Heb een Xc70 uit 2007 met iets meer dan 150.000 mijl. Had een behoorlijk uitgesproken schok tijdens het optrekken vanuit stilstand. Vordert tijdens het rijden. Mijn onafhankelijke garage heeft het gecontroleerd en zei dat de rechteras er slecht uitziet, de hoes is gescheurd en stelde voor om deze te vervangen. Oké, als rechts slecht is, kan links niet ver achterblijven, dus gevraagd om ze allebei te vervangen.
Oké, klus geklaard en de schok is er nog steeds, maar lang niet zo uitgesproken, tenzij ik hem intrap om de snelweg op te gaan. Oké, nu zijn het de motorsteunen die slecht zijn. Ik haat het gewoon om onderdelen naar een probleem te gooien zonder echte probleemoplossing.
Ik heb zelf 4 van de 5 steunen vervangen. De achterste steun moet nog worden vervangen, maar de schok is er nog steeds. Kan de achterste steun de oorzaak zijn of is het iets anders?
Wat denken jullie?
Zoals altijd bedankt voor de hulp.
Tony
Oké, klus geklaard en de schok is er nog steeds, maar lang niet zo uitgesproken, tenzij ik hem intrap om de snelweg op te gaan. Oké, nu zijn het de motorsteunen die slecht zijn. Ik haat het gewoon om onderdelen naar een probleem te gooien zonder echte probleemoplossing.
Ik heb zelf 4 van de 5 steunen vervangen. De achterste steun moet nog worden vervangen, maar de schok is er nog steeds. Kan de achterste steun de oorzaak zijn of is het iets anders?
Wat denken jullie?
Zoals altijd bedankt voor de hulp.
Tony