Dus dag vijf met mijn nieuwe 2018 V90 R-Design. We hadden vandaag onze eerste regen. Na de regen ging ik naar buiten om iets uit de achterste laadruimte te halen en merkte dat de rugzak van mijn dochter doorweekt was. Ik voelde het tapijt, het is nat. Zijpanelen, nat. Dak, nat. Het is aan beide kanten nat. Til de reservewielafdekking op en de reservewielruimte staat vol met ongeveer een centimeter water. Ik begon te denken aan een verstopte afvoerslang, maar het lijkt erop dat het willekeurig zou zijn als beide kanten tegelijkertijd zouden blokkeren. Toen herinnerde ik me een vraag die ik de verkoper stelde toen ik hem kocht. Voor mij had de pakking rond de serre aan beide kanten een vreemde opening. Hij verzekerde me dat het zo was dat het water afvoert, maar de opening is groot en is anders dan alles wat ik op mijn andere auto's met een zonnedak heb gehad. Het is ongeveer een kwart inch lang en bevindt zich ongeveer 7/8 van de weg naar de achterkant van het zonnedak. Tegen beter weten in vertrouwde ik de verkoper, aangezien de Volvo regelmatig bij deze Volvo-dealer was onderhouden.