SwedeSpeed - Volvo Performance Forum banner

Nog een nieuwe eerste recensie van de XC60-eigenaar uit 2018

6.9K views 24 replies 14 participants last post by  moliver2k9  
#1 · (Edited)
Geïnspireerd door recente berichten hier, deel ik mijn gedachten over mijn eerste paar maanden met mijn 2018 XC60 T6 Inscription. Ik zit momenteel op 4300 mijl in 5 maanden.

Dit is mijn eerste Volvo, eerste SUV, en in feite... de eerste auto met automatische transmissie die ik heb gehad... ja, ik ben Amerikaan en ben deze week 52 geworden. Mijn laatste auto was een 2006 Acura TSX 6 versnellingen.

Al mijn auto's hadden een vereiste voor definitieve overweging: mijn mountainbike of racefiets erin laden. En natuurlijk voldoet de XC60 aan die basisvereiste. Binnen de eerste paar dagen deed ik een passtest en kon ik twee fietsen plaatsen, met de voorwielen verwijderd, elk beschermd door dekens. Ik heb ook trekhaakrekken op mijn auto's gehad, om met een vriend te rijden, maar aangezien ik lease, ben ik niet van plan een trekhaak toe te voegen aan de XC60, zoals ik heb gedaan op mijn laatste twee auto's.

Ik rijd 40-50 mijl per dag woon-werkverkeer op werkdagen. En hoewel dit in de omgeving van de San Francisco Bay Area niet als ver wordt beschouwd, was de langzame kruipsnelheid voor het grootste deel van deze ritten een van de belangrijkste factoren om over te stappen op een auto met automatische transmissie.

Mijn XC60 T6 is dus van de plank gekocht, dus geen speciale bestelopties of toevoegingen. Het enige dat ik daarna nodig had, vooral na mijn derde proefrit, was het B & W audiosysteem. En ik heb er vrij gemakkelijk een gevonden.

Top 5 algemene observaties

Als mijn eerste SUV waardeer ik de verhoogde voertuighoogte om een beter zicht te hebben op het verkeer voor me, omdat ik het grootste deel van mijn rijden in het drukke verkeer van de Bay Area doe.

De T6 heeft genoeg vermogen om de snelweg op te gaan, wanneer onoplettende bestuurders op de langzame rijstrook zich niet realiseren dat ze de weg delen. Dat gezegd hebbende, ik begin net te wennen aan de Turbo lag, aangezien deze niet lineair is in de output. Hoewel dit de krachtigste motor is in een auto die ik heb gehad, waren mijn handgeschakelde versnellingsbakken voorspelbaarder.

Voorruitglas chip gemakkelijk. Zelfs na twee maanden had ik een paar kleine chips. En ik rijd niet 90 mph achter bouwwerktuigen aan. Dus vooral kilometers van mijn langzame kruiprit heb ik meer dan 5 behoorlijke chips op het glas.

Gecompliceerde klimaatregeling, alleen beschikbaar begraven in menu's, is frustrerend en de hiërarchie is niet duidelijk. Alleen een Max Fan en de laagste temperatuur gedurende een paar minuten zouden ideaal zijn om de optimale temperatuur te bereiken. De Bay Area komt zelden in de buurt van de hoge 90's. Maar meestal wil ik fysieke bedieningselementen voor de temperatuur en de ventilatorsnelheid in plaats van de huidige Sensus touchscreen-interface.

Gecompliceerde audio selectie functies. Ik heb het gevoel dat Volvo's beslissing om een interface te ontwerpen die primair voor de hoofdbestuurder is bedoeld, minder dan ideaal is... Ik zou niet 10 minuten hoeven te besteden aan het uitleggen van een interface aan een passagier aan wie ik net de DJ-taken voor onze reis heb toevertrouwd. Het moet veel intuïtiever zijn. -5.

Top 5 favorieten

De auto rijdt erg goed voor een groter voertuig. Urenlang rijden op de bochtige HWY 1 in Noord-Californië met veel haarspeldbochten van 15 MPH voelde ik me erg zeker van waar de auto naartoe ging. Ik heb geen luchtvering omdat ik mijn XC60 van de plank heb gekocht en het stond laag op de prioriteitenlijst, maar ik zou er waarschijnlijk voor hebben gekozen als het beschikbaar was geweest. Hoewel ik het extra onderhoud niet wilde, aangezien ons gezin een Mercedes met lucht had en het problematisch was.

