Iemand geïnteresseerd om de snelheidsbegrenzer naar 155 te verhogen?
Ik weet niet waarom je dit zou zeggen. Ik woon in de Verenigde Staten en ben erg geïnteresseerd.Waarschijnlijk niet in de VS.
Krzyś
Ik weet dat ze deze mogelijkheid op hun website claimen, maar kent u daadwerkelijk een geval waarin dit succesvol is gedaan?Best makkelijk te doen met VDASH, ongeveer $100.
Heb je op een gegeven moment geen pin nodig om de snelheidsbegrenzer te verhogen? Hoeveel kost het in V Dash om de snelheidslimiet van de Volvo te kunnen verhogen?Ja, VDash kan de snelheidsbegrenzer verwijderen. Het is een van hun "basis" configuratie-wijzigingen, de schakelflippers zijn de andere. De auto's waren begrensd op 112, op 130 mph zoals mijn 2019 is, vóór de bedrijfsverplichting. Vanuit technisch oogpunt is het wijzigen van de limiet gewoon het schrijven van een andere waarde op de juiste plaats in de CEM. Natuurlijk is het uitvoeren van dat proces de reden dat je VDash nodig hebt, maar dat is alles. Ik kan me alleen maar voorstellen wat een hardware-oplossing zou doen om dat te omzeilen om de limiet te verhogen, dat klinkt ingewikkeld...
Twijfel het. De enige indicatie in mijn geval is diep in de configuratielijst in VIDA. Als dat de enige manier is waarop de wijziging wordt gerapporteerd, zou je ernaar moeten zoeken om het te vinden.Denk je dat het verwijderen van een snelheidsbegrenzer de garantie ongeldig maakt?
Ja - VDASH is gratis, maar de beperkte verwijdering niet. De DiCE wordt geleverd met de benodigde USB-kabel. Maar eerlijk gezegd, als je van plan bent de auto te houden, is een DiCE een waardevolle investering. VDASH kan je VEEL vertellen over wat er mis zou kunnen zijn met je auto, of je in ieder geval een richting op wijzen. Het laat je ook servicemeldingen resetten (hoewel ik adviseer om ook de daadwerkelijke service te doenIk ben nieuw bij Volvo. Dus om de snelheidsbegrenzer van 112 mph te verwijderen, heb ik de VDash-software, de DiCE-kabel en een USB-kabel nodig?
Was dat niet altijd de enige verstandige optie?🤪Verdomme... de begrenzer van 112 was het enige dat me liet weten dat ik de nieuwere auto's kon overtreffen... ik denk dat ik echt meer pk's moet toevoegen...
Eens, mijn fout dat ik het feit heb gemist dat het SPA was!Het is niet nodig om je druk te maken over DiCE, gebruik de Volvo VoE-adapter, gebruik een gewone oude netwerkkabel van de VoE naar je laptop. De SPA Volvo's ondersteunen DiCE voor een zekere achterwaartse compatibiliteit, maar de DiCE-adapter is veel duurder voor een kloon, dus gebruik die alleen als je er toevallig een hebt. VoE-klonen zijn goedkoop, ik had wat problemen, alleen met VDash, met een kloon, dus misschien is de officiële Volvo VoE iets voor jou.
Je hebt ook je CEM-PIN nodig, en dat is een ander verhaal. Begin met de VDash-hulpartikelen daarover.
Interessant!Funny that the Lynk&Co vehicles are not limited. They really want it to be a Volvo only feature. I thought my rental would be limited... But not! Sent from my Pixel 6 Pro using Tapatalk
Ja en het werkt.Heeft iemand hier OrBit geprobeerd? Ze beweren dat ze de snelheidsbegrenzer snel kunnen verwijderen, gemakkelijk kunnen terugzetten naar de fabrieksconfiguratie zonder dat er een back-up nodig is, en een ingebouwde PIN-ophaalmogelijkheid hebben. Vereist slechts $50 en een VOE-adapter.
