Beste aankoop ooit en geld goed besteed.
Een auto inruilen nadat je hem nieuw hebt gekocht na 2 jaar klinkt als een behoorlijk slecht financieel advies van een accountant, tbh. Je betaalt de volle prijs en krijgt dan zelf de volle impact van de verlammende initiële afschrijving. De auto is over twee jaar ongeveer de helft waard. Omdat je blijkbaar van de auto houdt, zou ik denken dat je hem een tijdje zou willen houden en de wielen eraf zou rijden en hem zou verkopen nadat de afschrijving is afgevlakt en je al waar voor je geld hebt gekregen van een goede auto.Je zou de P2 Rs moeten zien, die vaak een 'hanglip' hadden, omdat de lage plastic bumper over een stoeprand haakte.
Enfin, in november een geladen '16 T6 3.0 V60 RD gekregen voor het equivalent van ongeveer $38k USD (veel meer CAD, vooral met de belasting) en ben erg blij.
Accountant zegt om na twee jaar te ruilen, maar ik hou echt van de turbo 6 met de P*-tune en kan hem misschien veel langer houden.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
De bumperlip heeft krassen aan zowel de linker- als de linkerkant. Ik kreeg van de dealer wat Volvo-bijwerkverf (een met een kwast) om een paar steenslagplekken bij te werken. Het gaat wel. De blanke lak is verdomd lastig om glad aan te brengen. Dus een paar plekken zien er niet uit", maar ze zijn ook niet super opvallend. Had een kleine chip op mijn spiegel en eentje op de motorkap waar de ruitenwissers zitten.De parkeersensoren doen hun werk behoorlijk goed bij het detecteren van stoepranden. Als de bumper gerepareerd zou worden, en je bent voorzichtig, dan denk ik dat het wel goed zou komen. Het lastige is om niet op het punt te komen dat je de geluiden van de parkeersensoren 'uitschakelt'. Dat is me overkomen - het piepte maar door terwijl ik langzaam schraapte, waardoor ik een kras op de bumper kreeg.
De dealer kan je ook een spuitbus verf in jouw kleur verkopen. Ik heb die gebruikt om over de onderste bumpervlekken te schilderen. De reparatie is klein genoeg dat ik me geen zorgen maak over het voorbereiden van het plastic. Gewoon licht, meerdere lagen schilderen zodat het niet druipt. Verf:
http://accessories.volvocars.com/en-us/S60(11-)/Accessories/Document/VCC-424661/2012/T5/Automatic
Welke opties zaten er bij je 2015.5? Voor $25,5k gok ik dat het alleen een basismodel was als het maar 50 mijl had (Gloednieuw en geen leenauto)?Soortgelijke ervaring hier, 2015.5 S60 basismodel met 50 mijl een paar maanden geleden voor $25,5k. Ik heb bevestigd met zowel de dealer waar ik kocht als een andere dealer dat het de volledige fabrieksgarantie heeft (niet gebaseerd op een "in-service" datum). 1-1,5 jaar oude S60's lijken een goede deal te zijn.
Ik denk niet dat ik ooit een basisversie van de S60 in het wild heb gezien.Ja, in feite was de keuze tussen een CPO Premiere T5 en een nieuwe Base T5 voor dezelfde prijs, dus ik koos voor het nieuwe basismodel. De CPO is waarschijnlijk ook prima (en heeft zelfs een langere garantie), maar het komt in feite neer op nieuw zonder leer vs. CPO met leer. Ik zou de navigatie nooit gebruiken (gebruik liever mijn telefoon) en ik vind de analoge meters eigenlijk beter - analoge meters hebben een goede framerate en een goede resolutie. Ik ben in Illinois/Chicago en de wegen zijn behoorlijk ruw (en mensen rijden als k--hoeren), dus ik dacht dat het beter is om een ​​nieuwe auto te hebben dan een auto die door een paar bestuurders als leenauto is bestuurd.
