SwedeSpeed - Volvo Performance Forum banner

b5254t3 naprawa

6.4K views 12 replies 7 participants last post by  ultimbro  
#1 ·
Cześć wszystkim. Jestem tu nowy. Przeszukiwałem forum, ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. Pozwólcie, że przedstawię się krótko: Jestem nauczycielem mechaniki i w swojej karierze pracowałem głównie przy Toyocie i VW. Kiedyś posiadałem 850 i chciałem odzyskać komfort Volvo, więc kupiłem S40 (2005) z uszkodzonym silnikiem. Zapłaciłem śmiesznie niską cenę, więc jestem OK z koniecznością wydania na niego trochę pieniędzy, żeby działał jak należy.

Teraz przeprowadziłem trochę badań i odkryłem, że ma silnik b5254t3. Dowiedziałem się również, że jest to rodzaj następcy b5254t i t2. Szukałem trochę części (tłoki, pierścienie, korbowód itp.) i niewiele znalazłem. Czy macie więc jakieś inne miejsce niż dealer Volvo, które możecie mi polecić?
Czy bloki b5254t lub t2 są takie same? Wiem, że to inna głowica, ale co z blokiem?

Czy łatwiej byłoby znaleźć kompletny używany silnik?

Dzięki za pomoc.

Phil.

#3 ·
Jeśli chcesz wymienić tłoki, korbowody itp., to kompletny używany silnik byłby najlepszym rozwiązaniem. T3 jest bardzo popularny i używany w C30. Nie jest trudno znaleźć jednostkę z niskim przebiegiem.
Zgadzam się, zacznij szukać wraków. Jeśli nadal chcesz zdobyć niektóre z tych (prawdopodobnie) części tylko u dealera, spróbuj Tasca: http://tascaparts.com/parts/2005/Volvo/S40/T5/?siteid=213668&vehicleid=185716&searchText=. Jeśli zamierzasz do nich zadzwonić, po prostu przygotuj numer VIN, zasadniczo go wymagają.

#6 · (Edited)
To jest mniej więcej stawka za silnik z turbodoładowaniem. Co dokładnie jest nie tak z twoim?