SwedeSpeed - Volvo Performance Forum banner

Volvo-aankoopervaring: prijs (goede deal?) Tevredenheid (auto leuk vinden / haten)?

6.2K views 37 replies 20 participants last post by  miata13  
#1 · (Edited)
Beste aankoop ooit en geld goed besteed.

#2 ·
Je zou de P2 Rs moeten zien, die vaak een 'hanglip' hadden, omdat de lage plastic bumper over een stoeprand zou haken.
Hoe dan ook, in november een geladen '16 T6 3.0 V60 RD gekregen voor het equivalent van ongeveer $38k USD (veel meer CAD, vooral met de belasting) en ben erg blij.
Accountant zegt om na twee jaar te ruilen, maar ik hou echt van de turbo 6 met de P* tune en zal hem misschien veel langer houden.

#3 ·
Je zou de P2 Rs moeten zien, die vaak een 'hanglip' hadden, omdat de lage plastic bumper over een stoeprand haakte.
Enfin, in november een geladen '16 T6 3.0 V60 RD gekregen voor het equivalent van ongeveer $38k USD (veel meer CAD, vooral met de belasting) en ben erg blij.
Accountant zegt om na twee jaar te ruilen, maar ik hou echt van de turbo 6 met de P*-tune en kan hem misschien veel langer houden.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Een auto inruilen nadat je hem nieuw hebt gekocht na 2 jaar klinkt als een behoorlijk slecht financieel advies van een accountant, tbh. Je betaalt de volle prijs en krijgt dan zelf de volle impact van de verlammende initiële afschrijving. De auto is over twee jaar ongeveer de helft waard. Omdat je blijkbaar van de auto houdt, zou ik denken dat je hem een tijdje zou willen houden en de wielen eraf zou rijden en hem zou verkopen nadat de afschrijving is afgevlakt en je al waar voor je geld hebt gekregen van een goede auto.

#6 ·
De parkeersensoren detecteren stoepranden vrij goed. Als de bumper gerepareerd is en je voorzichtig bent, denk ik dat het wel goed komt. Het lastige is om niet op het punt te komen dat je de geluiden van de parkeersensoren 'wegdrukt'. Dat is me overkomen - het piepte maar door terwijl ik langzaam schraapte, waardoor ik een kras op de bumper kreeg.

De dealer kan je ook een spuitbus verf in jouw kleur verkopen. Ik heb die gebruikt om over de onderste bumperplekken te schilderen. De reparatie is klein genoeg dat ik me geen zorgen maak over het voorbereiden van plastic. Gewoon licht, meerdere lagen schilderen zodat er geen druppels ontstaan. Verf:

http://accessories.volvocars.com/en-us/S60(11-)/Accessories/Document/VCC-424661/2012/T5/Automatic

#8 ·
De parkeersensoren doen hun werk behoorlijk goed bij het detecteren van stoepranden. Als de bumper gerepareerd zou worden, en je bent voorzichtig, dan denk ik dat het wel goed zou komen. Het lastige is om niet op het punt te komen dat je de geluiden van de parkeersensoren 'uitschakelt'. Dat is me overkomen - het piepte maar door terwijl ik langzaam schraapte, waardoor ik een kras op de bumper kreeg.

De dealer kan je ook een spuitbus verf in jouw kleur verkopen. Ik heb die gebruikt om over de onderste bumpervlekken te schilderen. De reparatie is klein genoeg dat ik me geen zorgen maak over het voorbereiden van het plastic. Gewoon licht, meerdere lagen schilderen zodat het niet druipt. Verf:

http://accessories.volvocars.com/en-us/S60(11-)/Accessories/Document/VCC-424661/2012/T5/Automatic
De bumperlip heeft krassen aan zowel de linker- als de linkerkant. Ik kreeg van de dealer wat Volvo-bijwerkverf (een met een kwast) om een paar steenslagplekken bij te werken. Het gaat wel. De blanke lak is verdomd lastig om glad aan te brengen. Dus een paar plekken zien er niet uit", maar ze zijn ook niet super opvallend. Had een kleine chip op mijn spiegel en eentje op de motorkap waar de ruitenwissers zitten.

Voor de bumperlip heb ik geprobeerd daar verf op te doen zonder echt werk te hoeven doen, maar het werkt niet. Denk dat het ongeveer 500 kost om te repareren en ik heb me er wel bij neergelegd dat als ik het zou repareren, ik hetzelfde zou doen. Elke keer als ik een lage oprit of stoeprand afrijd, huiver ik als de voorste parkeersensor luid piept met 3 rode balken.

Dus ik heb tegen mezelf gezegd dat $500,00 om te repareren het niet waard is. Tenzij je op de grond kruipt en onder de bumper kijkt, zal niemand het ooit zien. Het is gewoon een van die dingen waarbij "JIJ HET WEET"!

