SwedeSpeed - Volvo Performance Forum banner

Velgen/remklauwen spuiten

12K views 37 replies 11 participants last post by  usgiorgi  
#1 ·
Dus een maat en ik zijn ons volgende weekend aan het plannen. We zijn van plan om mijn velgen pianozwart of glanzend zwart (hoe je het ook wilt noemen) en ook de remklauwen te spuiten. Dus mijn vraag is A) wat is de beste manier om het beest aan te pakken? Ik wil natuurlijk voorkomen dat de verf afbladdert en B) welke kleur remklauwen? Ik wil wel eens iets anders en misschien voor lambo limoengroen of porsche oranje gaan? Ik ga ook de "R" op de velgen afplakken en de R spuiten in de kleur die ik de remklauwen geef. Uiteraard is traditioneel rood door mijn hoofd gegaan, maar ik ben een nogal individualistisch type, dus ik wil een statement maken (bijvoorbeeld limoengroen of oranje). Maak je geen zorgen, ik zal genoeg foto's plaatsen om jullie gekken ervan te verzekeren dat ik niet de velgen van mijn camry aan het spuiten ben ;). Ik maak vrijdag ook mijn uitlaat af, dus ik zal zeker een video plaatsen als ik klaar ben. Een behoorlijk spannende week voor de R!

#3 ·
Ja, de auto van Ian ziet er ziek uit, hij komt ook uit Bow (waar ik woon). Maar ik denk erover om voor het limoengroen te gaan. Wat vind je van het idee om de R op de velgen af te plakken en die te matchen met de remklauwen? Met zwarte wielen. Moet er toch goed uitzien, toch?

#4 ·
Ja, Ians auto ziet er ziek uit, hij komt ook uit Bow (waar ik mijn hoofd neerleg). Maar ik denk erover om voor het limoengroen te gaan. Wat vind je van het idee om de R op de velgen af te plakken en die te matchen met de remklauwen? met zwarte wielen. Moet er toch wel gaaf uitzien, toch?
Het zal er zeker uniek uitzien en waarschijnlijk ziek zijn. Ja, Ians auto is absoluut een van de mooiste auto's die ik heb gezien. Hij heeft me zelfs een ritje gegeven haha. Ik dacht dat mijn uitlaat luid was totdat ik zijn dubbele setup hoorde.

#8 ·
Zou er ****ing geweldig uit moeten zien, ervan uitgaande dat het maar 17's zijn, maar ik denk dat ik blij zal zijn met het resultaat. ECHT enthousiast over de uitlaat. Heb je ooit van Lou's custom in Manchester gehoord?

#33 ·
Image

Wat is er mis met rood? Zijn de meeste brembo's niet rood?
Ik wil geen copycat zijn, maar waar haal je die brembo sjabloon vandaan... Nou, we zijn van de stad, ik hoop dat je die katloze DP hebt geĂŻnstalleerd!!!!

#26 ·
Hah ja, de nuchtere kant van mij denkt dat je gelijk hebt. Meestal zijn mijn vrijdag-/zaterdagavond-posts niet mijn beste. Maar even serieus, wat is de beste/meest efficiënte manier om dit aan te pakken om langdurige kleur te garanderen, geen afgebroken rommel?

#27 ·
Hah ja, de nuchtere kant van mij denkt dat je gelijk kunt hebben. Meestal zijn mijn vrijdag/zaterdagavond posts niet mijn beste. Maar even serieus, wat is de beste/meest efficiënte manier om dit aan te pakken om langdurige kleur te garanderen, geen afgebladderde rommel?
Als je het goed schildert en hittebestendige remklauwverf (900 graden +) gebruikt, moet het goed komen. Volg de instructies en breng indien nodig een paar lagen aan. PS, doe niet wat mijn vriend deed en spuit er blanke lak op.. Het smelt eraf en kan mogelijk vlam vatten :)

#28 ·
Een man met een s40 heeft gele remklauwen en een embleem vooraan gedaan om te matchen met de gele dansende eland. Je zou ook een groene spatbordstreep moeten nemen. Of zoiets. Accentueer je auto met groen om de remmen beter te laten opvallen bij je auto. Zoals misschien een groene dakspoiler. Zoiets, maar waarschijnlijk niet dat.

#29 ·
Een man met een s40 deed gele remklauwen en een embleem vooraan om te passen bij de gele dansende eland. Je zou ook een groene spatbordstreep moeten nemen. Of zoiets. Accentueer je auto met groen om de remmen beter te laten opvallen bij je auto. Zoals misschien een groene dakspoiler. Zoiets, maar waarschijnlijk niet dat.
Groene dakspoiler? Ugh! "Rillingen"

#32 ·
Mijn aangepaste 3 inch turbo back... zal veel betere foto's krijgen, afhankelijk van de vraag... Ik heb een 3 inch phuzz DP en ik heb niets dan goede dingen te zeggen!!! Was een goede transactie!!!

#37 · (Edited)
Hier is de mijne........Ik sta achterstevoren.