Volvo On Call [VOC] app. Hoewel het glitches heeft. Op afstand starten is handig, mijn auto vinden als ik op een willekeurige/onbekende straat in SF parkeer, is geweldig. Ook zien dat ik een gemiddelde van 28 mpg heb behaald op de zeldzame 6 uur 's ochtends woon-werkritten, maar slechts 13,33 mpg om vrienden te ontmoeten voor koffie, 2 mijl verderop, relativeert alles.

Lichten... Ik heb de basis Inscription LED-verlichting, dus met de LED-mistlampen aan kan ik 's nachts op donkere binnenwegen heel duidelijk zien. Ik denk dat ik de adaptieve grootlichtkoplampen één keer heb zien aangaan op een donkere oprit van de snelweg.

Rijassistentietechnologieën: Hoewel niet perfect, kan ik op mijn dagelijkse woon-werkritten 20 mijl op de snelweg rijden en voor 80% van de route werken Pilot Assist en Adaptive Cruise Control goed, zelfs door sommige weggedeelten zonder markeringen. En sommige S-bochten op de lokale snelwegen zijn geen probleem bij weinig verkeer. Ik ben hier verbaasd over. Het scherpe remmen dat optreedt met ACC moet echter worden herzien - ik ben meer bezorgd over de auto die me volgt en niet genoeg tijd heeft om te reageren op mijn abrupte remmen. Van 25 jaar rijden met een koppeling ben ik gewend om mijn pedalen te bedekken, maar dit systeem is nog steeds een gemak voor mij. Ook al is het niet ideaal of perfect, aangezien ik veel valse alarmen krijg in omstandigheden die het systeem niet zouden moeten activeren, waardeer ik City Safety, BLIS, enz. echt.

De videokwaliteit van de achteruitrijcamera is geweldig.

Top 5 teleurstellingen

Weggeluid - Er is een sterke brom, of het nu windruis of bandengezoem is, ik hoor het, tenzij ik de muziek hard heb staan - en dat doe ik meestal niet 's ochtends op weg naar mijn werk. Banden zijn iets dat ik altijd op mijn auto's heb vervangen om stiller te worden. Maar deze Volvo heeft mijn budget uitgeput. Ik ben niet van plan de banden te upgraden, tenzij het absoluut noodzakelijk is.

Algemene voertuiggeruis. Van piepende remmen bij slechts 3 mph tot rammelende panelen in dashboard, vloer, deurpanelen, deze geluiden zijn niet wat ik had verwacht voor een voertuig van meer dan $ 60.000.

Gebrek aan een optie voor een hoogwaardige audiobron. Dit is niet eens beschikbaar met het Bowers & Wilkins-systeem. De meeste mensen geven er niet om of begrijpen de achteruitgang van de inhoud voor MP3's en streaming muziek in vergelijking met de originele opgenomen muziek niet. Dit is misschien wel mijn grootste teleurstelling met dit voertuig. Vooral omdat ik tijdens het onderzoek een cd-speler als optie zag (sommige XC90-systemen - misschien alleen EU?) Hoewel een groot deel van mijn woon-werkverkeer bestaat uit het luisteren naar nieuws of podcasts, ben ik een muziekliefhebber en in de tweede plaats een audiofiel. Ik heb mijn Acura-systeem vervangen door alleen een frontcomponent-frontluidspreker en een subwoofer met versterker van DLS en het was het beste audiosysteem dat ik ooit heb gehad - 3 luidsprekers en een versterker overtroffen het Acura-systeem met 8 luidsprekers. Thuis heb ik handgemaakte batterijgevoede versterkers, in de VS gemaakte luidsprekers en een paar DAC's en vinyl, dus ik ben een audioman, dus het ontbreken van een fatsoenlijke audiobron is verbijsterend voor een systeem van $ 3200... Tsk, tsk, Volvo!! Maar ik ga ermee door. Dat gezegd hebbende, ik ben een Spotify-abonnee en heb ook mijn XC60 USB-schijf gemaakt met een paar dozijn van mijn albums. Maar dit is niet genoeg. Er is een verschil in de kwaliteit van cd's. Ik ben geen audiofiel die tests gebruikt met microfoons en meters (hoewel ik de meters heb), maar er is duidelijk een verschil tussen radio-, Spotify- en USB-geluidsbestanden en cd-bronnen.

