SwedeSpeed - Volvo Performance Forum banner

Akumulator Aux / Start/Stop Support

1 reading
28K views 8 replies 6 participants last post by  FirstTimeVolvoOwner  
#1 ·
Cześć wszystkim,

Muszę wymienić baterię pomocniczą. Jestem po prostu ciekawy, czy ktoś ma jakieś alternatywy, zamiast iść do dealera po baterię. Batteries Plus twierdzi, że jej nie mają. Interstate oddzwania do mnie.

Zastanawiam się, co wszyscy tutaj wiedzą, zanim zagłębię się bardziej.

Dzięki!

PN 30659531. 12V, 10AH, 180CCA

Brady

#2 ·
Informuj nas na bieżąco - wiemy, że podobno dotarcie tam to królewska męka i prawdopodobnie będziesz musiał zresetować BMS po zakończeniu. A potem będzie bezużyteczny za rok lub dwa. Próbuję zapomnieć, że go mam i może zniknie... system beta na 2015 na pewno...

#3 ·
Sądząc po zdjęciach używanych akumulatorów na eBayu, akumulator pomocniczy Volvo to BTX12 wyprodukowany przez FIAMM. Najwyraźniej jest to akumulator motocyklowy/ATV. Chociaż nie mam jeszcze doświadczenia z wymianą tego akumulatora, to może zadziałać:

https://shop.advanceautoparts.com/p...s-battery-group-size-btx12-bs-180-cca-tx12/16940010-P?searchTerm=btx 12 battery

Nie znalazłem żadnej niezależnej listy, która w ogóle potwierdzałaby istnienie akumulatora pomocniczego dla naszych samochodów. Cokolwiek dostaniesz, upewniłbym się, że jest to akumulator AGM i nie kupowałbym akumulatora, który wymaga dodania kwasu w celu jego aktywacji. Możesz wyjąć akumulator i zanieść go do sklepu z akumulatorami, aby dopasować go rozmiarem i upewnić się, że zaciski będą pasować do samochodu. Batteries Plus i Interstate mogą mieć ten akumulator i nie wiedzieć, że pasuje do naszych samochodów. Baza danych Advance mówi, że ten akumulator nie pasuje, ale mają go w magazynie w moim lokalnym sklepie. Uważam, że większość baz danych zastosowań akumulatorów obejmuje tylko akumulator rozruchowy, ponieważ to właśnie mają/potrzebują większość samochodów.