SwedeSpeed - Volvo Performance Forum banner

Los plastic stuk onder de passagiersstoel.

3.7K views 8 replies 5 participants last post by  Alroy1980  
#1 ·
Ik roep alle Volvo-onderdelen-wizards op om dit onderdeelnummer te proberen te identificeren, gevonden op een onderdeel onder de passagiersstoel.

31435394

Het amusante is dat dit blijkbaar een 'ding' is, want toen ik het onderdeelnummer googelde, vond ik een forumdraad uit 2016, voor precies hetzelfde!!!

Het lijkt dus een soort 'afdekking' te zijn die niet erg goed 'afdekt'.

130657
130658

Misschien maakt een Volvo-ingenieur/lineman wel de grootste Zweedse grap met ons?

"Hé Sven, waarom verzinnen we geen onzinnig onderdeel, stoppen we het in een paar van deze XC90's en kijken we hoeveel mensen hun best doen om het uit te zoeken?"

#2 ·
Misschien is het een soort eindkap voor de stoelrail?

owns 2017 Volvo XC90 R-design
#7 ·
Het is inderdaad een afdekking voor de stoelrails.
Het voelt inderdaad zo aan, maar hoe krijg je het aan de praat? Op dit moment zijn de enige rails die afdekkingen hebben de buitenste aan weerszijden van de tweede rij. Het lijkt erop dat het zou kunnen passen, maar er is een ander metalen stuk dat het tegenhoudt om helemaal naar binnen te gaan.

130944
130945

#9 ·
Je had het bijna, ik had dat onderdeel en nog 2 andere met nummer 31435394. Ze gaan allemaal op de achterkant van de stoelrails van de middelste rij stoelen. Ik heb ze al 8 maanden rondslingeren en vroeg me af waar ze voor waren, totdat ik je bericht vond dat me naar de rails leidde.