Ik dacht dat ik een positieve dealerervaring zou delen! Ik heb mijn auto vandaag naar een andere Volvo-dealer gebracht dan normaal, omdat deze dichter bij mijn werk is - oorspronkelijk bracht ik hem binnen om de afterblow-functie te laten activeren vanwege mijn muffe AC-geur. Onderweg verscheen het bericht "Remassistentie vereist" - ik liet de auto draaien totdat de serviceadviseur het als bewijs zag! Ik heb die melding de afgelopen 6 maanden verschillende keren gehad. Meestal verdwijnt deze na 1-2 cycli van het aan- en uitzetten van de motor. Hoewel ik het een maand geleden ben vergeten te vermelden bij mijn 30K-service, zou ik hebben gedacht dat ze de code zouden hebben opgemerkt als deze aanwezig was... Nou, vandaag hebben ze de codes vastgelegd: BCM-0103 ECM-900C Ze hebben de remdruksensor vervangen. Het bericht is er niet meer - laten we hopen dat het wegblijft. Ik dacht dat ik het zou delen, want ik weet dat anderen de melding hebben gehad en er verschillende dingen zijn die het kunnen zijn... Trouwens, ze konden ook de afterblow-functie activeren (ik heb het getest toen ik thuiskwam met tissuepapier voor de ventilatieopeningen - het werd weggeblazen toen ik een paar uur later terugkwam
). Ze vonden TNN 87-53 en hebben de CCM bijgewerkt met software 30782577. Dit is voor een 05 VR.
Albert