Is er een Volvo-service hiervoor? Werken de sprays waarbij je in het kanaal spuit met die speciale reinigers met buizen eraan?
Er is een service voor, de dealer of een onafhankelijke monteur kan dit doen.
De oorzaak is meestal een geblokkeerde of gedeeltelijk geblokkeerde condensafvoer onder de auto. Als u het systeem laat reinigen en de afvoer laat vrijmaken, zou ik op dat moment ook het interieurfilter laten vervangen.
Ja, de sprays werken. Hoeft geen speciaal merk te zijn. Lysol, Seventh Generation Disinfectant of Meguiar's Air-Refresher werken allemaal. Het gaat er meer om waar je spuit. Vervang zeker het interieurfilter en spuit in het compartiment voordat je het nieuwe filter installeert. Spuit dan, terwijl de buitenluchtcirculatie draait, royaal in de linker- en rechterluchtinlaten van de motorkap onder de motorkap (honingraatrooster onder de voorruit). Het zuigt het er direct in. Zet de blazer op hoog. Doe het voor zowel airconditioning als verwarming. Spuit ten slotte royaal in de luchtinlaat van het interieur onder het dashboardkastje, waarbij de recirculatie op hoog staat. Belangrijk: Open uw ramen terwijl u dit doet en vermijd het direct inademen van de lucht uit de ventilatieopeningen.Als u de commerciële merkproducten voor het reinigen van auto-airconditioning wilt gebruiken, overweeg dan grote spuitbussen schuimreiniger die verkrijgbaar zijn bij Home Depot of Lowe's voor huishoudelijke airconditioning-units. De helft van de prijs van de auto-onderdelen, dezelfde ingrediënten. Persoonlijk vond ik de lijst met chemicaliën niet prettig, dus koos ik voor de eenvoudigere producten hierboven.Is er een Volvo-service voor dit? Werken de sprays waarbij je in de duct spuit met die speciale reinigers met buisjes eraan?