SwedeSpeed - Volvo Performance Forum banner

Volvo B5244T5 met 650 pk

5.4K views 6 replies 5 participants last post by  Laguna1  
#1 ·
Hallo mensen! Mijn naam is Antonio en ik ben een Italiaanse monteur. Ik heb een B5244T5 die ik wil aanpassen om 650 pk te bereiken, maar in Italië hebben we niet veel ervaring met deze motor, dus ik moet jullie om wat info vragen.
Mijn grootste vraag betreft de krukas, want bij sommige motoren treedt schade op en ik weet niet hoe sterk/duurzaam de krukas van deze motor is.
- Is de fabrieks krukas naar jullie mening sterk/duurzaam genoeg? Of moet ik een nieuwe billet as kopen?
Ik heb ook nog andere vragen, maar ik zal ze stap voor stap plaatsen om verwarring te voorkomen.
Heel erg bedankt op voorhand,
vriendelijke groeten,
Antoniuccio!

#3 ·
Hoi mensen! Mijn naam is Antonio en ik ben een Italiaanse monteur. Ik heb een B5244T5 die ik wil modificeren om 650 pk te bereiken, maar in Italië hebben we niet veel ervaring met deze motor, dus ik moet jullie om wat info vragen.
Mijn grootste twijfel betreft de krukas, want in sommige motoren komen er schade voor en ik weet niet hoe sterk/duurzaam de krukas van deze motor is.
- Naar jouw mening, is de fabriekskrukas sterk/duurzaam genoeg? Of moet ik een nieuwe billet-as kopen?
Ik heb ook nog andere vragen, maar ik zal ze stap voor stap plaatsen om verwarring te voorkomen.
Heel erg bedankt op voorhand,
met vriendelijke groeten,
Antoniuccio!