Autobahn had een paar overgebleven 2015 basis T5-auto's, zwart op zwart, toen ik mijn 2014 Premier kocht. Ik heb het kort overwogen vanwege de verbeterde brandstofbesparing van de nieuwe Drive-E-motor, maar het was $ 1.000 meer, miste een aantal functies die ik echt wilde, zoals keyless drive en het TFT-scherm, en had vooral geen CPO-dekking.Je moet er een hebben gevonden van slechts een handvol ooit geproduceerd! Ik heb gelezen dat ze bestonden, maar er nog nooit een gezien. Ik zou op de CPO Loaner Premier zijn gesprongen. Zelfs als hij door een paar mensen is bestuurd, dekt de garantie van 7 jaar / 100.000 km de auto voldoende, zodat Volvo eventuele problemen moet oplossen. Maar dat is een voorkeur en de jouwe neigde duidelijk naar nieuw.
Is uw auto AWD of FWD? Welke opties waren inbegrepen voor een prijs van 29K? Dodehoek? Convenience Package? Climate Package? Lening / Lening met CPO / Gloednieuw?2 weken geleden heb ik mijn 2015.5 volvo s60 prem/sport package 19" wielen opgehaald. En ik ben er dol op!! Vooral de deal die we kregen, die 29k out the door gloednieuw was, wilde hem alleen laten wrappen omdat ik merkte dat mijn afgelopen 3 auto's altijd zilverkleurig zijn en deze volvo is weer zilver, verdomme nu vier auto's allemaal zilver. Hoe dan ook, hij is gewoon te stil voor mij en mijn vrouw wil niet dat ik er al mee ga knoeien. Ze zeiden dat hij al wat lager is dan standaard en van het rijden met de standaard en sport package kan ik zeggen dat ik stijvere schokdempers heb en toch kriebelt het om hem lager te krijgen. Daarom vraag ik me af om gewoon verlagingsveren te plaatsen in plaats van naar een complete schroefset te gaan. Een andere die me stoort is de veerpootbrug, hij lijkt een beetje zwak in vergelijking met mijn oude 03 s60. Afgezien van dat alles... Ik ben dol op de auto, vooral op bergpassen.
En ik vergat dat ik een paar dealers belde en ze zeiden dat ze geen polestar optimalisatie op mijn auto kunnen doen... Best triest daarvoor. xc
Welke dealer gebruikt u in North Jersey? Omdat Bridgewater/Edison/Princeton en Red Bank allemaal een ophaal- en afleverservice hebben als ze u geen leenauto kunnen verstrekken; persoonlijk maak ik mijn afspraak ruim van tevoren om een leenauto te krijgen, anders ga ik mijn auto niet bij hen achterlaten. Ik heb de ophaal-/afleverservice maar één keer gebruikt met Princeton, omdat ik de hele dag aan het werk zou zijn, het me niet uitmaakte en ik dicht bij de dealer werkte.Ik kreeg vorig jaar een geweldige leaseprijs voor mijn 2015.5 S60 T5 AWD Platinum en ik ben dol op de auto. Over het algemeen was de ervaring goed en de mensen bij mijn dealer zijn erg professioneel en prettig in de omgang. Mijn enige klacht over de koopervaring zijn de dealerfaciliteiten zelf. De meeste Volvo-dealers waar ik ben geweest, althans aan de oostkust, voldoen niet aan de normen van de luxemerken waarmee Volvo wil concurreren. BMW-, Mercedes- en Audi-dealers zijn een totaal andere ervaring. Ik ben bij veel van hen geweest terwijl ik mijn ouders hielp met het kopen van hun auto en terwijl ik op zoek was naar mijn eigen auto, en het is gewoon veel beter.
Ze hebben meestal coole espressobars en veel diensten die de totale ervaring verbeteren. Persoonlijk ben ik als student een beetje gebonden aan tijd en het is moeilijk voor mij om mijn auto te laten onderhouden. Geen van de Volvo-dealers waar ik ben geweest, biedt een ophaalservice aan voor wanneer uw auto voor onderhoud wordt gebracht. Elke BMW-dealer in mijn omgeving die ik ken, biedt dit aan en het is erg handig.
