SwedeSpeed - Volvo Performance Forum banner

Phuz FMIC

3.1K views 17 replies 9 participants last post by  Chilled Man  
#1 ·
Het is gebruikt en afkomstig van de uit elkaar gehaalde S60R.

Het heeft een kleine deuk in de onderkant van de FMIC zelf.

Wordt geleverd met alles behalve één rubberen slang die je van phuz kunt krijgen.

Het zijn 6" siliconen rubberen slangen.

Installatie is NIET INBEGREPEN.

$400 + verzendkosten OBO.

Foto's op woensdag.

#4 ·
Re: (juve021)

Justin, als je het over die reducer hebt, dan heb ik de 'standaard' van mijn auto die is vervangen door Alan's - die zal ik je teruggeven de volgende keer dat ik je zie (of naar de koper sturen).

#5 ·
Re: (AthruC)

ALS de kern vervangen moet worden, zal het niet zo duur zijn. Praat met Matt en kijk wat je kunt regelen.

#6 ·
U moet een lektest uitvoeren op de kern. Als deze vervangen moet worden, kunt u mij in plaats daarvan alle slangen en leidingen verkopen... aangezien ik al een kant-en-klare kern heb.
Image

#7 ·
Re: (-Pascal)

Ter info, de kern leek intact. Alleen de bodemplaat en 'vinnen' waren op één plek ingedrukt, niet het daadwerkelijke kanaal waar de lucht doorheen stroomt.

#9 ·
Re: (AthruC)

Quote, oorspronkelijk geplaatst door AthruC »
Ter info, de kern leek intact. Alleen de bodemplaat en 'vinnen' waren op één plek ingedrukt, niet het eigenlijke kanaal waar de lucht doorheen stroomt.
Goed om te horen, als de deuk zit waar ik denk dat hij zit, zou hij niet zichtbaar moeten zijn als hij eenmaal is geïnstalleerd. Wachten alleen op een foto en een verzoek om fondsen van Justin
Image
Als de slang die AthruC heeft werkt, zou dat geweldig zijn.

#13 ·
Re: (AthruC) (DoubleR)

Quote, oorspronkelijk geplaatst door DoubleR »
Welk merk is de kern? Is de pijp inbegrepen? Hoeveel vraag je?

Yonaka-kern... Ik heb er een, het doet zijn werk http://********************/smile/emthup.gif

#16 ·
Image

Image

Image

#18 ·
VERKOCHT