SwedeSpeed - Volvo Performance Forum banner

Weber 45 DCOE "znalezisko stodoły"

5.2K views 30 replies 6 participants last post by  EngTech  
#1 ·
Cóż, nie do końca znalezisko ze stodoły, ale znalezione w magazynie, który pomagałem opróżniać. Nie znam się na gaźnikach Weber DCOE, słyszałem tylko wiele ciekawych rzeczy (głównie dobrych i kilka ostrzeżeń dotyczących strojenia i odpowiedniego dopasowania ich do zastosowania); ale wkrótce będę. Najwyraźniej para jest wyprodukowana we Włoszech, ale może być nieco niedopasowana na podstawie oznaczeń. Szukam więcej informacji identyfikacyjnych. Nie wyciągnąłem ich nawet z pudełka, więc czeka mnie przygoda. Obecnie mam ładną parę gaźników SU HS6, które działają całkiem dobrze, więc mam dużo czasu na uporządkowanie tych, pod warunkiem, że nadają się do odbudowy. Mam nadzieję, że potrzebują tylko czyszczenia i nowego zestawu do odbudowy itp.

#3 · (Edited)
Oto trochę więcej kontekstu dla każdego, kto jest zainteresowany tym projektem. Mam 1800S z 1967 roku z silnikiem B20, który ma kilka niewielkich modyfikacji. Zrekonstruowałem go kilka lat temu i działa dobrze ze standardowymi gaźnikami SU HS6. Jest powiększony o .030. Ma głowicę F (myślałem, że to E, ale byłem zdezorientowany - to "wczesne" F), więc ma większe zawory dolotowe, ale nie został portowany ani nic. Ma wałek rozrządu IPD street performance i lekko odciążone koło zamachowe, dobrze wyważone, ale poza tym standardowe. Standardowy żeliwny kolektor wydechowy 4-w-2 i rura spustowa 2-w-1. Standardowy wydech 3/4". Obliczone sprężanie statyczne 9,3:1.

#4 ·