SwedeSpeed - Volvo Performance Forum banner

Kocht een nieuwe Rebel Blue 2017 S60 Polestar! (Foto's binnen)

10K views 43 replies 15 participants last post by  Rebel Yell  
#1 · (Edited)
Hallo allemaal!

Ik heb laatst een van de laatst overgebleven Rebel Blue 2017 S60 Polestars opgehaald! De korting was gewoon te goed om te laten liggen ($15.000 korting op de adviesprijs) op een nieuwe 2017! Hieronder staan een paar foto's. Een speciale shout-out naar mijn goede vriend (PureDrive07) die hem een goede detailing na aflevering heeft gegeven. Ik heb er zelfs voor gezorgd dat mijn garage klaar was voor zijn nieuwe bewoner! Ik heb niet veel gepland qua mods. Hoewel ik op een gegeven moment graag de OEM carbon fiber front lip zou willen hebben, is deze voor mij momenteel te duur. Hopelijk brengt iemand een meer redelijk geprijsde op de markt.

Image

Image

Image

Image

#3 ·
Die emblemen zijn eigenlijk de dozen waarin de Polestar welkomstkit wordt geleverd! Ik had vorig jaar een extra Polestar-embleem besteld bij Tasca Parts voor een ander voertuig en het bevatte de hele Polestar welkomstkit - dus ik had er twee.

#7 ·
Die emblemen zijn eigenlijk de dozen waarin de Polestar welkomstkit zit! Ik had vorig jaar een extra Polestar-embleem besteld bij Tasca Parts voor een ander voertuig en het bevatte de hele Polestar welkomstkit - dus ik had er twee.
Kun je een foto plaatsen van je welkomstkit? Ik denk dat die kit niet bij mijn auto zat... :(

Als er geen foto is, gewoon een korte beschrijving van alles wat speciaal is en met Polestar wordt geleverd.

Ik heb een klein doosje met 2 sleutels erin en een klein Polestar-embleem om in de doos te plakken en dat is alles. Verder is er niets met mijn Polestar meegekomen met de naam Polestar erop :(

#5 ·
Bedankt, man.

#11 ·
Hoe is ze op de weg? Heb je haar tot 100% opgetrokken? Is ze snel? Zo rond de 4,7 seconden op de 0-60 mph? Heb je een ODBLink-scanner? Staat er een boost-nummer op je scanner? Félicitation :) ze is absoluut een beauty :) ik hoop dat ze snel is :
Ik kom van een BMW 335i xDrive M-Sport en een Volvo S60 T6 R-Design. Mijn eerste observaties: De wegligging en het rijgedrag van de S60 Polestar zijn uitzonderlijk. Het is een geweldige combinatie van stabiele handling en een comfortabele, soepele rit. Ik hou van het geluid van de uitlaat, vooral in de sportmodus. Ik heb de auto nog niet te hard aangepakt, want ik heb er pas 400 mijl op zitten. Op dit moment zou ik zeggen dat de schatting van 4,4 voor 0-60 realistisch is. Ik ben niet bekend met een ODBLink Scanner.

#14 ·
Dank u

#15 · (Edited)
Ik heb er ook net een gekocht en ik haalde nauwelijks 5,4 seconden op 0-100 km/u en mijn boost is 17 psi en zou bijna 29,7 psi moeten zijn, dat is een erg grote turbo ;)

Blij dat die van jou goed lijkt te zijn ;)

ODBLink kost 70 $ en Android DashCommand kost 10 $, samen krijg je:

Timing, Boost, Katalysatortemperatuur, Koelvloeistoftemperatuur, LAMBDA, Brandstofafstelling, Motorkoppel, Motor PK, 0-100 km/u en 1/4 mijl bijna perfecte timing

Inlaatluchttemperatuur, Buitenluchttemperatuur, MAP, MAF en Foutcode lezen/wissen

Dit apparaat schrijft niet naar de auto, maar leest alleen dingen uit, behalve de opdracht om de foutcode te wissen.