Het klimaatsysteem kan efficiënter zijn voor het afkoelen van hete interieurs. Ik heb het gevoel dat de tijd die het kost om de cabine af te koelen veel groter is dan gewenst. Het gebrek aan directe controle over de temperatuur en de ventilatorsnelheid is een grote teleurstelling gezien de slechte Sensus-interface.

Het onvermogen van de Driver Profile-functie om de Start/Start-functie van de auto permanent uit te schakelen.

Mijn kleine aanpassingen tot nu toe

Een bagageruimtebekleding - NIET de Volvo Rubber CARGO MAT, die ik heb. Ik heb deze voering toegevoegd, die eigenlijk voor honden is (en ik heb geen hond), maar hij is zo handig voor het afdekken van de bagageruimte, waardoor het laden van mijn fietsen heel gemakkelijk wordt. Ik gebruik hem alleen bij het vervoeren van fietsen. Opgevouwen wordt hij boven de reserveband opgeborgen.

Het afdekken van het panoramische zonnedak met een goedkope rechthoekige voorruitzonwering om de temperatuur te verlagen bij het dagelijks parkeren. Ik heb zon-/maandaken gehad op mijn laatste 3 auto's en ik heb ze maar ongeveer 4 keer per jaar gebruikt. Ik zou er zo mogelijk voor hebben gekozen. Alle lokale dealers' inventaris van XC60 met de hogere specificaties hadden panoramische zonnedaken.

Achter gemonteerde Dashcam - het achtereinde maakte me een beetje paranoïde. En dan is er gewoon het plezier om de acties van de bestuurders te zien, die nauwelijks in aanmerking komen om een rijbewijs te hebben nadat ik de video's heb bekeken. Ik zal upgraden naar een camera aan de voorkant zodra ik heb uitgezocht wat compatibel is om onder de IntelliSafe-pod achter de spiegel te monteren - er zijn veel beperkingen vanwege het potentieel voor wifi- en radarinterferentie, wat de Pilot Assist en Adaptive Cruise Control negatief zou beïnvloeden.

Mijn eerste roadtrip

Ik kreeg de kans om naar de kust te gaan naar Mendocino en te verblijven in de hut van een vriend in Sea Ranch. Dit was dus een goede testcase voor de XC60... de eerste roadtrip. In drie dagen reed ik ongeveer 375 mijl. HWY 1 langs de Pacifische kust, van SF naar Mendocino, is in delen erg bochtig. Ik heb deze wegen in mijn 20 jaar hier al vaak gereden; met de motor rijden en rijden. Hoewel ik niet zo bekend ben om een stapsgewijze herinnering te hebben, ken ik de algemene stroom en uitdagende gebieden. En zoals eerder vermeld, zijn er tientallen haarspeldbochten met een kleinere radius waarbij de toegestane snelheid slechts 10 MPH is.

Een ander verschil op deze reis was het rijden met een andere gewichtsbelasting dan normaal, wat ook zorgde voor een interessante test. De XC60 reed een beetje anders. Maar op een goede manier. Ik was beladen met de spullen van de cabine-eigenaar, ter voorbereiding op het komende seizoen, voornamelijk huishoudelijke artikelen en dekens van hen. Ik had ook mijn eigen weekendspullen, eten en mountainbike in de laadruimte. Dus ik had veel meer gewicht dan ik normaal heb bij mijn dagelijkse ritten en het voelde erg stabiel.

Ik probeerde zelfs de OFFROAD-rijmodus op de toegangsweg naar mijn cabinebestemming - hoewel het niet echt nodig was, maar de ruwe onverharde weg op een heuvel bood de gelegenheid. Ik zag dat de snelheidsmeter beperkt was tot 25 mph en voelde de versnelling veranderen. De heuvelhouder kwam een keer in actie. Echt gaaf.

Het was een geweldige reis.

Foto's hieronder zijn: a) Langs HWY 1 ten noorden van Bodega Bay, op weg naar huis en bedekt met Redwood-boomvocht, b) Mijn XC60 voor de Potter Schoolhouse, een van de filmlocaties voor Alfred Hitchcocks film 'The Birds', in de stad Bodega, CA, c) De kust bij Sea Ranch, CA.

Image

Image

Image

#3 ·
Zeer uitgebreid. Bedankt en gefeliciteerd met je verjaardag. Best verbazingwekkend dat dit je eerste automaat is. Gefeliciteerd

#4 ·
U zou Tidal kunnen gebruiken voor een lossless audiobron van hoge kwaliteit. Mogelijkheid om FLAC-audiobestanden te streamen. Ik gebruik het, en het is erg fijn. Ik heb mp3-nummers in mijn iTunes-afspeellijsten vergeleken met nummers die ik aan Tidal heb toegevoegd, er is absoluut een verschil in kwaliteit.