Afgezien van die eigenaardigheden, ben ik absoluut dol op mijn auto. Voor de komende 73 maanden is de CPO geldig (11 maanden afgetrokken van de tijd van de eerste service). Plus, de dealer gooide er het 7 jaar + slijtage Full Service Maintenance Plan (4.000 Value FSMUC7C) in.

#7 ·
Heb een 2016 T5 R-Design opgehaald voor $33K + TTL (@$36K out the door). Ik ben dol op de auto en hoe hij rijdt/stuurt, had wat audioproblemen met de bestuurdersdeur die rammelde door de bas en moest de versterker laten vervangen en de treble-instelling deed niet veel bij het aanpassen. Heb geen mechanische problemen gehad, start/stop-probleem zoals ik had gelezen voordat we onze auto kregen. De auto zou voor de vrouw zijn, maar ze nam de Optima omdat die een achteruitrijcamera heeft en deze parkeersensoren heeft. Ik vind het geweldig hoe ze de middelste set laag hebben geplaatst, omdat ze me hebben gewaarschuwd dat ik te dicht bij de hoge stoepranden kom die we hier hebben en me hebben behoed voor het beschadigen van de bumper. Het is geen pretje om deze sportbumpers eraf te rukken, dat heb ik eerder bij een BMW gedaan. Misschien haal ik de Polestar-tune om de rijmodus op te fleuren, Sport is leuk, maar niet in de 8e versnelling kunnen komen, doodt de economie, de volledige kracht constant tot je beschikking hebben in plaats van 10 seconden spurts op vol gas spreekt me aan. Over het algemeen een geweldige auto!

#9 ·
Zeer vergelijkbare ervaring met wat u beschrijft. Ik kocht mijn overgebleven 2014 T5 eind 2014 voor $26.750 als voormalige leenauto. Hij had 3.000 mijl en ze omvatten de Volvo CPO-garantie. Mijn ervaring met de dealer was zeer aangenaam en tijdens het hele proces van winkelen en een paar keer naar de auto kijken, hebben ze me nooit onder druk gezet. Ik zal zeker naar hen terugkeren voor toekomstige aankopen.

#10 ·
Soortgelijke ervaring hier, 2015.5 S60 basismodel met 50 mijl een paar maanden geleden voor $25,5k. Ik heb zowel bij de dealer waar ik kocht als bij een andere dealer bevestigd dat hij de volledige fabrieksgarantie heeft (niet gebaseerd op een "in-service"-datum). 1-1,5 jaar oude S60's lijken een goede deal te zijn.

#11 · (Edited)
Soortgelijke ervaring hier, 2015.5 S60 basismodel met 50 mijl een paar maanden geleden voor $25,5k. Ik heb bevestigd met zowel de dealer waar ik kocht als een andere dealer dat het de volledige fabrieksgarantie heeft (niet gebaseerd op een "in-service" datum). 1-1,5 jaar oude S60's lijken een goede deal te zijn.
Welke opties zaten er bij je 2015.5? Voor $25,5k gok ik dat het alleen een basismodel was als het maar 50 mijl had (Gloednieuw en geen leenauto)?

Volgens de fabrieksgarantie is er een verschil tussen Nieuw / Gebruikt / Leen / CPO

Nieuw = Nooit verder gereden dan een proefrit. Dus je hebt volledige garantie.

Gebruikt = Eigendom van een vorige eigenaar (niet-dealer) en de garantie is wat er overblijft vanaf het moment dat het nieuw werd verkocht tot het moment dat het opnieuw werd verkocht. D.w.z. Persoon 1 kocht een auto met 4 jaar / 50.000 mijl garantie. Ruilde het in na 2 jaar met 30.000 mijl. Een nieuwe koper komt 3 maanden later en koopt. De auto had 24 maanden op het moment dat deze aan de dealer werd gegeven, maar verloor 3 maanden door te staan. Nieuwe eigenaar heeft nog 21 maanden en 20K over van de fabrieksgarantie.

Leenauto = Dealer gebruikte de auto om aan Volvo-klanten te geven die hun auto voor onderhoud brachten. Je kunt wat deuken en deukjes krijgen, maar allemaal klein. Zoals ik al zei, mijn auto heeft krassen aan de onderkant van de bumperlip en een paar steenslag (op de lakstift gegooid). Anders dan dat, kreeg ik een auto met 2200 in zeer goede staat en de dealer nam de eerste jaar afschrijving. Auto verkocht voor $40.725 en ik betaalde $29.000 in mei 2016.

CPO = Veel leenauto's krijgen een CPO (Certified Pre Owned) en de dealer plakt de 7 jaar / 100.000 K garantie erop. Nu zul je hoogstwaarschijnlijk niet 100% van de garantie zien. Mijn auto had eerst een dealerservicedatum van juni 2015. Ik kocht de auto in mei 2016. Daarom verloor ik 11 maanden op de garantie, waardoor het een 73 maanden / 100.000 garantie werd. Volvo start de klok vanaf het moment dat de auto voor het eerst werd onderhouden op Gebruikt of Leen.