Natuurlijk is dit geen dealbreaker. Ik kreeg een geweldige prijs voor mijn lease en ik ben dol op de auto. Maar het zou fijn zijn als Volvo zijn dealers zou upgraden.
Auto's zijn een afschrijvingsgoed. Dus een goede deal blijft een goede deal als deze onder de marktwaarde ligt op het moment van aankoop. Je kunt dit probleem op twee manieren bekijken. 1. Je kreeg de auto voor $33.375. Als je had gewacht, zouden de prijzen dalen. Maar zou de auto die je wilt nog beschikbaar zijn? Denk eraan dat de voorraad vaak schaarser is naarmate de prijzen dalen en er nieuwere modellen op de markt komen. Op dit moment zul je geen enorme selectie van 2014's vinden nu de 2017's eraan komen. 2. Je maakt gebruik van het voertuig. Ik betaalde 31.900 dollar voor mijn auto, inclusief 625 dollar om hem uit een andere staat te laten verzenden, en vervolgens 31.300 dollar inclusief alle belastingen, titel en licenties. Ik kocht een Volvo s60 uit 2015.5 met 2200 mijl en CPO. Leenwagen / demo. Afgezien van de krassen aan de onderkant van de bumper waar een bestuurder de stoeprand raakte, was de auto in behoorlijk goede staat. De mijne is een premier met Blind Spot, Convenience en verwarmde stoelen. Ik heb 4800 mijl uit mijn auto gehaald in 3 maanden. Bij het controleren van Edmunds en de dealer zijn er een paar dingen gebeurd: 1. 4800 mijl hebben de auto met ongeveer 1000-12000 dollar in waarde verminderd. 2. 3 maanden tijd, en de 2017's zijn er, de auto heeft in 3 maanden ongeveer 1000 dollar aan waarde verloren. 3. De dealer heeft nu Platinum CPO 2015.5 voor dezelfde prijs die ik voor de premier betaalde. Destijds kreeg ik de beste auto, tegen de beste prijs, en ik heb 3 maanden plezier gehad. Je moet onthouden dat je geen nieuwe auto's koopt als investering!Kocht in het voorjaar een zwarte V60 R-Design Platinum (2015) (+ verwarmde stoelen/BLIS) met de 6-cilindermotor en 21.000 mijl voor $33.375 met 7 jaar/100K CPO-garantie. Voor zover ik weet - ik volgde de markt iets meer dan 6 maanden en dit forum langer - is dit de goedkoopste prijs die een CPO V60 RD tot op heden heeft behaald. Een goede 3500-4K onder de marktwaarde. Het was een "fout" van de persoon die het vermeldde en ik kon er mijn voordeel mee doen. Maar natuurlijk worden ze alleen maar goedkoper, dus mijn "geweldige deal" zal niet lang duren. Ik ben er echter grotendeels blij mee, hoewel ik het gevoel heb dat de bouwkwaliteit van de P3-auto's over het algemeen inferieur is aan die van de P2's en eerdere modellen. Dat gezegd hebbende, de technologie en de algehele rijervaring zijn behoorlijk fenomenaal, dus ik blijf ervan genieten ondanks de tekortkomingen. [emoji16]. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Niet slecht! Hoe kan een Audi dealer het als CPO verkopen, tenzij het een Audi / Volvo Dealer is?Ik heb net een 2013 CPO s60 gekocht met 40k mijl voor $17600 out the door T5 fwd leer. Deze zijn hier in FL moeilijk te vinden, ze lijken snel te verkopen. Ik denk dat het een goede deal was, gezien de verlengde garantie. De auto was gemarkeerd op $21k, daarna $19k, daarna $17k bij een Audi dealer.
Ja. Garanties op Volvo's zijn inderdaad overdraagbaar. Geweldige keuze van auto voor je dochter. Volvo staat bekend om zijn ongeëvenaarde veiligheidsrecord.De vorige eigenaar kocht het als CPO, en het is overdraagbaar. Volvo zei dat het tot 2019 garantie heeft. Ik geloof dat het Sensus heeft, maar om eerlijk te zijn, het is een cadeau voor mijn dochter, en de auto is verstopt, dus ik heb er geen tijd mee gehad.