#16 ·
Ik heb er ook net een gekocht en ik haalde nauwelijks 5,4 seconden op 0-60 en mijn boost is 17psi en zou bijna 42,7psi moeten zijn, dat is een erg grote turbo ;)

Blij dat die van jou goed lijkt te zijn ;)

ODBLink kost 70$ en Android DashCommand kost 10$ , samen krijg je:

Timing, Boost, Catalyst Temp, Coolant Temp, LAMBDA, Fuel Trim, Engine Torque, Engine HP, 0-60 en 1/4 mijl bijna perfecte timing
Intake Air Temp, Outside Air Temp, MAP, MAF en Error Code Reading/Clearing

Dit apparaat schrijft niet naar de auto, maar leest alleen dingen, behalve de opdracht om de foutcode te wissen.
Dat klinkt best cool. Misschien moet ik er zelf een aanschaffen. Bedankt voor de info.

#17 ·
Gefeliciteerd met je nieuwe P*. Wat een deal voor de prijs van de auto. Goed gedaan!! Nu moet je de ramen van de auto tinten, wielmoersloten plaatsen en de voorkant van de auto xpel-en om vervelende lakschilfers te voorkomen. Geniet van de auto.:thumbup::beer:

#18 ·
Gefeliciteerd met je nieuwe P*. Wat een deal voor de prijs van de auto. Goed gedaan!! Nu moet je de ramen van de auto tinten, wielmoeren en xpel de voorkant van de auto om de vervelende lakbeschadigingen te voorkomen. Geniet van de auto.:thumbup::beer:
Ik dacht erover om de lakbeschermingsfolie (3M, Xpel) te nemen. Ik kreeg een offerte van $800 voor de voorbumper, de voorste 1/3 van de motorkap en de voorkant van de spatborden. Ik besefte niet dat het zo duur was!

#21 · (Edited)
Mooie Passion Red stationwagen aan de stoep op de achtergrond, wil ik eraan toevoegen. R Design? Bedankt, Mike
Ja, dat is mijn 2015 V60RD! Ik had de eer om deze Polestar voor Keith te detailleren. Dealers weten echt niet hoe ze een auto moeten klaarmaken. Nog een paar foto's:
Image
Image
Image
Image
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

#26 ·
That sn is taken lol ... :rolleyes::p
Man, dat is te grappig! Ik voel me rot, maar toen ik het intypte, stond er "beschikbaar". Ik gebruik nooit de underscore als ik schermnamen aanmaak.

#28 ·
Misschien een domme vraag, maar waarom de 4 matten in de garage onder de auto?
Ik heb ze voor de wintermaanden met al het vuil van de weg, zodat het niet op mijn vloeren staat; ook al zijn de vloeren geëpoxeerd en blank afgelakt. Het houdt de boel gewoon schoner lol!

#30 ·
#32 ·
#33 ·
Hoe zijn we erbij gekomen om over garagevloeren te praten? :p

#39 ·
HĂ© PureDrive07, wat heb je gebruikt om de uitlaattips schoon te maken? Ze zien er geweldig uit!
Ik gebruik Windex en staalwol #0000 om roet en ander vastgelijmd vuil te verwijderen. Ik gebruik daarna Blue Magic Metal Polish; als de tips echt heel erg waren, gebruik ik een dremel met een polijsttip. Deze schoonmaakmethode werkt elke keer:

Image

Image

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

#38 ·
Ik gebruik persoonlijk gewoon een blikje Nevr-Dull. Je kunt Nevr-Dull in de meeste winkels vinden, en in auto-onderdelenwinkels verkocht onder de merknaam Eagle One.

Het is in feite de formule die Brasso vroeger in watten had gedrenkt. Helaas mogen ze die chemische stof vanwege de wetgeving niet meer los verkopen, daarom is de formulering voor producten als Brasso veranderd en is het nu slecht. De enige manier om het te krijgen, is de wattensoort producten.

#40 ·
Sommige wapenreinigers werken mogelijk ook, omdat ze specifiek bedoeld zijn om koolstofophoping te verwijderen. Test het eerst ergens verborgen.

#42 ·
PureDrive07, je hebt mijn thread gekaapt en er een uitlaatspuit-detailkliniek van gemaakt! LOL :p

#43 ·