SwedeSpeed - Volvo Performance Forum banner

Eendaagse uitverkoop bij FCP EURO!

504 views 4 replies 3 participants last post by  Excelsior  
#1 · (Edited)
Hé SwedeSpeed!

Zoals velen van jullie weten, doet FCP Euro niet vaak verkopen, dus ik ben erg enthousiast om aan te kondigen dat we tot 27% korting aanbieden op elk uitverkocht onderdeel op onze website tijdens onze Memorial Day-uitverkoop.

Voor degenen onder jullie die nog niet eerder bij FCP Euro hebben gewinkeld, bieden we alleen OEM & Genuine vervangende onderdelen voor Europese auto's. Elk onderdeel dat je bij FCP Euro koopt, wordt ondersteund door een levenslange vervangingsgarantie - wat betekent dat alles wat je koopt (inclusief items uit deze uitverkoop) gratis wordt vervangen zolang je je auto bezit. Dat omvat olie, bougies, remmen, alles. Je kunt er meer over leren op lifetime.fcpeuro.com en je kunt een beetje zien hoe het proces werkt door deze korte video HIER te bekijken.

Bedankt voor de steun en als je vragen hebt, stuur me dan een e-mail op JasonV1@fcpeuro.com en ik zal mijn best doen om zo snel mogelijk contact met je op te nemen.

Nogmaals bedankt voor je steun!

Met vriendelijke groet,
Jason

#4 ·
Jason, ik ga je e-mailen. Ik heb mijn vinger op de bestelknop van de bougies die ik nodig heb, en de winkelwagen geeft de korting niet weer.
Zijn het uitverkoopartikelen? Dit is een uitverkoop alleen op uitverkoopartikelen.