Weet iemand de fabrikant (merk) van het OEM-motorluchtfilter van Volvo? Ik heb gehoord dat het een Mann-filter is, maar wil het graag verifiëren. De Volvo-onderdelenwebsite geeft niet veel details (link hieronder). FCP Euro verkoopt een aftermarket luchtfilter waarvan wordt gezegd dat het in Finland is geproduceerd (tweede link hieronder) en het kost minder, hoewel ik me niet bijzonder druk maak om de prijs. Wil de beste kwaliteit. Als het OEM Volvo-filter dat de Volvo-onderdelenwebsite verkoopt in China is gemaakt, zou ik liever iets van de aftermarket ergens anders vandaan halen (geen aanstoot, China). Als er een ander aanbevolen merk is, sta ik open voor suggesties. Voordat ik mijn voertuig voor de derde en laatste gratis service breng, zou ik het liever zelf vervangen, omdat ik er zeker van ben dat het me minstens $ 100 zal kosten als zij het doen. Ik ben niet bepaald handig, maar ik weet zeker dat ik het zelf kan vervangen van een luchtfilter. Bedankt.
www.volvopartscounter.com
Genuine Air Filter for 2016-2024 Volvo | Part# 31370089 | Over 30% Off All Genuine Volvo Parts & Accessories | Volvo Parts Counter
Find the right Air Filter for your 2016-2024 Volvo with Volvo Parts Counter. Part# 31370089. Not sure what you need? Use our VIN number search tool to find everything you need in one spot.
Volvo Air Filter - Pro Parts Sweden 31370089
Volvo Air Filter - Pro Parts Sweden 31370089
www.fcpeuro.com