ID Configuratie-item Instelling
043 MAXIMALE SNELHEIDSBEPERKING VOERTUIG 01 Zonder snelheidslimiet
02 Snelheidslimiet 100 km/u
03 Snelheidslimiet 105 km/u
04 Snelheidslimiet 110 km/u
05 Snelheidslimiet 115 km/u
06 Snelheidslimiet 120 km/u
07 Snelheidslimiet 125 km/u
08 Snelheidslimiet 130 km/u
09 Snelheidslimiet 135 km/u
0A Snelheidslimiet 140 km/u
0B Snelheidslimiet 145 km/u
0C Snelheidslimiet 150 km/u
0D Snelheidslimiet 155 km/u
0E Snelheidslimiet 160 km/u
0F Snelheidslimiet 165 km/u
10 Snelheidslimiet 170 km/u
11 Snelheidslimiet 175 km/u
12 Snelheidslimiet 180 km/u
13 Snelheidslimiet 185 km/u
14 Snelheidslimiet 190 km/u
15 Snelheidslimiet 195 km/u
16 Snelheidslimiet 205 km/u
17 Snelheidslimiet 210 km/u
18 Snelheidslimiet 210 km/u
19 Snelheidslimiet 215 km/u
1A Snelheidslimiet 220 km/u
1B Snelheidslimiet 225 km/u
1C Snelheidslimiet 230 km/u
1D Snelheidslimiet 235 km/u
1E Snelheidslimiet 240 km/u
1F Snelheidslimiet 245 km/u
20 Snelheidslimiet 250 km/u
21 Snelheidslimiet 255 km/u
22 Snelheidslimiet 260 km/u
23 Snelheidslimiet 265 km/u
24 Snelheidslimiet 270 km/u
25 Snelheidslimiet 275 km/u
26 Snelheidslimiet 280 km/u
27 Snelheidslimiet 285 km/u
28 Snelheidslimiet 290 km/u
29 Snelheidslimiet 295 km/u
2A Snelheidslimiet 300 km/u
2B Snelheidslimiet 60 mph
2C Snelheidslimiet 65 mph
2D Snelheidslimiet 70 mph
2E Snelheidslimiet 75 mph
2F Snelheidslimiet 80 mph
30 Snelheidslimiet 85 mph
31 Snelheidslimiet 90 mph
32 Snelheidslimiet 95 mph
33 Snelheidslimiet 100 mph
34 Snelheidslimiet 105 mph
35 Snelheidslimiet 110 mph
36 Snelheidslimiet 115 mph
37 Snelheidslimiet 120 mph
38 Snelheidslimiet 125 mph
39 Snelheidslimiet 130 mph
3A Snelheidslimiet 135 mph
3B Snelheidslimiet 140 mph
3C Snelheidslimiet 145 mph
3D Snelheidslimiet 150 mph
3E Snelheidslimiet 155 mph
3F Snelheidslimiet 160 mph
40 Snelheidslimiet 165 mph
41 Snelheidslimiet 170 mph
42 Snelheidslimiet 175 mph
43 Snelheidslimiet 180 mph
44 Snelheidslimiet 185 mph
45 Snelheidslimiet 190 mph
Direct naar de laptop Ethernet.Dus ik kocht een VOE-adapter van Amazon. Ik probeerde het te gebruiken met VDASH, maar mijn laptop bleef zoeken naar een netwerk en pakte de verbinding met de OBD niet op. Ik vraag me af of het komt omdat de VOE-adapter de RJ45 (ethernet) connector gebruikt. Ben je verondersteld direct verbinding te maken met de ethernet-aansluiting in de laptop? Of gebruik je een van die ethernet naar USB adapters en sluit je die dan aan op een van de USB-poorten?
Ik ben geïnteresseerd. Laat me weten hoe het gedaan kan wordenanybody interested in bumping speed limiter to 155
Maar waarom? Hier in de meeste Amerikaanse staten word je letterlijk gearresteerd en wordt je auto weggesleept als je harder dan 100 rijdt, om nog maar te zwijgen van je verzekeringspremies en het gevaar voor alle andere weggebruikers!anybody interested in bumping speed limiter to 155
Eens, maar af en toe is een korte uitbarsting nodig om een punt te maken met een blokkeerder op de linkerrijstrook... oké, niet echt. Maar het gebeurt wel. Naar verluidt nadert mijn 2022 V60 T8 ook de begrenzer voor het einde van de 1/4 mijl, waardoor er een paar tienden op de tafel blijven liggen. Ik zou graag willen weten wat een onbeperkte T8 S/V60 doet.Maar waarom? Hier in de meeste Amerikaanse staten word je letterlijk gearresteerd en wordt je auto weggesleept als je harder dan 100 rijdt, om nog maar te zwijgen van je verzekeringspremies en het gevaar voor alle andere weggebruikers!