Ik heb wel een paar betere kettingen die ik kan gebruiken in plaats van de kleinere kettingen die erbij zaten.
Ik ben er dit weekend in geslaagd om de nieuwe veren, schokdempers en veerpootbruggen te installeren. Ik moest de bump stop mounts van de donorauto stelen, omdat ze niet op mijn stationwagen zaten. Ik heb overwogen om de bovenste veerbevestigingen achter te vervangen, maar heb dat voorlopig niet gedaan, omdat ik de auto weer in elkaar moest zetten en klaar moest maken voor banden en een uitlijning later deze week. Het verwijderen van de oude achterschokdempers begon soepel, maar veranderde in een PITA toen een van de vierkante moeren losraakte. De toekomstige ik zal een leuke tijd hebben om weer schokdempers te vervangen, want ik heb uiteindelijk een ring en borgmoer gebruikt in plaats van de defecte vierkante moer.
De auto ziet er zoveel beter uit met de verlagingsveren van H&R. Ik ben van plan om de achterste ophangingscomponenten van de donorauto volledig te vervangen, omdat ze er veel, veel beter uitzagen dan die van de stationwagen. Ik leek ook mijn snelheidsmeter te zijn kwijtgeraakt tijdens dit werk, dus dat wordt leuk om de snelheid te handhaven. De knipperende pijl omhoog verscheen gisteravond tijdens mijn proefrit op het dashboard en ik ontdekte dat de transmissievloeistof laag staat. Ik weet niet waar die vloeistof is gebleven, want ik heb helemaal geen lekkage gezien. Ach ja, ik zal het bijvullen en de dingen in de gaten houden.