#6 · (Edited)
lowlyoilburner en rumyn,

Tidal had in eerste instantie een zeer beperkte muziekbibliotheek en mijn eigen albumbibliotheek bevat veel onafhankelijke artiesten, artiesten van kleine labels, enz. Ik weet niet zeker hoe Tidal is uitgebreid. Ook is elke streamingdienst-app die op de auto is aangesloten, beperkt tot signaalontvangst, en op de roadtrip die in mijn bovenstaande bericht wordt genoemd, had ik langs de kust vaak geen signaal om Spotify te ontvangen.

Over het gebruik van lossless audiobestanden... mijn bibliotheek van ongeveer 2500 albums is meestal een aiff-formaat op mijn iMac. Het overzetten van 400-700 MB per album naar de USB is een grote pijn en tijdrovend. Ik heb al een 256 GB snelle USB-drive die technisch gezien meer dan 400 albums zou moeten kunnen bevatten. Ik heb er nu maar ongeveer 75 geladen. Wie heeft de tijd?!

Voorbeelden van artiesten (niet mainstream) die ik in mijn bibliotheek heb: Angel Olson, Asa, Bonobo, Chet Faker, Chromatics, Geographer, Hird, Junior Kimbrough, Kishi Bashi, Ry X, Zola Jesus. Ik heb ook zelf geproduceerde albums van vrienden en lokale artiesten die alleen op cd verkrijgbaar zijn. Ik weet zeker dat klassieke en jazzmensen unieke opnames hebben die ook niet beschikbaar zijn op streamingdiensten. Zelfs Spotify mist vaak een paar albums voor een bepaalde populaire artiest, terwijl het veel andere albums heeft. Er zijn enkele gevallen waarin een enkel nummer ontbreekt van een album dat beschikbaar is. Ik weet dat ze hun bibliotheek constant uitbreiden.

#8 ·
lowlyoilburner en rumyn,
Tidal had in eerste instantie een zeer beperkte muziekbibliotheek en mijn eigen albumbibliotheek bevat veel onafhankelijke artiesten, artiesten van kleine labels, enz. Ik weet niet zeker hoe Tidal is uitgebreid. Ook is elke streamingdienst-app die op de auto is aangesloten, beperkt tot signaalontvangst, en op de roadtrip die in mijn bovenstaande bericht wordt genoemd, had ik langs de kust vaak geen signaal om Spotify te ontvangen.

Over het gebruik van lossless audiobestanden... mijn bibliotheek van ongeveer 2500 albums is meestal een aiff-formaat op mijn iMac. Het overzetten van 400-700 MB per album naar de USB is een grote pijn en tijdrovend. Ik heb al een 256 GB snelle USB-drive die technisch gezien meer dan 400 albums zou moeten kunnen bevatten. Ik heb er nu maar ongeveer 75 geladen. Wie heeft de tijd?!

Voorbeeld van artiesten (niet mainstream) die ik in mijn bibliotheek heb: Angel Olson, Asa, Bonobo, Chet Faker, Chromatics, Geographer, Hird, Junior Kimbrough, Kishi Bashi, Ry X, Zola Jesus. Ik heb ook zelf geproduceerde albums van vrienden en lokale artiesten die alleen op cd verkrijgbaar zijn. Ik weet zeker dat klassieke en jazzmensen unieke opnames hebben die niet beschikbaar zijn op streamingdiensten. Zelfs Spotify mist vaak enkele albums voor een bepaalde populaire artiest, terwijl het veel andere albums heeft. Er zijn enkele gevallen waarin een enkel nummer ontbreekt van een album dat beschikbaar is. Ik weet dat ze hun bibliotheek constant uitbreiden.
Tidal is zeker uitgebreid. Ik hou ook van een aantal van die artiesten die hierboven staan vermeld, en ze staan erop. Voor 99,0% van wat ik luister, kan ik het op Tidal vinden.