Mijn dealer gooide de volledige fabrieksgarantie + slijtagepakket (winkelwaarde $4.000) erbij als een gebaar van goede wil na een paar haperingen van hun kant, waarvoor ze zich zeer verontschuldigden.

Hoe dan ook, laat ons weten welke functies / optiepakketten je voor 25,5k hebt gekregen.

#12 ·
Ja, basismodel 2015.5 T5 (mfg 11/14, Sensus connect, geen leer, geen navigatie, analoge meters, verwarmde voorstoelen). Kortom het model dat ze doorgaans maken voor leases omdat minder opties = minder afschrijving. Kocht het met iets minder dan 50 mijl op de kilometerteller. De demo/leen situatie was een beetje vreemd, de website vermeldde dat het een demo/leen was, maar ik nam contact met hen op en ze zeiden dat het gloednieuw was met volledige fabrieksgarantie vanaf de verkoopdatum (bevestigd met hun serviceafdeling en ook de serviceafdeling van een andere dealer per VIN). Ze zeiden dat het alleen als demo/leen was gemarkeerd omdat het op dat moment niet in aanmerking kwam voor de incentive (0% APR). De verkoopbon heeft ook alles als nieuw ingevuld, dus hopelijk zit ik goed.

#13 ·
Ik weet niet zeker waar ter wereld je woont, maar in de VS verkoopt Autobahn Volvo 2015.5 T5 Premiers met CPO voor ongeveer 25,5 (vóór belastingen, titel, licentie, wat ongeveer 2K toevoegt) voor een basismodel dat heel wat voordelen heeft. Premier wordt geleverd met standaard navigatie en leer.

Hier zijn een paar links voor de nieuwsgierigheid.

1. http://shopautobahn-preowned.ebizautos.com/plugin-detail.aspx?iid=13754138
2. http://shopautobahn-preowned.ebizautos.com/plugin-detail.aspx?iid=13903214
3. http://shopautobahn-preowned.ebizautos.com/plugin-detail.aspx?iid=13903383

Stof tot nadenken! Ik wist niet dat ze een totaal basismodel maakten met analoge displays en stoffen bekleding

#14 · (Edited)
Ja, in feite was de keuze tussen een CPO Premiere T5 en een nieuwe Base T5 voor dezelfde prijs, dus ik koos voor het nieuwe basismodel. De CPO is waarschijnlijk ook prima (en heeft zelfs een langere garantie), maar het komt in feite neer op nieuw zonder leer vs. CPO met leer. Ik zou de navigatie nooit gebruiken (gebruik liever mijn telefoon) en ik vind de analoge meters eigenlijk beter - analoge meters hebben een goede framerate en een goede resolutie :). Ik ben in Illinois/Chicago en de wegen zijn behoorlijk ruw (en mensen rijden als a--holes), dus ik dacht dat het beter is om een ​​nieuwe auto te hebben dan een auto die door een paar bestuurders als leenauto is bestuurd.

#15 ·
Ja, in feite was de keuze tussen een CPO Premiere T5 en een nieuwe Base T5 voor dezelfde prijs, dus ik koos voor het nieuwe basismodel. De CPO is waarschijnlijk ook prima (en heeft zelfs een langere garantie), maar het komt in feite neer op nieuw zonder leer vs. CPO met leer. Ik zou de navigatie nooit gebruiken (gebruik liever mijn telefoon) en ik vind de analoge meters eigenlijk beter - analoge meters hebben een goede framerate en een goede resolutie :). Ik ben in Illinois/Chicago en de wegen zijn behoorlijk ruw (en mensen rijden als k--hoeren), dus ik dacht dat het beter is om een ​​nieuwe auto te hebben dan een auto die door een paar bestuurders als leenauto is bestuurd.
Ik denk niet dat ik ooit een basisversie van de S60 in het wild heb gezien.

#17 ·
Je moet er een hebben gevonden van slechts een handvol ooit geproduceerd! Ik heb gelezen dat ze bestonden, maar er nog nooit een gezien. Ik zou op de CPO Loaner Premier zijn gesprongen. Zelfs als hij door een paar mensen is bestuurd, dekt de garantie van 7 jaar / 100.000 km de auto voldoende, zodat Volvo eventuele problemen moet oplossen. Maar dat is een voorkeur en de jouwe neigde duidelijk naar de kant van nieuw.

#18 ·
Je moet er een hebben gevonden van slechts een handvol ooit geproduceerd! Ik heb gelezen dat ze bestonden, maar er nog nooit een gezien. Ik zou op de CPO Loaner Premier zijn gesprongen. Zelfs als hij door een paar mensen is bestuurd, dekt de garantie van 7 jaar / 100.000 km de auto voldoende, zodat Volvo eventuele problemen moet oplossen. Maar dat is een voorkeur en de jouwe neigde duidelijk naar nieuw.
Autobahn had een paar overgebleven 2015 basis T5-auto's, zwart op zwart, toen ik mijn 2014 Premier kocht. Ik heb het kort overwogen vanwege de verbeterde brandstofbesparing van de nieuwe Drive-E-motor, maar het was $ 1.000 meer, miste een aantal functies die ik echt wilde, zoals keyless drive en het TFT-scherm, en had vooral geen CPO-dekking.

