SwedeSpeed - Volvo Performance Forum banner
41 - 60 of 78 Posts
Hoi allemaal - even een korte opmerking om onze GRATIS Volvo Window Sticker Download Link door te geven - het is een geweldige tool die we intern gebruiken en die Volvo Window Sticker Monroney Labels ophaalt voor elk voertuig dat oorspronkelijk in de VS is gebracht, MY2012 & Nieuwer. Vervang gewoon de VIN door die van jou in de onderstaande link en je krijgt precies wat je zoekt. Graag gedaan en bedankt aan iedereen voor de voortdurende steun!

Opmerking: Voertuigen voor levering in het buitenland zijn niet compatibel, aangezien dit geen Amerikaanse voertuigen zijn.

PS: Zorg ervoor dat u ALLE HOOFDLETTERS gebruikt bij het invoeren van uw VIN!
Heel erg bedankt. Dit is erg handig bij het bekijken van auto's van dealers die geen Carfax-rapporten leveren.

Worden de Monroney-stickers niet gegenereerd (of zijn ze niet beschikbaar) voor OSD-voertuigen, of zijn ze gewoon niet beschikbaar via deze link?
OSD-auto's kregen geen Monroney-sticker. De sticker die ze hadden, zei OSD en gaf de afleverlocatie aan. Dit komt omdat de auto technisch gezien buiten de VS werd verkocht en als een gebruikte auto werd geĂŻmporteerd, zelfs in het geval van een directe verzending (ik heb er in 2003 twee zo gedaan). Mijn vrouw mist de 03 S80 T6 die de kinderen het ruimteschip noemden, maar dat is een ander verhaal.

Prev. Owned 2018 Volvo V90 R-Design T5
  • Like
Reactions: rpmccormick
Hoi allemaal - even een korte opmerking om onze GRATIS Volvo Window Sticker Download Link door te geven - het is een geweldige tool die we intern gebruiken en die Volvo Window Sticker Monroney Labels ophaalt voor elk voertuig dat oorspronkelijk in de VS is gebracht, MY2012 & Nieuwer. Vervang gewoon de VIN door die van u in de onderstaande link, en u krijgt precies wat u zoekt. Graag gedaan en bedankt aan iedereen voor de voortdurende steun!

Opmerking: Voertuigen voor levering in het buitenland zijn niet compatibel, aangezien dit geen Amerikaanse voertuigen zijn.

Hoi allemaal - even een korte opmerking om onze GRATIS Volvo Window Sticker Download Link door te geven - het is een geweldige tool die we intern gebruiken en die Volvo Window Sticker Monroney Labels ophaalt voor elk voertuig dat oorspronkelijk in de VS is gebracht, MY2012 & Nieuwer. Vervang gewoon de VIN door die van u in de onderstaande link, en u krijgt precies wat u zoekt. Graag gedaan en bedankt aan iedereen voor de voortdurende steun!

Wat Steingold bedoelde is:
Bewerk het laatste deel van de URL "...vin=YV...." en haal vervolgens de webpagina voor die URL op.

Ik hoop binnenkort op zoek te zijn naar een gebruikte Volvo. In een poging om de raamsticker van een XC60 te bekijken waar ik naar keek, kwam ik deze forum post tegen. Ik probeerde deze link met een 2023 Volvo XC60 B5 Core vin # YV4H60DV1P1217680 en het werkte prima.

In een poging om dit voor meer shoppers gemakkelijker te maken, heb ik de link van Steingold Volvo Cars genomen en verpakt in een webpagina/formulier, dus alles wat je hoeft te doen is het VIN-nummer plakken dat je wilt controleren. Het formulier wordt gehost op mijn webhosting en zou altijd beschikbaar moeten zijn en iedereen is welkom om het te gebruiken. Ik ben net als velen van jullie een Volvo-shopper en er worden geen gegevens verzameld door dit eenvoudige webformulier. Wees voorzichtig met spaties voor of achter het VIN-nummer bij het kopiëren en plakken, want dit voorkomt dat de sticker wordt gegenereerd.

Discussion starter · #50 ·
Ik hoop binnenkort in de markt te zijn voor een gebruikte Volvo. In een poging om de raamsticker van een XC60 te bekijken die ik bekeek, kwam ik deze forum post tegen. Ik probeerde deze link met een 2023 Volvo XC60 B5 Core vin # YV4H60DV1P1217680 en het werkte prima.

In een poging om dit voor meer shoppers gemakkelijker te maken, heb ik de link van Steingold Volvo Cars genomen en verpakt in een webpagina/formulier, dus alles wat je hoeft te doen is het VIN-nummer plakken dat je wilt controleren. Het formulier wordt gehost op mijn webhosting en zou altijd beschikbaar moeten zijn en iedereen is welkom om het te gebruiken. Ik ben net als velen van jullie een Volvo-shopper en er worden geen gegevens verzameld door dit eenvoudige webformulier. Wees voorzichtig met voorloop- of volgspaties bij het kopiëren en plakken van uw VIN, want dit voorkomt dat de sticker wordt gegenereerd.
Wow, geweldig!

Michael Bernardo
Director of Marketing
Steingold Volvo Cars
401-723-4700 x126
michael.bernardo@steingoldvolvocars.com
www.steingoldvolvocars.com

Heeft er nog iemand vandaag problemen met deze site?

owns 2012 Volvo XC70 T6 Platinum
41 - 60 of 78 Posts