SwedeSpeed - Volvo Performance Forum banner

Aanbevolen autostoeltjes voor de s60?

996 views 4 replies 4 participants last post by  Freeworld  
#1 ·
Mijn 7 maanden oude zoon is uit zijn babyschaal gegroeid, dus we zijn op zoek naar een converteerbaar autostoeltje voor hem. Ik overweeg de Britax Boulevard, maar ben bang dat hij niet op de achterbank past! Heeft iemand advies voor autostoeltjes in de S60? Ik zou het erg waarderen!

#2 ·
Re: Aanbevolen autostoeltjes voor de s60? (saylee)

Ik heb een Eddie Bauer 3-in-1. Werkt prima.

Ik zou me geen zorgen maken over de pasvorm, zet gewoon de voorstoel naar voren tot je voldoende ruimte hebt.

#3 ·
Re: Aanbevolen autostoeltjes voor de s60? (ss60)

Mijn vrouw heeft de Britax en die past nauwelijks in haar XC70. Ik heb een Graco convertible in mijn S60 en dat is ongeveer het grootste dat er gemakkelijk in past - en dat is voorwaarts gericht. Achterwaarts gericht, vergeet het! Zelfs voorwaarts gericht moet de voorpassagier behoorlijk ver naar voren zitten om niet geschopt te worden.

#5 ·
Re: Aanbevolen autostoeltjes voor de s60? (rektek)

Quote, oorspronkelijk geplaatst door rektek »
Britax helemaal, de andere stoelen vergelijken niet. Als je klaar bent met de Britax, verkoop je hem voor $ 100 op Craigslist. De andere stoelen gooi je weg.

Natuurlijk, een britax die je $ 300 kost, die je misschien voor $ 100 kunt verkopen (trouwens, zou je een gebruikt babyzitje kopen dat misschien al bij een ongeluk betrokken is geweest en zeker door het kind van iemand anders is geslingerd? http://********************/smile/emthdown.gif ) waardoor je $ 200 kost. Of je kunt een andere stoel kopen voor minder dan $ 100 en hem dan weggooien.

Begrijp me niet verkeerd, de britax wordt beschouwd als de beste stoel, maar denk niet dat je er niet voor betaalt. En ongeacht, je zult nooit een britax achterwaarts in de achterkant van een S60 krijgen. Je kunt hem naar voren gericht krijgen, maar het zal erg krap zijn. De S60 heeft een kleine achterbank. Vraag de winkel voordat je je vastlegt op een bepaalde britax of je hem eerst in je auto kunt proberen.