SwedeSpeed - Volvo Performance Forum banner

Rode Evolve auto!

7.1K views 59 replies 28 participants last post by  Mash  
#1 ·
#4 ·
Re: (sanatarium)

Quote, oorspronkelijk geplaatst door sanatarium »
"5-cilinder turbodiesel"

Ik wist niet dat de R met een diesel werd gemaakt....
Image

Je bent toch zo'n noob omdat je dat niet weet.
Image
Image

#6 ·
Re: (chinaonnitrous1)

Quote, oorspronkelijk geplaatst door chinaonnitrous1 »
Ik geloof dat dat de auto van Frankhoffy is.

Bekend van de vlammen in de motorruimte.

En de rest van de auto.

En het rode / zwarte interieur.

Zeker Frank's oude auto, die hij aan een vriend in Texas verkocht.

#9 ·
Re: (mpdbrown)

Quote, oorspronkelijk geplaatst door mpdbrown »
Die auto is afschuwelijk. http://********************/smile/emthdown.gif

Nee, je moet het echt zien om het te waarderen. Hoewel ik denk dat Brandi's laatste aanpassing aan het dashboard niet zo succesvol was.

#11 ·
Re: (BrentonUnger)

Ik denk dat er helemaal niets goed uitziet.
Image

Ik weet zeker dat het snel is en het moet van een gerenommeerd lid van SS zijn geweest, maar verdomme. Overal glanzende, kijk-mij-eens-grills, tweekleurig interieur dat eruitziet als latex pr0n, deze auto is esthetisch gezien heel ver de verkeerde kant op gegaan... alles bij elkaar is het ook verdomd duur.
Image

#13 ·
Re: (Needsdecaf)

Quote, oorspronkelijk geplaatst door Needsdecaf »

Nee, je moet het echt zien om het te waarderen. Hoewel ik denk dat Brandi's laatste aanpassing aan het dashboard niet zo succesvol was.

Ik weet zeker dat je gelijk hebt. Ik ben waarschijnlijk gewoon jaloers dat ik geen 50K heb om in mijn auto te steken. Als ik dat wel had, zou het er absoluut anders uitzien.

Maar Pascal en ik zitten hier op dezelfde lijn...

Het zijn de zilveren/chromen accenten overal die het verpesten. De Evolve-voorbumper is SCHREEUWERIG, en ze laten de motorkaproosters eruitzien als rijst.

#15 ·
Re: (IamFizzle41)

Quote, oorspronkelijk gepost door IamFizzle41 »
Is het interieur zwart en rood, of is dat Nordkap?
LMAO
Image

#17 ·

Nordkap en rode FTL. *hurl* http://********************/smile/emthdown.gif

Ik zit veel te diep in mijn Bushmills-fles om je daarmee te helpen, dus negeer me maar, mensen. http://********************/smile/emcocktl.gif

#18 ·
Re: (-Pascal)

Quote, oorspronkelijk geplaatst door -Pascal »

Ik zit veel te diep in mijn Bushmills-fles om je daarmee te helpen, maar negeer me gewoon mensen. http://********************/smile/emcocktl.gif

Dus we voelen ons hetzelfde... Ik heb gewoon nog niets gedronken
Image
Image

#19 ·

Quote, oorspronkelijk geplaatst door IamFizzle41 »
Dus we voelen ons hetzelfde... Ik heb gewoon nog niets gedronken
Image
Image
Ik weet wel hoe je je voelt, ik heb meer slapeloze werk nachten op mijn rekening dan ik wil verantwoorden. Bedankt IT-industrie.
Image

#21 ·

Quote, oorspronkelijk geplaatst door IamFizzle41 »
De openbare veiligheidsindustrie houdt me wakker...
We zijn blij dat je aan boord bent, daar ben ik zeker van.
Image
Mijn positie is volkomen nutteloos totdat er iets uit elkaar valt. Verzekeringen komen in me op, je wilt me niet hoeven te bellen. Zo saai.

On topic: Is dit een "echte" Evolve-auto van de winkel zelf of is het iemand die onderdelen hamstert en stoelen opnieuw laat bekleden? Ik ben benieuwd.

#22 ·
Re: (-Pascal)

Quote, oorspronkelijk geplaatst door -Pascal »

On topic: Is dit een "echte" Evolve-auto van de winkel zelf of is het iemand die onderdelen verzamelt en stoelen opnieuw laat bekleden? Ik ben benieuwd.

Geen idee. Uit het SS-artikel begrijp ik dat het een persoonlijk project was. En het interieur is zwart
Image
, maar het was in het begin nordkap.

#23 ·

Nou, Nordkap en rood is zeker een vreemde combinatie in mijn ogen, misschien is het het beste om het uit zijn lijden te verlossen. Ik weet zeker dat de rood-zwarte opstelling er in het echt geweldig uitziet, goedkope foto's hebben gewoon de neiging om dat "leer" eruit te laten zien alsof het eigenlijk een vuilniszak is... Ugh.

#24 ·
Ik zorg beter voor deze auto dan jij! Verliest een beetje zijn impact als je meteen een heleboel rommel opsomt waar de nieuwe eigenaar beter voor moet zorgen dan jij deed.

Dat is slechte reclame.

Ik weet niet, misschien weet ik niet hoe ik echt voor een auto moet zorgen, maar ik repareer tenminste dingen als ze kapot zijn.