Ik kreeg gisteren een bericht op mijn berichtencentrum met de tekst "Geen oliedruk, veilig stoppen". Dus ik stopte, zette de auto uit, raakte een beetje in paniek en belde toen mijn monteur. Hij zei dat ik de auto weer moest aanzetten en proberen naar de garage te rijden. Toen ik de auto weer aanzette, was het bericht verdwenen en de motor liep prima. Tegen de tijd dat ik bij mijn monteur aankwam (ongeveer 5 minuten rijden) begon het olielampje weer te knipperen en was het bericht terug. De motor liep prima tot ik de parkeerplaats opreed en toen heel onregelmatig begon te lopen. Toen kreeg ik een controlelampje van de motor.
Mijn monteur zegt dat de motorcodes voor de nokkenassensor en een uitlaatsensor waren. Hij raadde me aan mijn oliedruksensor te vervangen, maar weet niet echt wat hij als eerste moet doen, want "hij kan de episode niet repliceren". De monteur is een heel aardige man en probeert me erg te helpen (aangezien ik net mijn baan ben kwijtgeraakt).
Ik zit een beetje vast en weet niet wat ik moet doen. Ik heb niet echt het geld om te zeggen: Ga door en repareer wat dan ook!
Welke stappen moet ik nemen om te verhelpen wat het probleem kan veroorzaken? Ik kan u alle informatie geven die u nodig heeft. Alle hulp wordt gewaardeerd.
Bedankt bij voorbaat jongens.
Mijn monteur zegt dat de motorcodes voor de nokkenassensor en een uitlaatsensor waren. Hij raadde me aan mijn oliedruksensor te vervangen, maar weet niet echt wat hij als eerste moet doen, want "hij kan de episode niet repliceren". De monteur is een heel aardige man en probeert me erg te helpen (aangezien ik net mijn baan ben kwijtgeraakt).
Ik zit een beetje vast en weet niet wat ik moet doen. Ik heb niet echt het geld om te zeggen: Ga door en repareer wat dan ook!
Welke stappen moet ik nemen om te verhelpen wat het probleem kan veroorzaken? Ik kan u alle informatie geven die u nodig heeft. Alle hulp wordt gewaardeerd.