#19 · (Edited)
Ik had een paar eisen aan mijn aankoop. 1. Achteruitrijcamera 2. Dodehoek. Ik had graag dat klimaatpakket gehad, maar de auto die ik wilde, werd verkocht op de dag dat ik besloot de trekker over te halen. Ik belde ze op en pats, hij was net een paar uur eerder gekocht. Ik heb wel verwarmde voorstoelen in mijn auto, wat fijn zal zijn in de winter.

Ik kon me niet voorstellen dat ik 25.000 euro zou uitgeven aan een Volvo zonder franje. Ik had net zo goed een Honda (even goede auto) kunnen nemen met alle luxe dan een T5-basis. Dodehoek is fantastisch en de achteruitrijcamera komt goed van pas. Piept als er iemand achter je staat of als je een plek inrijdt en te dichtbij komt.

Zoals ik naar mijn aankoop kijk, ben ik van plan de auto de volle 7 jaar te houden totdat de garantie afloopt (ervan uitgaande dat mijn rijgewoonten flink afnemen).

Ik weet niet zeker wat de levensduur is van een Volvo en zijn motor, maar ik neem aan dat ze goed zijn voor een paar honderdduizend. Omdat ik dag in dag uit in die auto zal zitten, waren een paar extraatjes des te leuker.

P.S. Ik heb de T5 2.0 4l Drive E. Geweldige motor. De motor slaat af als je stilstaat. Wordt hervat bij acceleratie. Ook maakt de sportmodus op deze auto de pup VLIEGEN. 5,9 seconden van 0 naar 100 in de sportmodus!

#20 · (Edited)
Het hangt er grotendeels van af wat je zoekt. Natuurlijk kun je een Honda krijgen voor dezelfde prijs met leer en alle functies, maar de onderliggende prestaties zullen niet zo goed zijn. Bovendien rijdt hij als een Honda/Toyota, niet als een Europese auto.

Overweeg ook dat de nieuwe Honda's (vooral de Civic uit 2016, wat toegeven een coole auto is) zo gewild zijn dat je er in feite de adviesprijs voor betaalt - een nieuwe '16 Civic EX-L kost je $24.000, nauwelijks minder dan wat ik voor de Volvo heb betaald, en een Accord EX-L V6 kost je $32.000 (hoewel ik denk dat je dat op de lange termijn goedmaakt omdat hij veel langzamer afschrijft en minder reparatiekosten met zich meebrengt).

Ik ben geen grote fan van "autofuncties" (ik ben elektrotechnisch ingenieur) en de elektronica is het eerste dat verouderd raakt in elke auto. De webbrowser, navigatie, internetradio, 3G-hotspot, enz. zijn nu al een grap in vergelijking met elke huidige smartphone van $200, stel je voor hoe achterhaald het 7 jaar later zal aanvoelen. Wat ik wil is een auto die gewoon een mobiel dock heeft met draadloze video en een touchscreen voor mijn smartphone voor alle "functies" en solide mechanische fundamenten (aandrijflijn, veiligheidsvoorzieningen, enz.) heeft. Sommige functies BLIS, achteruitrijcamera, enz. zouden leuk geweest zijn om te hebben, maar voor mij was het de ~ $5.000 premie (20%!) voor een nieuwe Premier niet waard.

#21 ·
Ik vind de Pandora Radio op de Sensus wel fijn. De Senus-apps zijn niet slecht. Alleen de webbrowser en de webondersteuning zijn zonder echte waarde.

#22 · (Edited)
Ik heb ongeveer een jaar geleden een 2015 T5 P+ AWD van Carmax opgehaald. Er stond 7.000 op de teller en ik had geluk dat ze per ongeluk een prijs van een 2014 Base model erop hadden gezet, dus ik heb er uiteindelijk ongeveer 26 OTD voor betaald.

Heeft verwarmde voorstoelen, BLIS/Lane Departure/Achteruitrijcamera met sensoren, elektrisch inklapbare spiegels en een zonnedak.

2015 model dus het heeft geen sensus, wat ik na het krijgen van een 2016 Loaner met sensus dankbaar ben, ik zou er zo geërgerd door zijn.. Heeft de 5Cyl.. Waar ik ook dankbaar voor ben, ik was geen fan van de nieuwe 4bangers, maar dat is allemaal voorkeur..

Tot nu toe heeft het zijn deel van de problemen gehad.. Eerlijk gezegd, als een dealer niet meer dan 1,5 uur van mijn huis verwijderd was, zou ik minder chagrijnig zijn.. maar hier gaat het...

