SwedeSpeed - Volvo Performance Forum banner

Verduister mijn nieuwe XC90 MY2018 T8 Inscription

10K views 11 replies 10 participants last post by  Snafu  
#1 · (Edited)
Hallo mensen

Dit is mijn eerste Volvo-auto en ik kom van een BMW X5 F15 3.0D. Ik besloot mijn 2 jaar oude X5 te verkopen en de nieuwe XC90 te kopen vanwege het uiterlijk + 7 zitplaatsen + high-tech.

In mijn land Thailand bieden ze de R Design-uitvoering niet aan, dus ik bestelde het top-inschrijvingsmodel T8 + polestars-upgrade.

Ik hou echter niet van de verchroomde onderdelen op de inschrijvingsuitvoering, dus ik heb alles zwart gemaakt met 3M-folie en de achterste logo's met plastic gedipt. Nu denk ik dat dit er echt cool uitziet!

Dankzij dit forum heb ik ook de middelste stoel op de 2e rij verwijderd en nu zijn het 6 zitplaatsen.

P.S. Weet je hoe ik foto's van mijn iPhone kan plaatsen?

#4 ·
Ik haak ook in op dit draadje, want mijn 2016 is volledig zwart gemaakt, inclusief de grille waar de Volvo-logo-letters rood zijn gemaakt. De badges zijn ook verwijderd. De auto was CPO en toen we hem uitkozen, waren de remklauwen rood maar beschadigd, dus heeft de dealer ze voor aflevering schoongemaakt. Ik zal ook wat foto's plaatsen. Ziet er echt strak uit.

Werkt een imgur-link in dit forum?

#5 ·
Werkt een imgur-link in dit forum?
Ja, Imgur werkt, kopieer/plak de Imgur Direct Link met behulp van het pictogram Afbeelding invoegen van het forum - plak de directe link daar. Ik kijk ernaar uit om deze blackout-foto's te zien. Bedankt allemaal.

#10 ·
#12 ·
Hoe is die 3M tape te gebruiken? Ik heb een paar plekken op mijn X5 die ik aan de voorkant wilde doen. Ik wist niet zeker hoe stenen en andere dingen die het op de weg raken, zouden reageren als het gemakkelijk afbrokkelt.