#7 ·
Ik vond het geweldig om je recensie te lezen.. bedankt voor het plaatsen. Ik dacht bij mezelf: "ja" bij bijna alles wat je schreef. Een paar opmerkingen die in me opkwamen tijdens het lezen:
-- Ik realiseerde me net dat mijn XC60 geen cd-speler heeft.... lol, dat besefte ik me nu pas
-- +1000 op de A/C-opmerkingen (zowel bediening als tijd om de cabine te koelen)
-- Ik heb geen probleem gezien met het chippen van de voorruit. Ik vraag me af of je hem niet terug naar Volvo moet sturen. Is het mogelijk om een slechte voorruit te krijgen? Ik zou het aannemen
-- Vóór deze auto had ik nooit gedacht dat het mogelijk zou zijn om van koplampen te genieten, maar dat doe ik wel. De buigende LED's zijn ronduit verbazingwekkend.
-- Verrassend afwezig in je recensie is de opstarttijd voor de Sensus.. Het maakt me gek! Natuurlijk kan dat komen omdat ik momenteel te maken heb met hitte-indexen van 100+ in Atl en de verdomde airconditioning 30 seconden na het starten van de auto niet aan kan zetten.

Opmerking: Ik ben jaloers dat je met je XC op Hwy 1 kunt rijden. Mijn vrouw en ik maken jaarlijks een pelgrimstocht van SF naar Big Sur, en de afgelopen paar jaar heb ik me afgevraagd hoe het zou zijn in mijn Volvo (vooral toen ik de S60 had). Ik kan geen autoverhuurbedrijf vinden dat je een Volvo garandeert.

#11 ·
-- Verrassend afwezig in uw recensie is de opstarttijd voor de Sensus.. Het maakt me gek! Natuurlijk, dat komt misschien omdat ik te maken heb met hitte-indexen van meer dan 100 in Atl en de verdomde airconditioning niet 30 seconden na het starten van de auto kan aanzetten.
Ja, de hitte in de Bay Area komt niet in de buurt van de hitte in ATL!!

Hoewel ik zou verwachten dat de initiële FOB-communicatie die de deur ontgrendelt, ook het Sensus-opstartproces zou initiëren, gebeurt dit niet volledig totdat de ontstekingsknop wordt omgedraaid, dus ik zet onmiddellijk mijn voet op de rem en draai de knop terwijl ik in de stoel stap.

Vanmiddag heb ik mijn Sensus-scherm opstartsequentie getimed (video van telefoon):

Min:Sec

0:00 Deur al open, auto instappen

0:03 Ontsteking Startknop draaien / rempedaal ingedrukt

0:06 Tik op het klimaaticoon op het Sensus-scherm

0:08 Tik op de ventilatorsnelheidsbalk op het Sensus-scherm om over te schakelen naar MAX Fan

0:10 Tik op Temperatuur op het Sensus-scherm om te wijzigen, indien nodig (mijn huidige standaard is 62°F)

0:12 Tik op X-Sluiten op het Sensus-scherm

-Behalve voor Navigatie, worden alle andere Sensus-items weergegeven

0:15 Navigatielijn op het Sensus-scherm toont mijn locatie

Dus hoewel het niet onmiddellijk is, is het werkbaar als je een bepaalde volgorde volgt. En zoals FusionRedXC60 zei, helpt het om de airconditioning aan te hebben bij het opslaan van je profiel. Ik zal het waarschijnlijk in de winter veranderen.

#9 · (Edited)
De airconditioning start onmiddellijk als je hem de vorige keer niet hebt uitgeschakeld voordat je de auto uitzette. Als je een bestuurdersprofiel gebruikt, kun je het profiel ook vergrendelen met de airconditioning aan.

Tik op de knop Klimaatregeling en de gebruikersinterface voor klimaatregeling wordt weergegeven. De ventilatorsnelheid en de ventilatie-aanpassing zijn vrij eenvoudig.

Gebruik ook VOC-motor op afstand starten 5 minuten van tevoren, dan koelt hij af.

Fusion · Rood · T8 · XC60

#10 ·
De T6 heeft genoeg vermogen om de snelweg op te gaan, wanneer onwetende bestuurders op de langzame rijstrook zich niet realiseren dat ze de weg delen. Dat gezegd hebbende, ik ben nog steeds aan het wennen aan de turbogat, omdat deze niet lineair is in output. Hoewel dit de krachtigste motor is in een auto die ik heb gehad, waren mijn handgeschakelde auto's voorspelbaarder.
Interessant.Mijn dagelijkse auto is een handgeschakelde auto, en over het algemeen ben ik het ermee eens dat de schakellogica van automatische voertuigen minder snel schakelt wanneer je dat wilt, maar dat je eraan kunt wennen. Wat de turbogat betreft; ik neem aan dat de T6 zich daar hetzelfde gedraagt als de T6 in mijn SPA xc90. In mijn geval lijkt de dynamische modus de turbo eerder te laten opspoelen dan de eco- of comfortmodus, alsof de motor klaar staat om toe te slaan.