Reparaties -

Trim los aan de buitenkant
Batterij defect x2
Batterijkabelboom defect
Dynamo defect
Remschijven krom na 15k
Remmen vervaagd vroegtijdig door kromtrekken van de remschijven
Schakelpook gesmolten
Zonnedak vast in de rail/luid wrijvingsgeluid bij het openen.
Trim rond de shifter bubbelt
TPMS sensoren moesten vervangen worden
BLIS Sensor defect
Spiegel Vouw Motor Defect
Ruitensproeier sproeier verstopt/kapot
Recycle icoon blijft op het scherm staan tijdens het proberen de achteruitrijcamera te gebruiken.

Alles gerepareerd onder garantie over vele vervelende services.. Maar toch gerepareerd...

Zou ik het opnieuw kopen.. Nee.. Alleen omdat mijn nabijheid van een dealer ... Als een dealer dichtbij was.. Ik zou het overwegen, maar eerlijk gezegd in de normale prijsklasse, zou ik een kijkje nemen bij audi/bmw/MB.. en misschien Infiniti..

B

#23 ·
2 weken geleden heb ik mijn 2015.5 volvo s60 prem/sport pakket 19" wielen opgehaald. En ik ben er dol op!! Vooral de deal die we kregen, namelijk 29k out the door gloednieuw, wilde hem gewoon laten wrappen, want ik merk dat mijn laatste 3 auto's altijd zilver zijn en deze volvo is weer zilver, verdomme nu vier auto's allemaal zilver. Hoe dan ook, hij is gewoon te stil voor mij en mijn vrouw wil niet dat ik er al mee ga rommelen. Ze zeiden dat hij al wat lager is dan standaard en van het rijden met het standaard en sportpakket kan ik zeggen dat ik stijvere schokdempers heb en toch kriebelt het om hem lager te krijgen. Dat maakt dat ik rondvraag over het plaatsen van verlagingsveren in plaats van naar een complete schroefset te gaan. Een andere die me stoort is de veerpootbrug, die lijkt een beetje zwak in vergelijking met mijn oude 03 s60. Afgezien van dat alles... Ik ben dol op de auto, vooral op bergpassen.

En ik vergat dat ik een paar dealers heb gebeld en zeiden dat ze geen polestar-optimalisatie op mijn auto kunnen doen... Beetje triest daarvoor. xc

#24 ·
2 weken geleden heb ik mijn 2015.5 volvo s60 prem/sport package 19" wielen opgehaald. En ik ben er dol op!! Vooral de deal die we kregen, die 29k out the door gloednieuw was, wilde hem alleen laten wrappen omdat ik merkte dat mijn afgelopen 3 auto's altijd zilverkleurig zijn en deze volvo is weer zilver, verdomme nu vier auto's allemaal zilver. Hoe dan ook, hij is gewoon te stil voor mij en mijn vrouw wil niet dat ik er al mee ga knoeien. Ze zeiden dat hij al wat lager is dan standaard en van het rijden met de standaard en sport package kan ik zeggen dat ik stijvere schokdempers heb en toch kriebelt het om hem lager te krijgen. Daarom vraag ik me af om gewoon verlagingsveren te plaatsen in plaats van naar een complete schroefset te gaan. Een andere die me stoort is de veerpootbrug, hij lijkt een beetje zwak in vergelijking met mijn oude 03 s60. Afgezien van dat alles... Ik ben dol op de auto, vooral op bergpassen.

En ik vergat dat ik een paar dealers belde en ze zeiden dat ze geen polestar optimalisatie op mijn auto kunnen doen... Best triest daarvoor. xc
Is uw auto AWD of FWD? Welke opties waren inbegrepen voor een prijs van 29K? Dodehoek? Convenience Package? Climate Package? Lening / Lening met CPO / Gloednieuw?

#25 ·
Vorig jaar kreeg ik een geweldige leaseprijs voor mijn 2015.5 S60 T5 AWD Platinum en ik ben dol op de auto. Over het algemeen was de ervaring goed en de mensen bij mijn dealer zijn erg professioneel en prettig in de omgang. Mijn enige klacht over de koopervaring zijn de faciliteiten van de dealer zelf. De meeste Volvo-dealers waar ik ben geweest, althans aan de oostkust, voldoen niet aan de luxe merken waarmee Volvo wil concurreren. BMW-, Mercedes- en Audi-dealers zijn een totaal andere ervaring. Ik ben bij veel van hen geweest terwijl ik mijn ouders hielp met het kopen van hun auto en terwijl ik op zoek was naar mijn eigen auto, en het is gewoon veel beter.

