SwedeSpeed - Volvo Performance Forum banner
1 - 6 of 6 Posts
Discussion starter · #2 ·
Gisteren bevestigde de dealer dat er een duidelijk verschil is tussen de linker- en rechter DRL's vooraan. Ze vergeleken het met V60's in de showroom. Ook daar zagen ze enig verschil, maar niet zo duidelijk als bij mijn auto. Ze hebben foto's gemaakt en zullen met Volvo overleggen wat te doen. Hoogstwaarschijnlijk vervanging van de linker koplamp. Op de een of andere manier lijkt het erop dat de bovenste balk van de LED's enigszins verdraaid is, omdat het licht onder een bepaalde hoek helderder is.

In ALLE auto's wijst de linkerlamp iets lager en minder breed. Het is in vrijwel alle markten verplicht.

Opmerking: sommige Volvo-modellen maken het mogelijk om dat om te schakelen. Het is dus niet willekeurig. Het is gewoon dat iemand de auto in de modus voor rechts rijden heeft gezet.

Bewerken: wat ik bedoel met "dat omschakelen" is via software. Matrix-verlichting maakt dat mogelijk.

Discussion starter · #5 ·
Hallo VxF,
Ik weet het, maar dit betreft de DRL, niet de normale koplampen. In eerste instantie dacht ik dit ook, maar dit geldt niet voor de DRL's. De dealer heeft me dit bevestigd. De DRL's zijn vaste led-strips in de koplampen en zijn onafhankelijk van de links- of rechtsverkeerssituatie.

1 - 6 of 6 Posts