#19 · (Edited)
Wacht tot je nummers van verschillende albums van een artiest wilt afspelen. Sensus laat je maar 1 album tegelijk afspelen.
Probeer een afspeellijst te maken. Kan ook niet.
En bestandsnamen zijn beperkt tot 60 tekens (64 als je .mp3 meerekent). Meer dan dat, Sensus speelt/toont het nummer niet af.
Ik moet honderden nummers hernoemen als ik mijn muziek wil afspelen.

#21 · (Edited)
Mooi geschreven. Net 5600 km met onze Greta in Noorwegen en Zweden gereden in 4,5 weken. Ze was perfect, behalve een heel klein probleem met de ruitenwisser, dat werd verholpen bij terugkomst in Gothenborg.

Turbo lag? Echt waar? Ik herinner me nog dat dat echt een probleem was. Als er iets was, aarzelde Greta nooit om terug te schakelen, wat dat probleem onmiddellijk oploste.

Ik snap de klachten over het opstarten van Sensus niet. Ik ben denk ik traag, of jullie hebben nog nooit een vliegtuig hoeven 'op te starten'?

Weggeluid: voordat we vertrokken, las ik die klachten. Onze Continental-banden leken mij stil, behalve op sommige wegen. Natuurlijk zijn hun wegen 500% beter dan de onze, dus misschien verandert mijn houding wel als Greta hier aankomt.

Ik heb waarschijnlijk een observatie gedaan die de meesten van jullie nog niet hebben gedaan. Zweden heeft veel driebaans snelwegen. Je wisselt elkaar af met een inhaalstrook om de 3-5 km. Het is een beetje raar, maar het werkt, behalve als het niet werkt. Ik was dit wel gewend, of dat dacht ik tenminste. Ik kwam aan bij een groep van 3 of 4 langzame rijders en een paar vrachtwagens toen we maar één rijstrook hadden. Toen de inhaalstrook verscheen, ging de A4 voor me ervoor en ik volgde hem. Nu lijken om een of andere reden veel Zweden het inhalen vrij nonchalant te nemen. Nou, ze nemen veel dingen nonchalant, wat prima is, behalve als je vrachtwagens in een bocht inhaalt. De Audi kwam langs iedereen en ik zag de borden die het naderende einde van de inhaalstrook aangaven, maar ik kon niet echt zien hoe ver het nog was, omdat het in een bocht naar rechts lag. Zie je waar dit naartoe gaat? Plotseling werd alles duidelijk, behalve dat het niet zo was. Het was duidelijk dat de vrachtwagenchauffeur me geen plezier zou doen en de vangrail aan mijn linkerkant ook niet. Met 135 km/u heb ik ze geblokkeerd! Wauw! Snel naar ongeveer 50 km/u gegaan! Greta bleef recht als een pijl en in perfecte controle. Dacht dat ik alle 4 plat had gereden, maar blijkbaar niet!

De vrouw merkte op:
"Er hangt een heel sterke geur van verbrand rubber in de auto." LOL!

#22 ·
Gammelgubbe, ik ben dol op je anekdote... Ik hou van verhalen vertellen. Blij dat je geen platte plekken had. Dus woon je in het VK of de VS? Cool dat je je XC60 een naam hebt gegeven. Ik heb de mijne eindelijk "Vee" genoemd, niet origineel maar de enige keer dat ik mijn auto een naam heb gegeven na 4 andere te hebben gehad. Noord-Californië heeft een wegdek genaamd "chipseal" en het is verschrikkelijk en luidruchtig. Ik heb via bluetooth gevraagd wat er aan de hand is. Op snelheid is het erg luidruchtig.

En ja, je geeft inzicht in het opsluiten dat velen nog niet zijn tegengekomen. Blij dat alles goed is afgelopen!

Proost,
Ed

#25 ·
Persoonlijk denk ik dat je recensie voor "The Birds" is....:) ...Ik ben dol op mijn T6 inscr...ben het eens met een aantal van je opmerkingen, maar dit voertuig is een van de beste qua looks, rijgedrag en tech/lux die ik de afgelopen jaren heb gehad...had een AudiSQ5, BMW 535ixM en anderen...dit raakt alle juiste snaren voor mij...cest la vie...GENIET