Ze hebben meestal coole espressobars en veel diensten die de totale ervaring verbeteren. Persoonlijk ben ik als student een beetje krap in de tijd en het is moeilijk voor mij om mijn auto te laten onderhouden. Geen van de Volvo-dealers waar ik ben geweest, biedt een ophaalservice aan wanneer uw auto voor onderhoud wordt gebracht. Elke BMW-dealer die ik in mijn omgeving ken, biedt dit aan en het is erg handig.

Natuurlijk is dit geen dealbreaker. Ik heb een geweldige prijs gekregen voor mijn lease en ik ben dol op de auto. Maar het zou fijn zijn als Volvo zijn dealers zou upgraden.

#26 ·
Ik kreeg vorig jaar een geweldige leaseprijs voor mijn 2015.5 S60 T5 AWD Platinum en ik ben dol op de auto. Over het algemeen was de ervaring goed en de mensen bij mijn dealer zijn erg professioneel en prettig in de omgang. Mijn enige klacht over de koopervaring zijn de dealerfaciliteiten zelf. De meeste Volvo-dealers waar ik ben geweest, althans aan de oostkust, voldoen niet aan de normen van de luxemerken waarmee Volvo wil concurreren. BMW-, Mercedes- en Audi-dealers zijn een totaal andere ervaring. Ik ben bij veel van hen geweest terwijl ik mijn ouders hielp met het kopen van hun auto en terwijl ik op zoek was naar mijn eigen auto, en het is gewoon veel beter.

Ze hebben meestal coole espressobars en veel diensten die de totale ervaring verbeteren. Persoonlijk ben ik als student een beetje gebonden aan tijd en het is moeilijk voor mij om mijn auto te laten onderhouden. Geen van de Volvo-dealers waar ik ben geweest, biedt een ophaalservice aan voor wanneer uw auto voor onderhoud wordt gebracht. Elke BMW-dealer in mijn omgeving die ik ken, biedt dit aan en het is erg handig.

Natuurlijk is dit geen dealbreaker. Ik kreeg een geweldige prijs voor mijn lease en ik ben dol op de auto. Maar het zou fijn zijn als Volvo zijn dealers zou upgraden.
Welke dealer gebruikt u in North Jersey? Omdat Bridgewater/Edison/Princeton en Red Bank allemaal een ophaal- en afleverservice hebben als ze u geen leenauto kunnen verstrekken; persoonlijk maak ik mijn afspraak ruim van tevoren om een leenauto te krijgen, anders ga ik mijn auto niet bij hen achterlaten. Ik heb de ophaal-/afleverservice maar één keer gebruikt met Princeton, omdat ik de hele dag aan het werk zou zijn, het me niet uitmaakte en ik dicht bij de dealer werkte.

#29 ·
Heb dit voorjaar een zwarte V60 R-Design Platinum (2015) met zwarte bekleding (+ stoelverwarming/BLIS) met de 6-cilindermotor en 21.000 mijl opgehaald voor $33.375 met 7 jaar/100.000 mijl CPO-garantie.

Voor zover ik weet - ik volgde de markt iets meer dan 6 maanden en dit forum langer - is dit de goedkoopste CPO V60 RD tot nu toe. Een goede 3500-4K onder de marktwaarde. Het was een "fout" van de persoon die het aanbood en ik kon ervan profiteren. Maar natuurlijk worden ze alleen maar goedkoper, dus mijn "geweldige deal" zal niet lang duren [emoji16].

Ik ben er echter grotendeels blij mee, hoewel ik het gevoel heb dat de bouwkwaliteit van de P3-auto's over het algemeen inferieur is aan die van de P2's en eerdere modellen. Dat gezegd hebbende, de technologie en de algehele rijervaring zijn behoorlijk fenomenaal, dus ik blijf ervan genieten ondanks de tekortkomingen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

