwd wat jullie ervan vinden. Je kunt een aantal van de componenten zien die we aanbieden en hoe de auto-opstellingen van onze klanten eruit zullen zien. De P1800- en P1800es-shirts komen ook heel snel uit...

#8 · (Edited)
Ziet er cool uit. De renderings die je eerder hebt gedaan (122 met rallystrepen) zouden ook een heel cool t-shirt opleveren...
Bedankt.. We zullen ook shirts met echte voertuigconstructies uitbrengen, maar ik wilde niet dat de productshirts gewijd zouden zijn aan een bepaalde constructieauto, dus dit is wat we hebben gedaan..

Hier is nog een aanpassing die we hebben gedaan, ik laat hem er nog een proberen, maar ik denk dat we klaar zijn..

Image

#9 ·
Zou graag een zeefdruk willen zien van die volledig gerenderde mockups van de 122 en 1800. Ik kan de thread niet vinden, maar het was lekker.

Ik vind het embleem mooi. Eenvoudig en in principe 2-kleurig. Ga je er een paar fabriceren om op de auto's te plaatsen die jullie bouwen?