#30 · (Edited)
Kocht in het voorjaar een zwarte V60 R-Design Platinum (2015) (+ verwarmde stoelen/BLIS) met de 6-cilindermotor en 21.000 mijl voor $33.375 met 7 jaar/100K CPO-garantie. Voor zover ik weet - ik volgde de markt iets meer dan 6 maanden en dit forum langer - is dit de goedkoopste prijs die een CPO V60 RD tot op heden heeft behaald. Een goede 3500-4K onder de marktwaarde. Het was een "fout" van de persoon die het vermeldde en ik kon er mijn voordeel mee doen. Maar natuurlijk worden ze alleen maar goedkoper, dus mijn "geweldige deal" zal niet lang duren. Ik ben er echter grotendeels blij mee, hoewel ik het gevoel heb dat de bouwkwaliteit van de P3-auto's over het algemeen inferieur is aan die van de P2's en eerdere modellen. Dat gezegd hebbende, de technologie en de algehele rijervaring zijn behoorlijk fenomenaal, dus ik blijf ervan genieten ondanks de tekortkomingen. [emoji16]. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Auto's zijn een afschrijvingsgoed. Dus een goede deal blijft een goede deal als deze onder de marktwaarde ligt op het moment van aankoop. Je kunt dit probleem op twee manieren bekijken. 1. Je kreeg de auto voor $33.375. Als je had gewacht, zouden de prijzen dalen. Maar zou de auto die je wilt nog beschikbaar zijn? Denk eraan dat de voorraad vaak schaarser is naarmate de prijzen dalen en er nieuwere modellen op de markt komen. Op dit moment zul je geen enorme selectie van 2014's vinden nu de 2017's eraan komen. 2. Je maakt gebruik van het voertuig. Ik betaalde 31.900 dollar voor mijn auto, inclusief 625 dollar om hem uit een andere staat te laten verzenden, en vervolgens 31.300 dollar inclusief alle belastingen, titel en licenties. Ik kocht een Volvo s60 uit 2015.5 met 2200 mijl en CPO. Leenwagen / demo. Afgezien van de krassen aan de onderkant van de bumper waar een bestuurder de stoeprand raakte, was de auto in behoorlijk goede staat. De mijne is een premier met Blind Spot, Convenience en verwarmde stoelen. Ik heb 4800 mijl uit mijn auto gehaald in 3 maanden. Bij het controleren van Edmunds en de dealer zijn er een paar dingen gebeurd: 1. 4800 mijl hebben de auto met ongeveer 1000-12000 dollar in waarde verminderd. 2. 3 maanden tijd, en de 2017's zijn er, de auto heeft in 3 maanden ongeveer 1000 dollar aan waarde verloren. 3. De dealer heeft nu Platinum CPO 2015.5 voor dezelfde prijs die ik voor de premier betaalde. Destijds kreeg ik de beste auto, tegen de beste prijs, en ik heb 3 maanden plezier gehad. Je moet onthouden dat je geen nieuwe auto's koopt als investering!

#31 ·
Ik heb net een CPO s60 uit 2013 gekocht met 40.000 mijl voor $17.600 all-in, T5 fwd leer. Deze zijn hier in Florida moeilijk te vinden, ze lijken snel te verkopen. Ik denk dat het een goede deal was, gezien de verlengde garantie. De auto was gemarkeerd op $21.000, daarna $19.000 en daarna $17.000 bij een Audi-dealer.

#32 ·
Ik heb net een 2013 CPO s60 gekocht met 40k mijl voor $17600 out the door T5 fwd leer. Deze zijn hier in FL moeilijk te vinden, ze lijken snel te verkopen. Ik denk dat het een goede deal was, gezien de verlengde garantie. De auto was gemarkeerd op $21k, daarna $19k, daarna $17k bij een Audi dealer.
Niet slecht! Hoe kan een Audi dealer het als CPO verkopen, tenzij het een Audi / Volvo Dealer is?

Eén vraag, heeft uw auto de Sensus connect Touch? Ik ben heel graag wat inzicht willen krijgen over het oudere volvo Sensus systeem. Hoe is het browsen? Ik weet dat je geen simkaart hebt en moet tetheren om internet te krijgen. Werkt de Opera Mini browser nog steeds goed? Ik zag dat het ook Youtube toestaat?

De Sensus Connect Infortainment heeft een erbarmelijke browser. Ik kan Youtube niet laden, samen met de meeste websites. Volvo had bij Android / Open source moeten blijven. Dat gezegd hebbende, de Wifi is een leuke touch. Apparaten kunnen voeden wanneer ATT besluit dekking te hebben.

#33 ·
De vorige eigenaar kocht het als CPO en het is overdraagbaar. Volvo zei dat het tot 2019 garantie heeft. Ik geloof dat het Sensus heeft, maar om eerlijk te zijn, het is een cadeau voor mijn dochter en de auto is verstopt, dus ik heb er nog geen tijd mee gehad.

#34 ·
De vorige eigenaar kocht het als CPO, en het is overdraagbaar. Volvo zei dat het tot 2019 garantie heeft. Ik geloof dat het Sensus heeft, maar om eerlijk te zijn, het is een cadeau voor mijn dochter, en de auto is verstopt, dus ik heb er geen tijd mee gehad.
Ja. Garanties op Volvo's zijn inderdaad overdraagbaar. Geweldige keuze van auto voor je dochter. Volvo staat bekend om zijn ongeëvenaarde veiligheidsrecord.

#35 ·
Ik kocht mijn 2015.5 S60 R-Design voor $34.995 out the door, wat ongeveer $12k onder de MSRP was toen ik hem in mei 2015 kocht. De enige reden dat ik ĂĽberhaupt naar de auto keek, was vanwege de prijs; Ik waardeerde hem online en zei: "Nee!" Toen was ik verkocht. Het enige nadeel dat ik zag, was de kleur Rebel Blue. Ik vroeg me af of dat de reden was dat hij zo'n korting had, omdat niemand de kleur wilde (ook al lijkt het hier een zeer begeerde kleur te zijn!) Ik heb hem net in mei voor 1 jaar/10.000 mijl onderhoud gebracht, en hij gaat volgende week weer voor een garantiereparatie, mijn bestuurdersspiegel klapt niet meer in bij het vergrendelen van de auto, de motor schreeuwt alleen maar en hij beweegt niet, terwijl de passagierskant probleemloos inklapt. Verder heb ik geen problemen gehad, momenteel op 11.700 mijl. :)

#36 ·
2016 Passat TDI-eigenaar hier die werd binnengehaald door Volvo's dieselgate-promo.

Ik denk dat ik een geweldige deal heb gesloten, maar ik kan nooit zeker zijn van de achtergehouden bedragen en kortingen die de dealers in petto hebben. De papieren toonden bijvoorbeeld een "wielkorting" van $ 1.000, wat misschien een aanbieding alleen voor SoCal is?

2016 S60 Inscription Platinum, 19" wielen, Tech & Convenience pakketten, HK sound, Crystal White & Beechwood, redelijk goed uitgerust met alles behalve het Climate Package, alles 19 mijl op de kilometerteller.

Sticker $ 45,7, verkoopprijs $ 37,5, 0%/60 maanden, 5 jaar/50k gepland onderhoud. Vertrok uit Oakland om het te kopen in Burbank op 360 mijl afstand, dus tel $ 250 op voor vlucht & Uber.

Aankoopervaring:

De aankoopervaring was redelijk goed, maar niet perfect. Ik stuurde e-mails naar dealers met deze specifieke auto, wat niet gemakkelijk was, aangezien veel dealers hun inventaris niet op Car Gurus vermelden. Uiteindelijk heb ik gegoogeld op "2016 S60 Inscription Crystal Beechwood California" en dat leverde een handvol resultaten in de staat op. Voor die dealers die reageerden, deed ik een laag bod en kwam ik snel uit op de overeengekomen prijs.

Het "probleem" was dat de dealers niet bekend leken te zijn met de TDI 5-jaars onderhoudspromo, waardoor ik een bedrijfsvertegenwoordiger in New Jersey moest inschakelen, en zelfs toen wilden ze dat ik een mailer overhandigde die ik nooit had ontvangen nadat ik was aangekomen om papieren te ondertekenen. Ze hebben mijn kredietaanvraag ook pas nadat ik aankwam uitgevoerd, ondanks dat ik deze de dag ervoor online had ingediend en meteen mijn scores zag - als er verrassingen waren geweest, zou ik verantwoordelijk zijn geweest voor een vlucht naar huis. En natuurlijk was er de harde upsell op het financiële kantoor, maar dat was slechts vijftien minuten ergernis.

Tevredenheid:

Het is de auto van mijn vrouw, maar ik heb het voordeel gehad om de eerste vijf uur erin door te brengen.

We wisten van tevoren dat hij kleiner zou zijn dan de Passat met een half zo kleine kofferbak, minder brandstofzuinig dan een TDI, een automaat zonder peddels (ze heeft nog nooit een automaat gehad en wees VW's niet-DSG automaatbak ronduit af). We wisten ook dat het een ie**** gedateerd elektronisch pakket zou zijn zonder Android Auto, een relatief klein niet-aanraakscherm en een "ouderwets" numeriek toetsenbord.

Gezien dit alles zijn we allebei erg blij met de auto. Hij ziet er geweldig uit, rijdt stil (hoewel geenszins een luxe rit - dat wisten we ook) en heeft de meeste comfortvoorzieningen. Het ontbreekt aan opbergruimte in termen van de portiervakken en het volume van de middenconsole. De automatisch dimmende spiegels zijn pijnlijk traag. Er is geen manier om Bluetooth-muziekinformatie te zien terwijl je op iets anders dan het mediascherm zit (denk ik?). De boordcomputer is onhandig weggestopt in het menusysteem.

Maar hij schakelt soepel, de rijervaring is prima, de extra beenruimte achterin is geweldig, het geluidssysteem is erg schoon, de stoelen zijn ondersteunend en comfortabel, de frameloze achteruitkijkspiegel is opvallend, de parkeersensoren zijn een geweldige tool en de fysieke knoppen zijn gemakkelijk te leren. Op basis van wat ze tot nu toe heeft gezegd, denk ik dat we deze auto 6 of 8 jaar zullen houden.

#37 · (Edited)
Heb net een leaseovereenkomst afgesloten voor een V60CC Platinum uit 2017. Adviesprijs $49645. Had een inruilwaarde van $16000 ($12500 verschuldigd) en geen andere aanbetaling.

Met het Volvo Protection Plus-pakket kwam het uit op $460/maand voor 36 maanden, 15K mijl per jaar.

Ik zou moeten opzoeken wat de werkelijke verkoopprijs was, maar die is een beetje opgeblazen, omdat de inruilwaarde ook was opgeblazen.

Ik ben erg blij met de deal.

De auto... Ik vind hem leuk, maar ik denk dat hij banden moet balanceren, maar dat is geen probleem.